Nie polecam.

Pisemny: 20 październik 2016
Czas podróży: 5 — 15 wrzesień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywał em w hotelu "Corlent" we wrześ niu, sam.
Zalety: skó ra rano był a jogurtowa, zawsze ś wież e pieczywo, z jednolitą dietą - ś wież a ż ywnoś ć.
Wady: wiele z nich! O wszystko w porzą dku.
Zakwaterowują c się zostawił a w recepcji tabliczkę czekolady - na proś bę o zamieszkanie w pokoju z widokiem na basen (tam jest spokojniej, poczytaj opinie), ale zamieszkał a w pokoju 121, któ ry wychodzi na ulicę . Pokó j nie był sprzą tany (lepkie plamy na podł odze z czegoś lub czegoś rozlanego, sł odkie); dwie szklanki przywarł y do ​ ​ stoł u, boją c się je oderwać , ż eby się nie stł uc; poś ciel, któ ra nie był a czysta i duż o czarnych dł ugich wł osó w.

Wię kszoś ć pokoi nie posiada balkonó w, mebli, poś cieli, starych rę cznikó w w dziurach. Okna od wielu lat nie był y malowane ani myte, tiul i zasł ony są stare i niemyte. Klimatyzator dział a bardzo sł abo. Sprzą tanie to tylko kwestia wyrzucania ś mieci.
Wszyscy pracownicy hotelu udają , ż e nie rozumieją rosyjskiego (prawdopodobnie specjalnie po to, aby o nic wię cej nie pytano i nie pytano).
Jedzenie jest monotonne: w 9 dni był a tylko raz ryba, mię so też nie zepsute, tylko jabł ka (bezbarwne i bez smaku) z owocó w.
W hotelu i jadalni obserwują Cię kamery: personel recepcji, managerowie, jego ż ona Anna.
To mał ż eń stwo zasł uguje na osobną historię (tylko oni mó wili po rosyjsku).
Osiem dni pó ź niej poprosił em Annę o posprzą tanie mojego pokoju, na co odpowiedział a: „Mam sprzą tanie codziennie”. Ku mojemu zdziwieniu wyjaś niam, ż e nie przyszedł bym zapytać , czy tak jest. W odpowiedzi powiedziano mi: „Dobra” z takim krzykiem i spojrzeniem, ż e nie mogł em zrozumieć , ż e o to prosił em.

Nastę pnego dnia po ś niadaniu ja i dwó ch innych wczasowiczó w podeszliś my do siebie, pogadaliś my sobie cicho (na 2 pię trze) o swoich, od razu zobaczyliś my, ż e ś mieci na schodach jak leż ą ce przy zameldowaniu (8 dni) temu) i kł amie, po tym rozeszł y się ich liczby. 2 minuty pó ź niej usł yszał em gł oś ne pukanie do drzwi! Otworzył am je, Anna i jej mą ż pobiegli we wś ciekł oś ci, zaczę li machać rę kami, krzyczą c: „Jeś li nie zabiorę swoich rzeczy i nie wyjdę , on wyrzuci moje rzeczy i mnie przez okno”. Był em zszokowany: „Za co? I nadal zapł acił em za nadchodzą cy dzień ”. Nikt mnie nie sł uchał , Anna krzyczał a, ż e ​ ​ nie widział a moich pienię dzy, wię c powinienem natychmiast wyjś ć . Mę ż czyzna krzykną ł : „Wynoś się stą d. Nie chcemy cię tu wię cej widzieć ”. 2 minuty pó ź niej przybiegł pracownik hotelu, wył ą czają c ś wiatł a w pokoju, klimatyzację , lodó wkę , telewizor. Pró bował em znaleź ć powody, na któ re odpowiedział : „Masz problemy, kobieto, wynoś się stą d.
Nie pozwolono mi dzwonić z recepcji, pomogli miejscowi. abym mó gł tu mieszkać na pł atny dzień. Przeniesiono mnie do innego hotelu, co mnie ucieszył o.
Brak izolacji akustycznej w hotelu. Z ulicy bardzo gł oś no. 5 razy dziennie muł ł a (przez gł oś nik) zaprasza do modlitwy (od 5.30 rano) odgł osem siedzenia pod twoim oknem. W pokoju jest taki szum (nie rozumiał em, dlaczego tak jest, w recepcji Anna mi tego nie wyjaś nił a), jakby generator pracował pod lodó wką . W ogó le nie bę dziesz czekać na ciszę.
Opró cz mnie eksmitowano ludzi (ró wnież z niewiadomych przyczyn) 3 dni wcześ niej, zostawili też opinię na Top Hotels. Ten hotel (a raczej ta rodzina) ma wiele skarg od ludzi, przewodnikó w z ró ż nych touroperatoró w - każ dy zna ich skandal.
Nie polecam tego hotelu! Za drugim razem nie spodoba im się Twoje imię ani twarz, a moż e Twoja proś ba).
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał