Postawa wszystko rujnuje...

Pisemny: 4 wrzesień 2020
Czas podróży: 24 sierpień — 3 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Negatyw zaczą ł się od pierwszych godzin przybycia! Zawieź li nas do zupeł nie innego hotelu (nawet nie w Kemer, ale w Kirish) i zaczę li wszystkim udowadniać , ż e tu jesteś...Na szczę ś cie był o nas 9, a kierowca autobusu nie pokł ó cił się z nami (choć wł ą czył gł upca i powiedział , ż e jest zupeł nie nieś wiadomy). Pó ź niej okazał o się , ż e to stał a praktyka tego hotelu. Wł aś ciciel posiada 2 hotele - Anita Kemer Noch Hotel w Kemer i Anita Dream Hotel w Kirisz (turpravda. ua/tr/kemer/Anita_Dream_Hotel-h11313.html). A ż e jest mniej osó b, któ re chcą marzyć (no, sam hotel jest tam 4 razy wię cej), to wszyscy są tam przymusowo zabierani (zresztą przedstawiciele TUI są ś wiadomi i „w akcji”).
Po ponad godzinnym oczekiwaniu, sporach i telefonach do przedstawicielstwa touroperatora, w koń cu zostaliś my zabrani do zakupionego hotelu. Dotarliś my tam o 7.00 (biorą c pod uwagę , ż e przyjazd do Turcji jest o 3.30). Powiedzieli, ż e nie ma miejsc przed wymeldowaniem (do 14.00). Po godzinie 14.00 pró bowali zamieszkać w budynku bez remontu (są.4 budynki, D - bez remontu) w pokoju bez balkonu (choć standard z balkonem był pł atny).
Po kolejnym sporze dali mi klucz do pokoju w budynku A - mał y, ale normalny z klimatyzacją , telekomunikacją.32" i mał ą lodó wką.

Hotel nie ma terytorium, 2 baseny (z któ rych jeden znajduje się w czę ś ci jadalnej). Plaż a ró wnież nie ma swojej wł asnej i umowy z ż adną . Do plaż y publicznej 5 minut, leż aki za 2 USD.
Ze wzglę du na covid-19 nie moż na samemu odebrać jedzenia, pracownicy nalewają - ryż i makaron nalewają serdecznie, do reszty trzeba bł agać lub podchodzić kilka razy (co przy cią gł ych kolejkach nie jest zbyt przyjemnym pomysł em ). Jeś li przyjedziesz 30 minut przed koń cem posił ku, wię kszoś ć jedzenia moż e nie być już dostę pna. Kelnerzy, czę sto z niezadowolonymi kagań cami, rozdają jedzenie z powietrzem, jakbyś odebrał im ich porcję …

Generalnie jeś li tak jest w kwestii ż ywienia w tym roku w wielu hotelach (nawet 5*) - rozmawialiś my z innymi wczasowiczami, to nastawienie wszystko psuje!
Hotelu nie polecam, mimo ż e nie jesteś my zbyt wymagają cymi i rozpieszczonymi turystami...
NO, MORZE I GÓ RY SĄ WSPANIAŁ E!! ! )))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał