Wspaniały hotel!

Pisemny: 30 wrzesień 2020
Czas podróży: 12 — 30 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Zatrzymaliś my się w naszym ulubionym hotelu wiele razy i zawsze z przyjemnoś cią wracamy. Byliś my tam dwa razy tego lata. Zameldowanie jak zwykle jest szybkie, nasze pokoje są dogodne pod wzglę dem lokalizacji. Tego lata mieszkaliś my prawie nad morzem. Jako stali klienci już czekamy. Wielkie podzię kowania dla Ariny od goś ci za uwagę i opiekę oraz dla Mohammeda. Wszystkie proś by i ż yczenia został y speł nione bardzo szybko. Wspaniał a nowa restauracja (po przebudowie stał a się jeszcze wygodniejsza i przytulniejsza) z bardzo smaczną kuchnią i bardzo uważ nym personelem (podzię kowania dla szefa kuchni Abbasa za jego reakcję , ż yczliwoś ć i wszystkich kucharzy), nawet ze wzglę du na kwarantannę i pewne ograniczenia niedogodnoś ci , nie doś wiadczyliś my.
Specjalne podzię kowania dla barmana Kibara. Jest bardzo przyjazną , goś cinną i uważ ną osobą . Spotkanie z nim naprawdę podniosł o mnie na duchu. Pyszna ś wież o parzona turecka kawa i ś wież y sok pomarań czowy rano. A jego pyszne koktajle ze ś wież ych owocó w wywarł y ogromne wraż enie. Wszystko został o zrobione z mił oś cią i profesjonalizmem. Ta osoba powinna być przykł adem tego, jak powinni pracować inni barmani. Niestety został przeniesiony na nocną zmianę .
Specjalne podzię kowania dla szefa klubu dziecię cego Dasha. Bardzo przyjazny i pozytywny. To naprawdę mę ż czyzna na swoim miejscu. Od tylu lat gromadzi dzieci tak bardzo, ż e ich komunikacja w Kimeros przerodził a się w ż yciową przyjaź ń . Ż yczenie kierownictwa hotelu zwró cenia wię kszej uwagi na klub w zakresie naprawy i terytorium w klubie. Aby uwaga dzieci był a przykuta nie do gier komputerowych, ale na przykł ad do projektantó w LEGO. Ogó lnie rzecz biorą c, aby klub dla dzieci był bardziej komfortowy, ponieważ nasze dzieci (a jest ich wiele w naszej firmie) już idą celowo, aby komunikować się i zaprzyjaź nić z Dashą . A my, jako rodzice, wspieramy ich.

Na plaż y: bardzo czysto, cią gł e sprzą tanie, morze jest niesamowite. Cał y personel techniczny jest bardzo pracowity i responsywny. A jeś li w hotelu są problemy, to w zasadzie są one tworzone przez samych wczasowiczó w. Nie musisz iś ć na zasadzie, ż e wszyscy ci to winni, NIE CHODZ DO MOKRYCH KĄ PIELÓ W do restauracji, ludzie siadają za tobą , nie wyjmuj jedzenia, jest wszę dzie przez cał ą dobę , wó zki zostaw na dole, jak na gó rze jest duż o krzeseł ek do karmienia, na plaż y nie ma się nosić szklanych kieliszkó w i nie wyrzucać ś mieci, peł no glinianych garnkó w, nie ś winie, szkoda patrzeć na dziesią tki butelek po piwie na piasek, ale TRZEBA szanować PRACĘ DUŻ EJ LICZBY osó b, któ re sprawiają , ż e nasze wakacje są niezapomniane! HOTEL zasł uguje na pochwał ę , ale wszyscy znają swoje wady i eliminują je. Już tu jedziemy jak do naszego domu i doradzamy innym osobom, któ re cenią sobie komfort wypoczynku w Kimeros.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał