Obsługa hotelowa, według szeregu kryteriów, z trudem osiąga 4*.

Pisemny: 4 czerwiec 2012
Czas podróży: 21 — 31 może 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Dzień dobry wszystkim! Mam nadzieję , ż e moja opinia przyda się przy wyborze hotelu! Odpoczywaliś my razem od 21.05. -31.05. 12 lat. Po przeczytaniu pochwalnych recenzji w Internecie, wybó r został dokonany na korzyś ć tego hotelu. Poniż ej mocne i sł abe strony hotelu, wybó r należ y do Ciebie)

Plusy:

1. Pierwsza linia nad morzem.

2. Pię kne terytorium (choć mał e).

3. Czysta plaż a.

Minusy:

1. Bardzo stare pokoje (meble stare, miejscami naszyte na zasł ony ł aty, czę ś ć gniazdek wywinię tych drutami na lewą stronę , pó ł ki na rę czniki w ł azience odpadają , w ł azience widoczny grzyb, tam są plamy na ś cianach itp. ).


2. Usł uga nie odpowiada klasie 5* (2.1. w restauracji po sztuć ce i napoje trzeba szukać kelnera przez 5-10 minut. Ró wnież kelnerzy starają się jak najlepiej Cię ominą ć (chociaż staraliś my się zostawić napiwek i uś miechać się jak najwię cej) 2.2 personel sł abo rozumie angielski: gł ó wne ję zyki to turecki i niemiecki, 2.3.
menedż er ds. relacji z goś ć mi rzadko bywa przy jego biurku. 2.4. asortyment nocnego bufetu nie odpowiada zadeklarowanemu - tylko jedna zupa. 2.5. nocny serwis od 24-00 do 07-00 jest obrzydliwy. Najpierw mó wią , ż e takiej usł ugi nie ma, potem odmawiają zrozumienia rosyjskiego i angielskiego. W wyniku takiej usł ugi nie chce się już jeś ć...

3. Trwa budowa drugiego budynku. Stopień ukoń czenia wynosi okoł o 90%. Trzeba uczciwie powiedzieć , ż e z placu budowy nie ma zbyt wiele hał asu. Mimo to oglą danie koparki z plaż y nie jest zbyt przyjemne.

4. Obsł uga hotelu jest bardzo wytrwał a w oferowaniu usł ug pł atnych (peelingi, masaż e oferowane są.4-5 razy dziennie. W klubie dziecię cym dzieci malują zegar ś cienny, a nastę pnie animatorzy wysył ają je do rodzicó w, mó wią , jeś li chcesz je zatrzymać dla siebie, dopł acić.15 USD, a jest wiele podobnych przykł adó w, ale zbyt leniwych, by malować ).

5. Lody podaje się z jakiegoś powodu tylko na obiad. Jaki jest sens?
Wieczorem, gdy jest już chł odno, po ciasnym jedzeniu wpychasz do siebie lody? Dlaczego nie w porze lunchu, jak w innych hotelach? Podobno oszczę dzam : ).

6. Na plaż y nie ma wystarczają cej liczby leż akó w, a personel nie robi nic, aby zaradzić tej sytuacji. W rezultacie widzieliś my doś ć poważ ne konflikty mię dzy wczasowiczami z powodu leż akó w.


7. Pokazy wieczorne to tylko skecze (szkice) zespoł u animatoró w. Ż adnych programó w z importu, wszystko jest bardzo monotonne. Jedynym pozytywem jest to, ż e w niedziele przy basenie jest muzyka na ż ywo. Jednocześ nie wszyscy animatorzy odpoczywają w niedzielę , czyli bez gier, zawodó w, miniklub nie dział a.

8. Restauracja A la carte (wł oska) został a opł acona 5$. Nasz są siad (goś ć z Moskwy) został w nim otruty.

9. Wiele pokoi nie ma bezpoś redniego widoku na morze. Jak podano na stronach internetowych - 90% pokoi ma widok na morze. Oznacza to, ż e musisz wyjś ć na balkon, oprzeć się o balustradę i przesuną ć okoł o poł owy tuł owia do przodu, wtedy być moż e zobaczysz morze.
Niektó re pokoje wychodzą na ś cianę budynku. Osiedlają się gł ó wnie Rosjanie i Ukraiń cy z mał ymi dzieć mi.

10. Bardzo gł oś na dyskoteka hotelowa w pobliż u (jak Fame Residance). Jego hał as nie pozwala zasną ć do 1-2 w nocy (nie zanotował em dokł adnej godziny).

Wniosek:

ogó lnie usł uga hotelu nie odpowiada deklarowanym 5 *. Wyglą da na to, ż e wł aś ciciele hotelu starają się jak najwię cej zaoszczę dzić na usł udze i zarabiać na usł ugach dodatkowo pł atnych. Moim zdaniem cena tego hotelu jest wyż sza niż cena przecię tnego tureckiego hotelu 5*, ale dla szeregu usł ug się ga 4*. Za drugim razem na pewno nie pojadę do Cylicji.

PS Recenzja nie został a opublikowana w celu stwierdzenia, czy hotel jest dobry, czy nie. To jest moja osobista opinia na temat reszty. Mam nadzieję , ż e pomoż e to komuś w odpowiednim wyborze hotelu, aby nie zepsuć wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał