Przyjazny hotel z doskonałym nastawieniem?

Pisemny: 5 lipiec 2018
Czas podróży: 28 czerwiec — 1 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my od 28.06. 18 do 01.07. 18. Byliś my 5 osobami dorosł ymi i zamó wiliś my 2 pokoje. Po przybyciu o 8 rano nie zał atwiliś my się ze wzglę du na brak wolnych pokoi, ale jednocześ nie zał oż yli bransoletki i wysł ali nas na ś niadanie. Dał dostę p do toalety i prysznica, basenu itp. Wł aś ciciel obiecał zał atwić się natychmiast jak tylko jeden z pokoi bę dzie wolny. I tak się stał o: okoł o godziny 12-30 dostaliś my klucze do pokoi (wł aś ciciel osobiś cie nas zabrał i pokazał ). Potem poleciał cudowny 4 dni odpoczynku. Jedynym nieco nieprzyjemnym momentem (ale nie negatywnym) jest monotonia ś niadań (jajka na twardo trzeciego dnia mają już doś ć ). Ostatniego dnia dowiedzieliś my się , ż e transfer na lotnisko był zaplanowany na 19-45: podeszliś my do wł aś ciciela i zapytaliś my, kiedy musimy opuś cić pokoje. Poprosił o opuszczenie pokoi do godziny 12:00, jednocześ nie udostę pnia nam cał ą infrastrukturę hotelu do czasu transferu. Kiedy wyjmowaliś my torby z pokoi, zrobił kolejny prezent: dał nam jeden pokó j na 5, abyś my mogli spakować wszystkie nasze torby, a po przybyciu od morza mogli bezpiecznie wzią ć prysznic. Transfer do nas został opó ź niony i zabrany z hotelu dopiero o godzinie 22-20 (specjalne powitanie Join Up za nie poinformowanie nas o odroczonym transferze i osobne powitanie hotelowego dupka-przewodnika Narimana za nieodebranie w tym momencie telefonu ) a jednocześ nie wł aś ciciel hotelu był cał y czas obok nas, wspierany, zaopatrzony w ł ą cznoś ć telefoniczną w Turcji, ż ywiony wszelkiego rodzaju lokalnymi przysmakami. Kiedy dziewczyna-przewodniczka wleciał a do holu hotelu i zaprosił a ją do autobusu, zaatakowaliś my ją oskarż eniami przeciwko ich firmie, a wł aś ciciel i partner w mię dzyczasie podnieś li nasze torby i sami przywieź li je do autobusu. Czekał na nasz wyjazd, machał rę ką , a to rozgrzewał o moją duszę . Postawa personelu, a zwł aszcza wł aś ciciela, wygł adził a wszystkie nieprzyjemne chwile ostatnich kilku godzin oczekiwania na transfer. Serdeczne podzię kowania dla wszystkich pracownikó w hotelu za goś cinnoś ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał