Sam hotel jest fajny, ale stosunek właściciela hotelu do turystów jest niedopuszczalny!

Pisemny: 25 może 2021
Czas podróży: 18 — 25 może 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel nie był przygotowany na przyję cie goś ci. Baseny nie dział ał y. Jedna był a pusta, a druga ze zgnił ą wodą . Każ dego dnia obiecywali, ż e dziś lub jutro wszystko zostanie zrobione. Na plaż y nie ma markiz. Musiał em zaż ą dać przynajmniej kilku parasoli. Zainstalowany po 3 dniach. Restauracja to totalna katastrofa. Pierwszego wieczoru obiad po prostu wynoszono w porcjach: zupa, ryż , trzy ziemniaki, trzy nuggetsy i sał atka na spodeczku. Wszyscy byli w szoku. Potem przyszedł czas na „all inclusive”. Oznacza to, ż e moż na był o wybierać mię dzy ryż em i makaronem a ogó rkami z pomidorami. Mię so to suchy kurczak, dwukrotnie cielę cina. Trzy dni pó ź niej wieczorami pojawił a się grillowana makrela.
Bar też jest smutny. Dział ał o tylko do 10 przy basenie. Hol był zamknię ty. O animacji nie ma nic do powiedzenia – tak nie był o. Pierwszego dnia jedli razem w milczeniu, stukają c widł ami. Zaczę li domagać się muzyki - wł ą czyli ją z telefonu. . . Morze, plaż a, krajobraz - super. Za te niedogodnoś ci mieliś my bonus - darmowy sejf i Wi-Fi w recepcji. „Radoś ć ” nie znał a granic.
Najbardziej denerwują ce jest to, ż e organizator wycieczek (mieliś my wycieczkę Tez) wiedział , ż e hotel nie jest gotowy i wkró tce nie bę dzie gotowy. Ale turyś ci byli regularnie dostarczani...Skontaktowaliś my się z agencjami i organizatorem wycieczek, ale zaproponowali nam przeprowadzkę do innego hotelu tylko za dopł atą ró wną prawie kosztowi już opł aconego biletu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał