Personel hotelu jest przyjazny, szanuje nie zawsze odpowiednich goś ci, aw przypadku pytań reaguje na proś by.
Karma skł ada się z prostych dań , któ re sprzyjają normalnemu trawieniu. Nigdy nie szedł em na deser. Wybó r alkoholu dla tych, któ rzy chcą jeś ć : przez dziesię ć dni nie zaobserwowano zatrucia. piwo jest pyszne)
Pokoje są wygodne, niezbę dny zestaw kosmetykó w jest. Rę czniki i poś ciel są zmieniane. Obowią zuje niepisana zasada: do czasu sprzą tania zostaw to, co trzeba zmienić na podł odze.
Jest plaż a - autobus kursuje do niej cztery razy dziennie. Rozkł ad lotó w w recepcji. Dodatkowo moż na odwiedzić plaż ę miejską (do niej 700 metró w).
Na leż akach moż na się opalić nawet tym, któ rzy ź le się czują w upale (w każ dej chwili moż na udać się do klimatyzowanego pomieszczenia). Dla dzieci przy gł ó wnym basenie jest mał y brodzik.
Wieczorem w „gł ó wnym” hotelu sieci „Botanik” odbywają się imprezy: najbardziej zapada w pamię ć pokaz ognia i impreza na plaż y.
Wady: naczynia z frytkami (dla rosyjskich mieszkań có w jest to zł y omen), niezbyt czyste obrusy, brudne osł ony koszy na ś mieci (bardzo rzucają ce się w oczy), nie zawsze niezawodny prysznic w pokojach (hydraulika lubi pielę gnować i zmywać kamień pomoc specjalnych narzę dzi ).
Ogó lnie był em zadowolony z wakacji w Kemer.
Podsumowują c, pozdrawiam wszystkich administratoró w hotelu i dzię kuję za wypoczynek w przytulnym i komfortowym otoczeniu. Dobrobyt dla Ciebie, wdzię czni goś cie i osią gnię cie nowych wyż yn w klasie usł ug!
Alkohol od 11.00 do 23.00 piwo, gin, wino (bez smaku), wó dka i rakki (lokalna wó dka), sprite, cola. Codzienne sprzą tanie, zmiana rę cznikó w, kosmetyki pod prysznicem. Wszystkie pokoje wychodzą na basen. Transfer nad morze 4 razy dziennie (2 rano tam z powrotem i 2 ró wnież po poł udniu). Niedaleko min 15 plaż a miejska z duż ymi kamykami. W pobliż u hotelu znajduje się wiele ró ż nych sklepó w i 15-20 minutowy spacer de facto i Waikiki.
Ogó lnie hotel nie jest zł y iw peł ni odpowiada swoim gwiazdom i pienią dzom.
Jedyne, czego potrzebujesz do wymiany naczyń , to duż o wió rkó w i materacy na leż akach.
Byliś my mile zaskoczeni, spodziewają c się najgorszego. Za niewielkie pienią dze to po prostu ś wietny hotel. W Turcji 4 razy wcześ niej znajdowali się w pierwszej pią tce.
Nie był o recenzji na 2019 rok i zdecydował em, ż e kierownik hotelu się zmienił i intuicja podpowiadał a, ż e wszystko bę dzie dobrze)
Liczył em na relaksują ce wakacje, ale już pierwszego dnia spotkaliś my się z wczasowiczami, gł ó wnie mł odymi ludź mi. To był o przyjazne i zabawne.
Kierownik hotelu jest bardzo uważ ny, spę dził w hotelu cał y dzień , do pó ź nego wieczora. Postę pował em zgodnie z rozkazem) W poprzednich recenzjach pisali o kradzież y, nam się to nie przydarzył o. Policjant stale dyż uruje przed hotelem.
Pokó j sprzą tany codziennie, rę czniki zmieniane codziennie. W ł azience jest wszystko, czego potrzebujesz - szampony, ż ele, balsamy, kapcie.
Do hotelu dotarliś my wieczorem, po godzinie 19.00. Personel jest mił y, uś miechnię ty i starają cy się zadowolić . Najważ niejsze to być pozytywnym w odpowiedzi!
Uprzejmi administratorzy od razu wysł ali nas na obiad, po czym zamieszkali w pokoju na pierwszym pię trze z dostę pem do basenu. Okazał o się to bardzo wygodne, leż aki obok pokoju). Nie spiesz się , aby kupić wi-fi, zł apaliś my darmowe w pobliż u baru.
Pracownicy "restauracji" (bardziej przypominają cej stoł ó wkę ) wykonują swoją pracę bardzo dobrze. Kelnerzy zawsze witają się i ż yczą smacznego. Wybó r dań jest niewielki, ale nie wyjdziesz gł odny. Ś niadanie: jajka na twardo, warzywa, oliwki, pł atki ś niadaniowe. Z owocó w był y arbuzy, pomarań cze, ś liwki, brzoskwinie, jabł ka, z pieczenia tylko biał y chleb i 3-4 rodzaje ciast, któ rych nie pró bował am. Z napojó w herbata, kawa, dwa rodzaje sokó w, woda w lodó wce (w jadalni) oraz w lodó wce przy barze. Wszystkie naczynia w jadalni są wyszczerbione.
Bar czynny jest od 11:00 do 23:00. Nie podobał o mi się wino, piwo beczkowe, niefiltrowane, kwaś ny, gin, wó dka, cola, sprite. Nie był o toniku, kupionego w sklepie.
Terytorium jest mał e, czysty basen.
Materace na leż akach powinny być zaktualizowane, stare, podziurawione.
Autobus zabierze Cię nad morze, okoł o 20 minut od hotelu. Na plaż y od 10 rano animacje, aerobik w wodzie, joga. Poszliś my trzy razy, a potem poszliś my pieszo na najbliż szą miejską plaż ę.
Chodziliś my po mieś cie, widzieliś my hotele 3*, któ re ró wnież braliś my pod uwagę w podró ż y. Doszliś my do wniosku, ż e nasza treshka jest najlepsza.
Drodzy wczasowicze, przyjdź cie z ż yczliwoś cią w swoim sercu i nastawcie się na odpoczynek, a wtedy Wszechś wiat bę dzie dla was ł askawy! Nie czepiaj się drobiazgó w!
Botanik Feliziya to trzygwiazdkowy hotel! Niemą drze jest oczekiwać od niego zbyt wiele. Bą dź realistą ! Odpoczynek to zawsze wakacje! I każ dy moż e stworzyć wakacje! Gł ó wny pozytyw! Bą dź szczę ś liwy!
"lewy". Hotelowy przewodnik Coral Travel Daria Zubik na spotkaniu obiecał sobie z tym poradzić i odpowiedzieć nam przez Viber nastę pnego dnia po 16:00. Trzy dni pó ź niej poprosiliś my o odpowiedź , na któ rą otrzymaliś my, ż e nasz problem jest rozwią zany. Zadzwoniliś my na infolinię , okazał o się , ż e przewodnik hotelowy nie zostawił ż adnego wniosku o nasz voucher. Nastę pnie rzekomo przyję liś my wniosek i ponownie powiedzieliś my, aby poczekać na odpowiedź przez Viber. Dzień pó ź niej nie był o odpowiedzi, ponownie zadzwoniliś my na infolinię , ponownie powiedziano nam, ż e nie ma wniosku o nasz voucher. Coral Travel wł aś nie nas zdynamizował a, potraktował a oboję tnie, czekają c aż wyjdziemy z domu.
W tokajskiej recepcji absolutnie nie był o nikogo, do kogo moż na by się zwró cić , rosyjskoję zyczna dziewczyna - tł umaczka powiedział a nam, ż e wł aś ciciele hoteli są ś wiadomi sytuacji, bezczelnie zarabiają , sprzedają wycieczki znacznie wię cej niż są puste miejsca i gdziekolwiek się zaludniają . Czyli nocowaliś my w jakimś hotelowym domu (nie mogliś my tam nawet pić wody), a do hotelu Tokaj poszliś my do jadalni, basenu i baru. Swoją drogą , jeś li chodzi o jadalnię , jedzenie jest gł upie, kelnerzy to jacyś goś cie, któ rzy codziennie się u nas przebierali, pracowali bez kombinezonó w. Wszystkie naczynia są wyszczerbione, poł amane, kawa i herbata nie nadają się do picia. Ten sam posił ek każ dego dnia, skł adają cy się z makaronu, kurczaka na obiad i mał ej ś mierdzą cej ryby na obiad. Ze sł odyczy dwa razy w tygodniu rano dawali ciasteczka typu „Maria”. Ser, bez owsianki. Z owocó w tylko arbuz i kilka razy w tygodniu zielony melon bez smaku. Nie był o piwa w barze przez cał e nasze wakacje, tylko butelka został a naliczona za 15 liró w.
Odpoczynek uratowany oczywiś cie sł oń cem i morzem. Trochę przepraszam za podane pienią dze. Nikomu nie odradzamy wykupienia wycieczki do tego hotelu, aby nie znaleź ć się w sytuacji, w któ rej się znaleź liś my. To jest prawdziwe oszustwo. A Coral Travel niestety sprawdził się ze zł ej strony. Przeszliś my wcześ niej przez Pegas Touristik i wszystko był o w porzą dku.
Zał ą czam zdję cia pokoju w hotelu Tuncer Garden.
3 minuty do morza ulicami - jeś li wzdł uż alei (dla tych, któ rzy ź le orientują się w okolicy), to 7 minut. Ale nie moż na się zgubić - wszyscy idą nad morze i z powrotem, hotel jest blisko droga - każ dy wie. Wł aś ciciel to cudowna osoba - po prostu zapytaj - czego pragnie twoja dusza, a nie krzycz na mnie, za co wszystko jest zapł acone - i tak cię nie rozumieją . Personel się go boi, to znaczy szanuje go. Nastya jest administratorką - ale nie tł umaczką - jesteś bezczelna (podró ż ujesz po ś wiecie, aby wszę dzie spotykać się po rosyjsku). Jest zawsze uważ na na goś ci i gotowa do pomocy - jeś li jest prawdziwy problem - ale nie dla twoich zachcianek. A jeś li ktoś przepł aci za all inclusive, to proszę zgł osić się do touroperatora, a nie do hotelu. Przypominam 3* - to jadalnia, a nie ekskluzywna restauracja. Wał ek mię sny, ale tak naprawdę to tylko mię so z kurczaka ró ż nych przetworó w. Ziemniaki w Turcji są naprawdę drogie (byli zainteresowani rynkiem), przygotuj się nawet na makaron. Szef kuchni ma fantazję - modne jest jedzenie - nic się nie zepsuł o,
Ucz się angielskiego - wszyscy mó wią - ciesz się morzem, sł oń cem i Kemerem. I nie pisz bzdur. Jeś li coś nie dział a w pokoju - pospiesz się poinformować o tym wł aś ciciela, zawsze jest w jadalni lub w pobliż u goś ci przy basenie. Poprosiliś my o pił kę , materace w wodzie do badmintona - wszystko tam jest. Wino jest naprawdę kwaś ne - ale koktajle z niego (dzię ki ukochanemu barmanowi Davidowi (po rosyjsku)) po prostu odlatują . Swoją drogą , Niemcy odpoczywali ze mną ró wnolegle, Brytyjczycy mieli kilka rodzin ró ż nych rodó w - nikt nie narzekał - jacyś Rosjanie zawsze ję czą . wię c proszę , zwró ć na to uwagę .
Specjalne podzię kowania dla Hammamu - pracują tam cudowni ludzie Taner i Mustafa. Angielski, trochę rosyjski i ję zyk ciał a i po prostu odlatujesz w fajne uczucie. Są mistrzami masaż u, znają nawet Reiki i masaż tajski.
Oznacza to, ż e jeś li zamierzasz usią ś ć w swoim pokoju, napić się piwa i czekać na kolację , poszukaj 5 gwiazdek. Ten hotel nie jest dla maruderó w, ale dla mił oś nikó w domowej atmosfery i komfortu.
Spodziewał em się najgorszego, ale ogó lnie wszystko był o w porzą dku?
Zameldowanie był o szybkie i bezproblemowe
Bardzo podobał a mi się obsł uga i wł aś cicielka - gotowa do pomocy, ż yczliwa, sprawna
Standardowy pokó j budż etowy - doś ć oczekiwany za jego cenę ?
Ś niadania są monotonne i tanie, ale jeś li jesteś „wszystkoż ercą ” to cał kiem da się zjeś ć – nie liczyliś my na nie w zasadzie, bo. w ż ywieniu mamy wiele niuansó w
Do plaż y jest 10 minut spacerkiem, moż na skorzystać z leż aka, wzią ć rę cznik plaż owy w hotelu?
Poś ciel i rę czniki był y zmieniane na ż ą danie, nie prosiliś my o sprzą tanie - domyś lnie tego nie robimy
Teren hotelu jest bardzo mał y, hotel wyglą da brzydko, w pobliż u jest doś ć gł oś na droga - nie był o ochoty tam przebywać
Prawie przez wszystkie dni naszego pobytu był o duż o Irań czykó w - gł oś na narodowa muzyka do pó ź na, palenie
Okresowo nie był o ciepł ej wody (jak się okazał o, przy duż ej liczbie goś ci bierze prysznic)
Nie poszliś my na obiad i kolację , nie poszliś my do ł aź ni tureckiej, nie korzystaliś my z basenu, nie sprawdzaliś my klimatyzacji