Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 22 sierpień 2021
Czas podróży: 18 — 25 lipiec 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
1. Do hotelu dotarliś my o 14:30. Jak wszyscy wiedzą , zameldowanie odbywa się od godziny 14:00, ale w recepcji mó wią nam: nie ma wolnych pokoi, czekaj. Nikt nie powiedział , jak dł ugo i gdzie czekać , na proś bę o nakarmienie nas, bo nie jedli od 6 rano, zignorowali nas. W rezultacie sami musieliś my zamawiać jedzenie w kawiarni. Usiedliś my o 18:00. Jak się pó ź niej okazał o, hotel otworzył się kilka dni temu po dwuletniej przerwie i nie mieli czasu na przygotowanie pokoi.
2. Pokó j: zamiast ł ó ż ka dwa materace (jeden na drugim). W ł azience cieknie spł uczka i kran, brakuje kawał ka zlewu, wszę dzie pleś ń i brud. Telewizor i lodó wka nie dział ał y, ale klimatyzacja dział ał a.
3. Jedzenie: mię so był o dwa razy w cią gu 7 dni, jedzenie, delikatnie mó wią c, nie był o zbyt dobre. Z owocó w tylko powolny arbuz. To, czego ludzie nie jedli, był o wtedy podawane w innej formie! (jak kieł basa sojowa pozostał a po ś niadaniu, smaż ona na obiad itp. ).

4. Plaż a: brudne, poł amane leż aki, ogromne kamienie.
5. Sprzą tanie pokoju 1 raz w cią gu 7 dni, a potem prosili o to przez trzy dni.
6. Personel absolutnie nie dba o ciebie.
7. Wi-Fi jest pł atne i ź le się ł apie.
Konkluzja: pienią dze są z pewnoś cią ś mieszne, nikt nie spodziewał się zachwytu pokojem ani jedzeniem. Ale przynajmniej powinno być czyste.
Plusy: ł adny mał y teren, czysty basen, widok z okna. Wszystko inne to ogromne minusy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał