Brak usługi w ogóle?

Pisemny: 3 wrzesień 2018
Czas podróży: 1 — 13 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
1. Wybierz hotel na podstawie opinii. Natychmiast pojawił o się pytanie do tych, któ rzy opuś cili „+”: czy w ogó le nie masz sumienia?
Touroperator TUI teraz nikomu nie doradzę . Cał kowite lekceważ enie klientó w.
2. Rossiya Airlines opó ź nił y nasz lot o 10 rano (zamiast 5 rano wylecieliś my prawie 16). Do hotelu dotarliś my o 21:30. Kolacja do 20:30, my (6 osó b) zostaliś my gł odni do rana. Zamieszkaliś my w pokoju, w któ rym pali się tylko 1 ś wiatł o, a klimatyzator nie dział a (30 stopni ciepł a!! ! ). W wyniku skandalu dokonali relokacji.

Posił ki: jeś li udał o ci się napeł nić talerze, miał eś szczę ś cie (do kurczaka, dosł ownie, palant). W ogó le nie ma ryb. Sok to niespotykany luksus (kupiony za gotó wkę poza terytorium, 0.5 dolara za szklankę ). Sprzą tanie pokoju to marzenie (pokoje są brudne). Dosł ownie musieliś my bł agać o rę czniki.
Leż aki są zniszczone, nieczyszczone i nie suszone.
Bar ssie tylko wino i piwo. I otwarte do 22:00. Aż do nocy niekoń czą cy się pop krzyczy dziko.
Jedyny plus to dobry materac i sprawna lodó wka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał