Hotel nie jest zły?

Pisemny: 4 sierpień 2021
Czas podróży: 3 — 17 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Opublikowano 30 minut spó ź nienia z powodu koronawirusa (obiektywnie).

Pracę administracji, bez wyrzutó w, szczegó lnie zwracam uwagę na dwó ch pracownikó w (chociaż pozostali byli bardzo uprzejmi, bo z nimi przede wszystkim rozwią zał em problemy):

Emre Sari i Alif-hanim (zapomniał em swojego nazwiska).

Jednocześ nie pragnę zaznaczyć , ż e czystoś ć w holu organizował a niepozorna, ale bardzo sumienna sprzą taczka o imieniu Sevim, za każ dym razem wchodzą c do toalety uderzał a mnie doskonał a (! ) czystoś ć i ś rodki higieniczne, hotel powinien jeszcze docenić takiego pracownika, niepozornego, ale wszechobecnego.

- Organizacja pracy lobby baru.

Szef - Junus Takesen, doskonał y organizator, potrafił zrobić wszystko i wszę dzie.


Cudowny i dobrze wychowany barman o imieniu Bahar Sevi, na proś bę mojej ż ony i mnie, nauczył nas, jak zrobić Mohito (warto uż ywać ).

Na wieczornej zmianie pamię tam barmana po imieniu: Ahmet Grey Sak, zawsze uprzejmy i uś miechnię ty.

Garcons: Sevim Badu i Asylbekova Orunkul, bardzo mił e i dobrze wychowane dziewczyny, któ re znają się na swoim fachu.
Bar w holu jest doskonał y.

Restauracja (kuchnia):

Coś z czymś i gdzieś ! Ogó lnie restauracja, organizacja pracy pozostawił a niezatarte wraż enie! Brawo!

- Szef Kuchni Ugur Efe, podporzą dkowanie, responsywnoś ć i doskonał a organizacja zespoł u kucharzy!

- Kucharze na peł nych przeką skach (meze):

Kader Ceylan i Ahmet? Ahin, choć w zasadzie to samo moż na powiedzieć o wszystkich kucharzach!

Iloś ć , jakoś ć i ró ż norodnoś ć potraw zaskoczył a! Zwł aszcza w pią tki - ekstrawagancja! Specjalne podzię kowania dla Szefa Kuchni Ugur Efe!

Chciał bym zwró cić uwagę na pracę baru Snake, pracują cego w godzinach 12.30-16.00, szefem jest jasnowł osy mł ody chł opak okoł o 30 lat (nie znam jego imienia), organizacja jest bez zarzutu, wszystko dział a czas i cudownie...Adana-kebab i D? r? m! Polecić!

Garsons w restauracji, mistrz swojego rzemiosł a, mł ody czł owiek o imieniu Giray, cudowna pamię ć , podporzą dkowanie i wrodzone poczucie taktu, proszą o pokazanie (zorganizowanie) klasy mistrzowskiej o tym, jak zwyczajowo pić Raki w Turcji. . Jednym sł owem szczegó lne podzię kowania za obsł ugę na tarasie restauracji.
Obsł uga hotelowa:

Sprzą taczka Ilknur Bodur oraz wszechobecny (a w restauracji lobby bar, napeł niają cy lodó wkę napojami w pokoju) Yunus Boraz.


Hotel na serio wywarł bardzo, bardzo dobre wraż enie, ale w niektó rych miejscach denerwował brak podstawowej edukacji wś ró d wczasowiczó w, zaniedbywanie dzieci w kompleksie ką pielowym. Pracownicy są zaję ci jednym: ł apaniem klientó w na masaż (choć masaż jest znakomity), w przeciwnym razie chodź po duszy, kto chce robić , co chce, dzieci w basenie krzyczą , ś mieci, w galerii relaksacyjnej, gdzie, teoretycznie powinna to być cicha i spokojna muzyka, pę dzą stada dzieci, rodzice gdzieś sami, jednym sł owem hań ba!

Tak samo jest w doskonał ych saunach (dwie z ró ż nymi temperaturami), dzieci ustawiają temperaturę na urzą dzeniach na oczach rodzicó w...
Hammam jest niesamowity ze wspaniał ymi, ciepł ymi, relaksują cymi marmurowymi leż akami, wykwintna praca dekoratoró w i artystó w jest rozkoszą , dopó ki dzieci nie siedzą w zlewach, wylewają jednorazowe szampony na podł ogę i dziko piszczą ! A robotnicy, któ rzy muszą postę pować zgodnie z porzą dkiem sprawy, nie mają z tym nic wspó lnego! Musiał em zadzwonić do personelu wię cej niż raz, ale nie przyniosł o to rezultató w!

Szkoda, ż e ​ ​ kompleks jest doskonał y, ale wydaje się , ż e nie ma personelu!

Poza tym byliś my bardzo zadowoleni z wyjazdu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał