Nie polecam tu chodzić

Pisemny: 14 lipiec 2021
Czas podróży: 6 — 13 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Widział em wysoką ocenę hotelu, ale dostał em zepsuty urlop. Postaram się napisać peł ną i obiektywną recenzję tego hotelu, aby inni ludzie nie byli rozczarowani tak jak ja. Najpierw napiszę , co mi się podobał o:
1) basen ze zjeż dż alniami (trzy z nich);
2) morze z piaszczystą plaż ą ;
3) moż liwoś ć pł ywania na lokalnej kamienistej plaż y z bardzo czystą wodą i wię kszą gł ę bokoś cią . To tylko 4 minuty, aby przejś ć tutaj;
4) pokoje – wszystko w porzą dku, na wystarczają cym poziomie;
5) nienachalna animacja oraz sympatyczni i zawsze uś miechnię ci animatorzy. Pozdrowienia dla Murata i animatoró w z Ukrainy i Kazachstanu - brawo.
Tutaj koń czą się zalety i przechodzą do wad:

1) Droga - dł uga droga z lotniska. Okoł o 3:00 bardzo trudna krę ta droga w pobliż u gó r. Cię ż ko to znieś ć - bardzo chory. Chociaż nigdy nie czuł em się chory na drodze. To takż e dł uga droga powrotna, wię c zostaniesz odebrany o 6:00 z hotelu przed odlotem samolotu.
2) Jest jedzenie, ale jego wybó r nie jest wielki - duż o monotonii. Jest to szczegó lnie odczuwalne w przypadku ś niadań . Musisz codziennie jeś ć jajka. Moje dzieci codziennie jadł y naleś niki. Moż e trwać kilka dni, ale nie codziennie. Nie ma sokó w. Fanta, cola i sprite - to coś nieprawdziwego, niesmacznego. Ś niadanie jest okropne, lunch jest ok, a kolacja jest zwykle ok +. Zdarzał y się przypadki, ż e podawali smaż one ziemniaki pozostał e z ostatniego stoł u i był y suche i niesmaczne. Poza tym w restauracji chyba nie ma wystarczają cej liczby personelu, bo nalewają jedzenie, a czę sto stoisz z talerzem, ale nie ma nikogo i idziesz z niczym;
3) Bar. Jest tam, ale nie moż na pić tego, co tam jest wylane. Wszystko z farbą i aromatami. Pijesz koktajle, ale są bezalkoholowe. Wino nie jest zbyt smaczne, nigdy nie pił em gorzej. Zamó wił em whisky i colę , ale whisky smakował a jak bimber - jest okropna. Piwo lane - moż na pić , ale smak nie jest nasycony, wodnisty. Na począ tku dali to samo piwo, ale w ż elaznej puszce - smakuje lepiej, ale gdy zaczę ł o się koń czyć , administrator Ahmed kazał barmanowi sprzedać takie piwo za pienią dze. Nie mogliś my tego znieś ć i zapł aciliś my 10 dolaró w za taksó wkę i pojechaliś my do miasta kupić wino i whisky w sklepie. Musiał em wypić swoją . Mam to po raz pierwszy w ż yciu. Ale w barze powiedzieli, ż e nie mogą otworzyć wina, bo nie mają korkocią gu, któ ry nawet po reklamacji w recepcji, nie pojawił się do koń ca mojego pobytu. Nikt nie chciał pomó c.
4) Czystoś ć . Tu nie chodzi o ten hotel. Naczynia czę sto są brudne. Ż ona postanowił a wzią ć kawę z mlekiem, ale na kubku był y ś lady cudzych ust - ktoś pił z tego kubka, ale kubek nie był myty. W toaletach bardzo rzadko myje się podł ogę i miski klozetowe. Dlatego czę sto bardzo ś mierdzi i czasami nie moż na był o wejś ć do ś rodka. Ten problem jest szczegó lnie istotny w przypadku toalety na plaż y - zjada oczy.

Wieczorem był o duż o wolnych stolikó w, ale wszystkie brudne. Powiedział em o tym kelnerowi. Powiedział OK, ale nic nie zrobił .
5) Windy. Czę sto pę kają i ludzie zostają w ś rodku. Jest telefon - ale nie dział a. Jest przycisk wywoł ania - ale na jego dź wię k nikt nie przychodzi. To normalne, ż e siedzi się tam, kiedy jest bardzo gorą co i czeka, aż jeden z goś ci zadzwoni do windy, a winda się otworzy. Usiadł em na ś rodku windy dwa razy.
6) Personel. Oto najwię kszy problem hotelu. Był o kilku pracownikó w, któ rzy sprawili, ż e pobyt nie był komfortowy. Jeden mł ody pracownik kuchni nalewał jedzenie jak dla ś wiń i czę sto wkł adał jedzenie, o któ re nie był proszony, i ukł adał to wszystko w jeden stos, któ rego już nie moż na był o zjeś ć . Poskarż ył em się na to administratorowi Ahmedowi. Potem wzią ł em widelec w papierowym etui przy wejś ciu do restauracji i okazał się brudny - pokazał em to administratorowi Ahmedowi. W ostatnim dniu odpoczynku zauważ ył em, ż e jeden z kelneró w, usuwają c goś ci ze stoł ó w, bardzo mocno kaszlał i kichał . W tym samym czasie miał maskę na brodzie, usta nie był y zamknię te. Kiedy zaczą ł kaszleć u moich dzieci, zaczą ł em się martwić o ich zdrowie i powiedział em o tym Ahmedowi i poprosił em, aby zwró cił na to uwagę . Ale Ahmed powiedział , ż e jak mi się coś nie podoba, to mogę pojechać do innego hotelu i wszę dzie mogę pisać i dzwonić - nie obchodzi go to. Potem chę ć pó jś cia do tego hotelu cał kowicie zniknę ł a.
Nie polecam tu chodzić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał