Hotel jest dobry, ale ma swoje wady. Potrzebuje naprawy, różnorodności jedzenia, życzliwości personelu?

Pisemny: 24 sierpień 2020
Czas podróży: 6 — 13 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel został wybrany ze wzglę du na dobrą lokalizację , przyroda w Fethiye jest niesamowita.
Rozczarowanie zaczę ł o się w momencie przyjazdu: jedna osoba w recepcji, do dwó ch godzin był a zameldowana, gł odni, wyczerpani, nie zaoferowano nam jedzenia. Chociaż rano dowiedzieliś my się , ż e jest nocna restauracja, w któ rej moż na zjeś ć . W recepcji powiedziano nam, ż e moż emy jeś ć tylko o 7 rano.
Pokó j jest pię kny, przestronny, z widokiem na morze, ale wymaga remontu. Sprzą tanie był o doskonał e, na najwyż szym poziomie. Nie wiem, to przez covid 2019 takie zabezpieczenia, ale nie ma narzekań na czystoś ć.

Restauracja: jedzenie jest monotonne, na ś niadanie nie ma czego wybierać , codziennie to samo. Przez ostatnie kilka dni po prostu nie chciał o mi się jeś ć , bo wszystko był o w porzą dku. Kelnerzy bardzo powoli pytali, trzeba był o ich bł agać . Najlepsza sytuacja z barami na plaż ach i basenach: wszyscy są ciepli i radoś ni.
Park wodny nie dział ał.
Nie był o rozrywki jako takiej, do któ rej turyś ci są przyzwyczajeni.
Wydawał o się , ż e w hotelu bę dą dobrzy ludzie, bo był o bardzo nudno.
Nie był o szacunku dla dzieci, jak w innych hotelach.
Nie wró cilibyś my tutaj ponownie. Cena do jakoś ci nie pasuje.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał