Ładny hotel, ale jedzenie jest bardzo, bardzo słabe?

Pisemny: 16 styczeń 2019
Czas podróży: 11 — 18 styczeń 2019
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Notatki o tym, jak moja rodzina i ja wybraliś my się na wycieczkę na narty do Kayseri, zatrzymaliś my się w hotelu Holiday Inn 4 i poznaliś my być moż e najstraszniejszego, naszym zdaniem, touroperatora „Coral travel”

1. Dzień dobry, drodzy towarzysze podró ż y i wszyscy, któ rzy zamierzają odwiedzić Kayseri, nowy kurort dla turystó w „rosyjskoję zycznych”, a tym samym skorzystać z usł ug touroperatora Coral Travel. Dlaczego akurat ten touroperator? Tak, bo na styczeń.2019 nikt inny nie oferuje tam wycieczek. Wyjazd z ż oną zaplanowaliś my na 11.01. 2019 do 18.01. 2019 w miesią cu paź dzierniku. Wycieczka dla dwojga kosztował a nas 960 €. Planowaliś my iś ć razem. Ale jak się okazał o na trzy dni przed wyjazdem, nasza sytuacja uległ a zmianie i nie mieliś my nikogo, kto zostawił by w domu naszego syna, któ ry miał wtedy 1.5 roku. Zadzwonił em 09.01. 19 o godzinie 10.00 do firmy turystycznej, przez któ rą wykupił em wycieczkę i poprosił em o dodanie dziecka do wycieczki. Powiedziano mi, ż e dopł ata wynosi 80 € za niemowlę . Zgodził em się.

Kilka godzin pó ź niej zadzwonili do mnie i powiedzieli, ż e nie da się zabrać dziecka ze sobą , bo nie ma jak za to dopł acić . Pienią dze nie zostaną przekazane organizatorowi wycieczki (Coral Travel). Jesteś my mieszkań cami Moł dawii i odpowiednio kupiliś my wycieczkę w Moł dawii, a pienią dze musiał y zostać przeniesione z Md na Ukr. Powiedział em, ż e dzisiaj jest dopiero 09.01, a pienią dze i tak dojdą do 11.01, ż e to absolutnie ż aden problem, albo w najgorszym przypadku przelew moż na wykonać jako pilną wpł atę . Do czego mi powiedziano, ż e to nie jest moż liwe, a jeś li jest to moż liwe, to bę dzie kosztować okoł o plus 100€, czyli kwotę , któ rą musiał em zapł acić począ tkowo 80€ i +100€ za pilnoś ć : )) Razem 180 € za pó ł toraroczne dziecko. W rezultacie oddzwonili do mnie i powiedzieli, ż e generalnie nie da się dodać dziecka za darmo. Przez dł ugi czas pró bował em dodzwonić się do kogoś , ż eby rozwią zać ten problem.
Dzwonił em bezpoś rednio do Koral oraz do Kijowa i Odessy na wszystkie numery, któ re wł aś nie znalazł em, ale nikt nie chciał ze mną rozmawiać . Zapoznaj się z wycieczką . agent, od któ rego kupił em wycieczkę . On z kolei ró wnież wzruszył ramionami. Nikt nie chciał zajmować się moim problemem. W rezultacie 16 godzin przed wyjazdem oddzwonili do mnie i powiedzieli, ż e kierownictwo Coral zlitował o się i wyszł o na spotkanie ze mną i za 130 € zamiast przepisanych 80 € są gotowi dodać dziecko do wycieczki) Morał akapit pierwszy: oznacza to, ż e prawie 3 dni przed wyjazdem nie mogli doliczyć za wymagane 80€, a po dł ugich wyjaś nieniach, tylko 16 godzin przed wylotem, 130€ był o już w stanie przelać te pienią dze. A to był dopiero począ tek naszej podró ż y.
Kiedy dotarliś my do Kayseri, o godzinie 08:00 zabrano nas do hotelu. Poprosiliś my przewodnika hotelowego, aby w miarę moż liwoś ci zameldował nas wcześ niej do pokoju, ponieważ mamy mał e dziecko i po dł ugiej podró ż y trzeba je poł oż yć do ł ó ż ka. ogó lnie, jeś li w skró cie.
2.
niektó rzy turyś ci wrzucali pienią dze do kieszeni przewodnika hotelowego, aby jak najszybciej ich uregulował . Ale mimo to nie uspokoił się szybciej.

3. Przewodnik hotelowy powiedział , ż e w Kayseri nie ma kantoró w i tylko on moż e wymienić pienią dze dla wszystkich. Jak się pó ź niej okazał o, przy kursie 542 liró w za 100$ przewodnik wymienił wszystkich na 510 liró w za 100$. (6 dolaró w niespodziewanie wzią ł em prowizję dla siebie : ) pomimo tego, ż e oczywiś cie w Kayseri są wymienniki. Przewodnicy hotelowi to mę ż czyź ni w wieku 40 lat, a nawet wię cej w zwykł ych, codziennych, osobistych rzeczach, a nie w firmowych mundurach, jak to zwykle bywa w innych biurach podró ż y.
4. W tym samym dniu, w któ rym przyjechaliś my, zorientowaliś my się , ż e nasz hotel jest bardzo daleko od gó r (25 km do gó ry) i z mał ym dzieckiem bę dzie nam bardzo trudno dostać się na wycią gi narciarskie. Poprosił em o zmianę hotelu na jeden z tych hoteli, któ ry jest bliż ej wycią gó w narciarskich. Powiedział em, ż e w razie potrzeby jestem gotó w zapł acić ró ż nicę za hotele. Wysł ał em proś bę.11.
01 wieczorem (pią tek) przewodnik obiecał mi, ż e jeś li to moż liwe, rozwią ż ę wszystko nastę pnego dnia. 12.01 (sobota) powiedział , ż e do 14.01 (poniedział ek) nic nie da się zrobić , bo weekend. Przy okazji przyjechaliś my na tydzień . 18 wcześ nie rano mamy lot powrotny. Powiedział em, ż e podzię kuję mu osobiś cie, jeś li jak najszybciej zdecyduje o wszystkim, bo naprawdę bardzo trudno jest podró ż ować tak daleko z mał ym dzieckiem. Generalnie dopiero w poniedział ek 14-go o godzinie 13.00 udzielili odpowiedzi. Powiedzieli, ż e dopł ata za 4 noce w jednym hotelu to 900$), a w innym 750€)), mimo ż e cał y nasz pakiet wycieczkowy kosztował.960€ dla dwojga (wliczają c przeloty i transfery oraz zakwaterowanie i wyż ywienie Hb i Skibus oraz karnety narciarskie na wycią gi, a nawet transport sprzę tu narciarskiego samolotem). Hotel przy wycią gu Mirada del Lago kosztował okoł o 1100€ lub 1200€ za cał ą wycieczkę dla dwojga, a za 4 noce proponowano mi zapł acić.900$ lub 750€.
Dzieje się tak pomimo tego, ż e prawie cał y dzień spę dziliś my z rodziną w hotelach w pobliż u telefonu, czekają c przynajmniej na informację o moż liwoś ci lub niemoż noś ci przeprowadzki. Obiecano mi odpowiedź od samego rana i trwał o to do obiadu. Dzwonił em kilka razy do operatora dyż urnego, dopó ki nie udzielił a przynajmniej jakiejś odpowiedzi o 13.00. Zdał em sobie sprawę , ż e to mał o prawdopodobne, aby coś się udał o i postanowił em wybrać się w gó ry na co najmniej dwie godziny. Ale ponieważ transfer basowy kursuje tylko rano, musiał em zapł acić.20 USD za taksó wkę , aby dostać się do wycią gó w narciarskich. I bez wzglę du na to, jak dł ugo potem pró bował em dodzwonić się do kogoś w centrali w Coral i omó wić sytuację , nikt nie chciał ze mną rozmawiać i sł uchać.

I zadzwonił do centrali w Kijowie, poprosił o oddzwonienie w celu omó wienia i napisał do nich e-mail i zostawił wiadomoś ci gł osowe na stronie na Facebooku i napisał w prywatnej wiadomoś ci, a w odpowiedzi otrzymał tylko list z ofertą skontaktowania się z menedż erem agencji, od któ rej wykupił wycieczkę , aby „sformuł ować ” swoją skargę i przekieruje ją do nich. Oznacza to, ż e morał z bajki jest taki, ż e nikt nawet nie chciał ze mną rozmawiać z ż adnego z powodó w, nigdy nie rozmawiaj ze mną i nie sł uchaj mnie. Cał y czas wszyscy „pił kowali” takie lekceważ enie postawy, nikogo innego i nigdzie nie widział em. Chociaż duż o i bardzo czę sto podró ż ujemy z rodziną , duż o podró ż uję i latam po cał ym ś wiecie do pracy. Oznacza to, ż e jest mał e doś wiadczenie.
O hotelu:
Zatrzymywał em się w sieci hoteli Holiday Inn kilka razy i w ró ż nych krajach, ponieważ jest to sieć globalna. Ostatnie miejsca pobytu w tym hotelu to Amsterdam, Eindhoven, Andora itp. Wszę dzie i zawsze jedzenie był o na poziomie.
Ale w Kaiser jedzenie był o bardzo, bardzo sł abe. Naprawdę nie był o nic do jedzenia na ś niadanie, na kolację zawsze był o tylko jedno danie z kurczaka i jedno z jagnię ciny. Ponadto kolacja rozpoczę ł a się o godzinie 19.00, ao 21.00 nic nie został o uzupeł nione. Jedzenie jest nierealistycznie sł abe w tym hotelu. Ale ogó lnie hotel jest dobry, pię kny, nowy. Za takie pienią dze moż esz wzią ć Radisson Blu. Kosztuje o 100-150 € wię cej, ale jest znacznie lepszy. polecić . Specjalnie weszliś my w to, gdy spacerowaliś my po mieś cie, aby zrozumieć , czy istnieje ró ż nica mię dzy tymi hotelami.
Generalnie to jest to, co mieliś my pierwszą i ostatnią znajomoś ć z Coral Travel. Tutaj widzieliś my takie lekceważ enie stosunku do turystó w. I sami doszli do wniosku, ż e nie warto z nimi podró ż ować , jeś li nie cenią klientó w i nie chcą nawet sł uchać klientó w, gdy pojawiają się pytania i komentarze. Uznał em, ż e nasze notatki i moja recenzja mogą się przydać turystom, ponieważ w Internecie jest bardzo mał o informacji o tym kierunku.
Jeś li ktoś ma dodatkowe pytania, napisz. Chę tnie pomogę . Ż yczymy wszystkim udanych wakacji i starannie wybieraj wycieczki i operatoró w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар