Niejednoznaczny hotel

Pisemny: 27 sierpień 2024
Czas podróży: 12 — 22 sierpień 2024
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Spę dziliś my wakacje z czteroosobową rodziną (wszyscy doroś li) w poł owie sierpnia. Rodzaj pokoju Pokó j rodzinny Widok na lą d z balkonem. Ocenę w recenzji wystawię w systemie 10-punktowym wedł ug kategorii usł ug; od razu zaznaczam, ż e ocena bę dzie subiektywna.
Recepcja: przyjechaliś my pó ź nym wieczorem i dotarliś my do hotelu chwilę po pó ł nocy. Podczas odprawy wrzucam do paszportu 10 dolaró w. Recepcjonistka nie mó wił a po rosyjsku, ale rozumieliś my się po angielsku.
Jako dygresję należ y dodać , ż e w hotelu tylko kilka osó b mó wił o po rosyjsku, dwie z nich w SPA (cał kiem nieź le) i jeden z animatoró w (nieco gorzej). Nie wszyscy recepcjoniś ci i inni pracownicy też mó wili po angielsku. Ale tł umacz online rozwią zał wszystkie problemy ję zykowe.

I tak szybko się wymeldowali, zał oż yli wstą ż kowe bransoletki (a moja có rka ma 18 lat, zał oż ył a je na czerwono, jak się okazał o, z ograniczonym dostę pem do usł ug barowych), zaproponowali, ż e zrobią zdję cie restauracji godzinach otwarcia i podkreś lił , ż e mamy jeszcze czas na wieczorną zupę przed 01:00 w restauracji (impreza odbywa się codziennie od 00:00 do 01:00), a jeś li chcesz, moż emy ró wnież odwiedzić.24- bar godzinny. Recepcjonistka wzię ł a nasze walizki i zaniosł a nas do naszego pokoju, oczywiś cie windą . Pokó j znajduje się na trzecim pię trze (wł aś ciwie na 5 pię trze). Otworzył drzwi, pokazał numer, wrę czył mu elektroniczną kartę -klucz i tekturowe etui na karty, mó wią c, ż e są tam karty na rę czniki plaż owe. Kiedy rano otworzył em etui na karty, znalazł em tylko dwie karty na rę czniki. Musiał em pó ź niej rozwią zać problem w recepcji, zaró wno z bransoletką , jak i dodatkowymi kartami na rę czniki, z inną recepcjonistką ; problemy został y szybko rozwią zane za pomocą tł umacza online.
Karty wymieniane są na rę czniki plaż owe w spa i zwracane po oddaniu rę cznikó w. Ostatniego dnia, biorą c pod uwagę , ż e mieliś my nocny lot, udał o nam się przedł uż yć pokó j do godziny 20:00, oczywiś cie za dodatkową opł atą . Pracę recepcji oceniam na 8 punktó w. Mogli od razu sprawdzić wiek i dać dodatkowe karty za rę czniki. Nie biorę pod uwagę bariery ję zykowej, jest wystarczają co duż o narzę dzi, ż eby ją pokonać .
Pokó j: pokó j wyglą dał dobrze, oczywiś cie są pewne otarcia od poprzednich goś ci, ale są one niewielkie. Meble są stosunkowo nowe i nienaruszone, stan pokoi jest dobry. Instalacja wodno-kanalizacyjna dział ał a, nie był o zapachu ś ciekó w. Pokó j skł ada się z dwó ch pokoi, przedpokoju, ł azienki, balkonu. W przedpokoju szafy z sejfem (kilka wieszakó w na ubrania), w pierwszym pokoju dwa pojedyncze ł ó ż ka, dwa fotele, stolik kawowy, toaletka, szafki nocne, telewizor, lodó wka (dział ał a raczej sł abo), i zestaw do herbaty.
W drugim pokoju znajduje się podwó jne ł ó ż ko, toaletka, szafki nocne, lodó wka (dział ał a raczej sł abo) i telewizor. Z obu pokoi wyjś cie na balkon, w każ dym pokoju klimatyzacja. Poł ą czona ł azienka, suszarka do wł osó w, prysznic, stó ł z umywalką , toaleta z instalacją . Stan pokoju mogę ocenić na 9 punktó w.

Czyszczenie: po prostu nie ma czyszczenia jako takiego. Przez 11 dni ł ó ż ka nie był y zmieniane ani razu. Nie jestem pewien, czy zostaną one zmienione po naszym wyjeź dzie, tak samo jak nie jestem pewien, czy został y zmienione przed naszym przyjazdem. Napiwki zostawiano codziennie, ale jak rozumiem, wystarczył y jedynie na wymianę rę cznikó w i uzupeł nienie zestawu herbacianego o torebki kawy i cukru oraz butelkę wody i szamponu. Po przyjeź dzie był y 4 mał e rę czniki, wię c przeż yliś my noc. Nastę pnego dnia jednak wł oż yli już.4 duż e. Ale wszystko był oby dobrze, ale każ dego dnia liczba rę cznikó w był a inna, od 3 do 5 (4 nowe i stare). Mó gł bym jeszcze znieś ć.5, ale z 3 nie chciał em, musiał em poszukać sprzą taczki i poprosić o rę cznik.
Podł oga został a umyta tylko w ł azience. W pokojach nie był o sprzą tania. Ż ona nie wytrzymał a i sama dwukrotnie umył a pokó j, na szczę ś cie miał a zniszczoną koszulkę . Oczyszczenie 2 punktó w, to nie jest ró wnoznaczne z wię cej.
Restauracja: Chciał bym od razu zwró cić uwagę na 9 punktó w. Ś niadanie od 07:00 do 10:00. Lunch od 12:30 do 14:00, przeką ski od 15:30 do 17:00 (hamburgery, frytki, hot dogi, nuggetsy, spaghetti i wiele wię cej). Jedzenie był o zawsze pod dostatkiem, naczynia był y stale uzupeł niane, dań mię snych i rybnych pod każ dą postacią (smaż onych, grillowanych, suszonych, solonych, gorą cych, zimnych itp. ) był o pod dostatkiem. Dodatkó w był o wystarczają co duż o, ogromna ró ż norodnoś ć zimnych przystawek, warzyw, owocó w, sł odyczy i wypiekó w. Personel pracował szybko, stoł y został y natychmiast oczyszczone z talerzy i okruszkó w. Napoje naprawdę trochę nas zawiodł y. Nie podobał y mi się soki; miał em wraż enie, ż e został y wyhodowane z jakiegoś koncentratu. Czasem mocny, czasem sł aby aż do oszoł omienia.
Kawa nie przypadł a mi do gustu pod ż adną postacią (był a nalewana z ekspresu, napoje czę sto się mieszał y, to samo dotyczy sokó w). Ale na piwo, wino i lemoniadę nie ma ż adnych skarg. Osobno warto zwró cić uwagę na herbatę , jest po prostu wspaniał a.

Bar: opró cz restauracji czynny był bar przy basenie i na plaż y. Na plaż y był wł asny bar: moż na był o dostać soki, lemoniadę , wodę , piwo, kawę , herbatę . Soki, lemoniada i kawa z automatu. Jakoś ć napojó w opisano powyż ej. Nie podawano tam ż adnych innych napojó w.
Przy basenie był wię kszy wybó r napojó w. Opró cz tych wymienionych na plaż y dodatkowo koktajle alkoholowe (menu koktajlowe na 6 drinkó w), koktajle mleczne (jeś li był o mleko), wino. Ale mocnych trunkó w nie widział em, chociaż có rka z pową tpiewaniem stwierdził a, ż e ​ ​ jeden z goś ci rzekomo pił whisky z Pepsi (w zasadzie nie był o tam coca-coli, wszystkie automaty miał y Pepsi). Jeś li chodzi o jakoś ć napojó w, o sokach, lemoniadach i piwie pisał em powyż ej.
Nigdy nie przestrzegano proporcji koktajli, dlatego te same koktajle zawsze miał y inny smak i odcień . Shaker był w ogó le rzadko odbierany. Wszystko przygotowywane był o na oko i w zależ noś ci od nastroju. Na począ tku zostawił am też napiwek w barze (o ile brał am koktajle), ale kiedy zrobili nam koktajl Cuba Libre bez coli i koktajle mleczne, po prostu wlewają c do jednej szklanki mleko i sok z lodem, przestał am dawać napiwki. W zasadzie 6 punktó w.
Basen: basen jest czysty, nie ma chloru, jest podzielony na dwie czę ś ci dla dzieci i dorosł ych. Oczywiś cie jest kilka leż akó w. Najlepiej dokonać rezerwacji przed godziną.10:00, wtedy moż esz nie być w stanie znaleź ć miejsca. W zasadzie rano byliś my nad morzem, a popoł udniu na basen. Oczywiś cie miejsc na leż akach już nie był o, ale zawsze moż na był o znaleź ć miejsce przy stoliku, któ ry stał na tarasie przy basenie. Biorą c pod uwagę , ż e nie spę dziliś my tam wię cej niż.1-1.5 godziny, nie był o to dla nas istotne.

W cią gu dnia przy basenie odbywał y się animacje, jakieś tań ce, mał e konkursy dla dorosł ych i dzieci, rzutki i oferowano loterię za 6 euro. No ogó lnie to trochę nudno. Chociaż animatorzy się starali. 7 punktó w dla basenu.
Plaż a: ró wnież wymaga osobnego opisu. Plaż a znajduje się.2 minuty spacerem od hotelu. W pobliż u. Podzielony na dwie mał e strefy. Pierwsza strefa znajduje się nad morzem: obszar mał y, brudny, wejś cie do morza jest kamieniste i niewygodne. Wyż ej na nasypie znajduje się drugie miejsce. Nie jest też duż y, ale znacznie czystszy. Znajduje się tam ró wnież hotelowy bar na plaż y. Aby popł ywać , lepiej przejś ć.20 metró w w prawo, jest bardzo dobre zejś cie do morza, piaszczyste, pł ytkie. Morze jest przejrzyste i czyste. Jedyną irytują cą rzeczą są mał e rybki, któ re pró bują ugryź ć Cię w nogę , jeś li stoisz w jednym miejscu przez dł uż szy czas. Teraz o sprzę cie.
Leż aki są miejscami poł amane, wiklinowe parasole przetrwał y prawdopodobnie wię cej niż jedno pokolenie goś ci (być moż e widział y pierwszych rosyjskich turystó w), materace są brudne, stoł y są brudne i straszne. Na plaż y jest stał y pracownik. Nadal sprzą ta przynajmniej gó rną czę ś ć plaż y, na dolnej zbiera tylko duż e ś mieci. Ale najważ niejsze jest to, ż e nie ma wystarczają cej iloś ci sprzę tu dla wszystkich. Doszł o do tego, ż e przyszedł pracownik i zaż ą dał oddania leż aka (ponieważ był o nas czworo dorosł ych i o zgrozo zaję liś my aż.4 leż aki). Kiedy już zgodził się podzielić , zaczą ł odmawiać . O parasole i stoł y nawet nie zapytał , przyszedł i wzią ł . Z reguł y napł yw urlopowiczó w na plaż ę nastę pował po godzinie 11:00. Do hotelu wracaliś my zwykle okoł o godziny 12:00.
SPA: Nie był am, korzystał am tylko z rę cznikó w, nie mogę ocenić . Ale bardzo nachalnie proponowali zestaw procedur, codziennie i kilka razy, gdzie tylko mogli.

Wię c:
Recepcja – 8 punktó w;
Liczba – 9 punktó w;
Sprzą tanie pokoju – 2 punkty;
Restauracja – 9 punktó w;
Pasek – 6 punktó w;
Basen – 7 punktó w;
Plaż a – 5 punktó w;
Animacja – 6 punktó w.
Chciał em napisać , ż e hotel odpowiada 4 gwiazdkom. Ale po opowieś ci znajomych o wakacjach w Kemer (w hotelu 4-gwiazdkowym) napiszę , ż e hotel jest na 3+.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał