Ładny hotel, ale jedzenie i obsługa są okropne?

Pisemny: 1 październik 2019
Czas podróży: 28 wrzesień — 5 październik 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywamy w Turcji (corocznie) od 2003 roku. Podró ż owaliś my po cał ym wybrzeż u Antalyi. Odpoczywaliś my w Marmaris, a teraz postanowiliś my odpoczą ć w Bodrum. Staramy się odpoczywać we wrześ niu, bo nie moż emy znieś ć upał u. Ten hotel został wybrany na podstawie opinii, ale hotel był bardzo rozczarowują cy. Przez wszystkie lata odpoczynku nigdy nie spotkaliś my kolejki po omlet! Kró tko mó wią c, nie był o jedzenia! Restauracje a la carte są zamknię te. Pokó j dziecię cy jest zamknię ty. Rę czniki był y dosł ownie wyprane! Prysznic jest peł ny, w toalecie nie ma nawet szczotki. Hotel posiada pozostał oś ci dawnego luksusu. Jest bardzo mał o zieleni, ale duż o kwiató w. Lokalizacja jest bardzo dobra, widok z naszego pokoju był niesamowity. Czy kiedykolwiek myś lał eś , ż e sieć Marriott ma tak niskie standardy jakoś ci? Bardzo rozczarowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał