Niegrzeczny personel i nie działający klimatyzator?

Pisemny: 10 czerwiec 2018
Czas podróży: 7 czerwiec 2018
Chcę zostawić recenzję , bo teraz jestem w Armonia Hotel 5*. Do hotelu przyjechaliś my wieczorem, rodzina skł adają ca się z 7 osó b, 4 osó b dorosł ych i 3 dzieci (9 lat, 4 lata i 2 lata). Numery został y podane szybko, ale poprosiliś my o numery w pobliż u, operator był o tym ró wnież informowany przy zakupie. W pobliż u nie był o ż adnych pokoi. Poszliś my się zameldować , pokoje znajdują się na ró ż nych pię trach w tym samym budynku. Jednym z nich powinien być duż y pokó j dla rodziny z dwó jką dzieci, ale mamy dwa standardowe. Zmienili się szybko i wszyscy poszliś my spać w naszych liczbach. Ale od razu zauważ yliś my, ż e w standardowym pokoju był o bardzo duszno, jakby w pokoju nie był o od dawna. Standardowe pokoje był yby dla rodziny 2 dorosł ych 1 dziecko (9 lat). W efekcie rano okazał o się , ż e klimatyzator nie dział a. W nocy wezwali mistrza, nie pomó gł . Nastę pnego ranka poinformowali przewodnika hotelowego Marię , powiedział a, ż e ​ ​ przekaż e wszystko na recepcję i naprawią wszystko w jeden dzień . W efekcie zgł oszenie na przyję cie został o zgł oszone przez nas samych, zapisaliś my godzinę.10. 30 rano i kazano czekać . O godzinie 13 mistrza nie był o, poszli przypomnieć sobie, powiedzieli, ż e 5 minut i mistrz bę dzie, to trwał o do godziny 19, powiedzieli, ż e mistrz przyjeż dż a, czy ż e czekaj, wszystko został o naprawione. Okazał o się , ż e w klimatyzatorze nie ma freonu, jest napeł niony i kazali czekać , recepcjonista Mustafa pocił się z nami w pokoju, mó wi po rosyjsku. Obiecał , ż e 5-10 minut i wszystko bę dzie dobrze. W rezultacie o godzinie 22:00 klimatyzator nie dział ał . Na pytanie o zmianę pokoju odpowiedź brzmiał a: „Hotel jest w 100% peł ny”. Ale znaleź li pokó j o 22, był mniejszy, ale klimatyzacja też nie dział ał a. Razem z nami chł opak niosą cy walizki poszedł do tego pokoju, wł ą czył klimatyzator i wentylator (są w standardowych pokojach osobno na suficie) i powiedział , ż e wszystko dział a. Zrezygnowaliś my z numeru. Kazano nam przyjś ć rano o 10, a kierownik i rosyjskoję zyczny pracownik porozmawiają z nami. Przyjechaliś my, powiedziano nam dlaczego! ? przyszedł eś , klimatyzator pracuje dla ciebie. Po dł ugim wyjaś nieniu wszystkiego, co wydarzył o się wcześ niej, kazano nam przyjś ć o 12.30. Wró ciliś my ponownie z historią numeru i jest on jeszcze mniejszy, nie tylko nasz, ale i poprzedni. Dla 3-osobowej rodziny jest to bardzo mał y pokó j. . W rezultacie ponownie zaprosił eś rosyjskoję zyczną Annę i postanowił eś zadzwonić do hotelowej przewodniczki Marii, do któ rej powiedział a nam, ż e nie ma nic innego i nie mogą nam pomó c, ż e klimatyzator faktycznie dział a, a my Znajdź bł ą d. Rosyjskie dziewczyny był y bardzo niegrzeczne, powiedział y, ż e skoro nie podoba nam się liczba mniej, ż yj tak, zwł aszcza, ż e ​ ​ wszystko został o dla ciebie naprawione. Wyszł a do nas ró wnież turecka menadż erka. A ona tylko ś miał a się nam w twarz, ż e nic nam się nie podobał o. Rezultat takiego klimatyzatora nie dział a, nie planują dalszej naprawy. Przewodnik po hotelach nie jest pomocny. Kierownictwo hotelu nic nie robi. Ś pimy dwie noce w bardzo dusznym pokoju. W przypadku hotelu 5* taka postawa nie ma prawa sobie na to pozwolić . Personel jest niegrzeczny lub odchodzi, aby rozwią zać inne problemy, pozostawiają c cię na czekaniu. Zachowanie przewodnika jest obrzydliwe, zawsze wybieramy koralową kompanię , a w Turcji i Bodrum byliś my już wiele razy, ale to dla nas pierwszy raz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał