Z zalet, morza i jedzenia, wadami są pokój i nastawienie personelu?

Pisemny: 14 sierpień 2018
Czas podróży: 3 — 10 sierpień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel znajduje się po dwó ch stronach drogi, jesz w jedną stronę , morze w drugą .
Osiedlił em się z dwuletnim dzieckiem w budynkach od strony morza. Pokó j na drugim pię trze z balkonem nad drogą , hał as samochodó w nie pozwala spać nawet przy zamknię tych drzwiach balkonowych.
Już pierwszego wieczoru zauważ ył em, ż e duż a kał uż a wypł ynę ł a z dział ają cego klimatyzatora na ś rodku pokoju, podobna duż a kał uż a spł ynę ł a do toalety z toalety (nie mogę przesł ać wideo). Nastę pnego dnia na spotkaniu z przewodnikiem poprosił am o zmianę numeru, na co dziewczyna w recepcji powiedział a, ż e ​ ​ w ogó le nie ma wolnych pokoi i nie moż e mi w ż aden sposó b pomó c! (Obsł uga w recepcji nie mó wi po rosyjsku i bardzo sł abo zna angielski) Przewodniczka zgodził a się , ż e w zwią zku z taką sytuacją do mojego pokoju zostanie wezwany mistrz i wszystko bę dzie dla mnie naprawione. . . W porze lunchu mistrz zapukał do moich drzwi, spojrzał w tej sytuacji i po prostu cicho wyszedł . WSZYSTKO! ! ! Nikt nic nie zrobił i nikt mi nic nie powiedział ! Musiał em cał y dzień biegać z dzieckiem od recepcji do recepcji w dwó ch budynkach i domagać się naprawy. Dopiero o godzinie 21 przysł ano do mnie dwó ch innych mistrzó w. Już nie tylko oglą dali wszystko, ale takż e odkrę cali klimatyzator, spuszczali stamtą d pó ł wiadra wody, grzebali wokó ł wę ż y i ​ ​ skrę cali z powrotem. Powiedzieli mi, ż e inna osoba zajmie się jutro toaletą i wyszli. 20 minut po tym, jak opuś cili klimatyzator, woda znó w zaczę ł a kapać , kiedy zadzwonił em i zgł osił em to w recepcji, uprzejma dziewczyna powiedział a mi, ż e NIC INNEGO NIE MOŻ E MI POMÓ C! Oznacza to, ż e nie mogą mnie przesiedlić i nie mogą niczego naprawić ! Wię c zapł ać pienią dze i ż yj w takich warunkach. . . Cał y nastę pny dzień szukał em przesiedlenia, zł apał em wł adze, któ re nie bardzo chciał y mi pomó c. I TYLKO ZA DODATKOWĄ WPŁ ATĄ.50$ zgodzili się przenieś ć mnie do innego pokoju!

W ten sposó b personel czerpie korzyś ci z beznadziejnej sytuacji turystó w.
Nawiasem mó wią c, hotel jest bardziej nastawiony na tureckich goś ci, są tu uś miechnię ci i grzecznie rozmawiani, a przy barze ignorują cię , dopó ki wszyscy Turcy nie zostaną obsł uż eni, nawet jeś li staniesz przed nimi w kolejce.
Oczywiś cie moje wakacje uratował fakt, ż e w hotelu jest dobre morze i jedzenie, ale osad pozostał . 2 stracone dni, duż o nerwó w i 50 dolaró w.....
Za drugim razem na pewno tu nie pojadę i nikomu nie doradzę , chociaż wszystko mogł oby być inne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар