Dobra lokalizacja, terytorium, organizacja usług i personel są negatywne

Pisemny: 19 sierpień 2020
Czas podróży: 11 — 18 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Byliś my w tym hotelu wcześ niej, okoł o 8-9 lat temu. Potem był o pozytywne nastawienie do wypoczynku w hotelu: wszystko zaaranż owano - a pokó j jest wygodny, a takż e zaaranż owanie strefy rekreacyjnej przy basenie i na plaż y oraz restauracji i baró w. Wszystko był o na deklarowanym poziomie 5*.
Dlatego też , gdy zaproponował hotel La Blanche Resort & Spa 5* na sierpień tego roku, bez wą tpienia się zgodziliś my. Ale okazał o się - na pró ż no ...
W tym roku hotel La Blanche Resort & Spa 5* zaoferował nam wiele niespodzianek.

Najpierw odprawa turystó w z Ukrainy (przyjechaliś my po 17.00) trwał a prawie 2 godziny, bo obsł uga w recepcji pracował a bardzo nieskoordynowana - cią gle gdzieś jeź dził a, tł umaczą c te same gazety z miejsca na miejsce. Kiedy oddaliś my wszystkie dokumenty i wypeł niliś my ankiety, czekaliś my prawie godzinę , a potem poprosiliś my o klucze, a oni od razu nam je dali… dlaczego trzymano nas prawie 2 godziny w recepcji hala, w któ rej klimatyzatory nie dział ają ? !!
Po drugie, przez dwa dni pró bowali wymienić pokó j.
Pokó j, któ ry widzieliś my po raz pierwszy, znajdował się na ostatnim pię trze, z widokiem na ś ciany są siednich domó w, któ re znajdował y się w odległ oś ci 2-3 m od naszego balkonu. Klimatyzatory zewnę trzne dział ał y na nich bardzo gł oś no i był o to szczegó lnie odczuwalne w nocy.
Po zapoznaniu się z naszym pokojem, zdają c sobie sprawę z "perspektyw" takiego urlopu, poszliś my uzgodnić wymianę pokoju. Przez chwilę : w tym czasie wię kszoś ć pokoi w hotelu był a pusta i nie dał o się ukryć - wszystkie pokoje przygotowane do zameldowania był y zapieczę towane. Na przykł ad na 4 pię trze był o ich ponad 2/3. Te, któ re wychodził y jak nasze, na są siednich ś cianach był y w poł owie zaję te, a wszystkie, któ re wychodził y do ​ ​ basenu, był y puste.
Ale kiedy poprosiliś my o zamianę pokoju na inny na naszym pię trze, w recepcji rosyjskoję zyczna Swietł ana z uroczym uś miechem odmó wił a nam "ż elaznym" argumentem - "wszystkie pokoje na basen są już zarezerwowane".
Byliś my wytrwali i poprosiliś my o wyjaś nienie, dlaczego zgodnie z naszym voucherem moż emy zostać zakwaterowani tylko z widokiem na ś cianę , a nie w pokoju z widokiem na basen. Jako ż e w koncepcji hotelu nie ma osobnych pokoi z widokiem na basen, a nasz voucher był ró wnież wymieniony po prostu „standard”. Svitlana dł ugo rozmawiał a z menedż erami… ale wynik pozostał ten sam – nie ma pokoi i nie mamy się gdzie ruszyć . Dla informacji hotel dla turystó w został otwarty 9 sierpnia, a my zatrzymaliś my się.11 sierpnia.

Jedyne, co otrzymali z przyję ć , to obietnice zrobienia czegoś nastę pnego ranka. Ale rano pokazano nam jeszcze mniej wygodny pokó j rodzinny dla 4 osó b, poł oż ony na 1 pię trze z widokiem na ulicę z ł awkami warzywnymi...Dlaczego pokó j dla pary rodzinnej na dwa pokoje z 4 ł ó ż kami? !!
Dla kogo lub dla czego zatrzymaliś my wolne pokoje, nie do koń ca rozumieliś my: moż e dla tureckich turystó w, któ rzy przyjechali do hotelu za 4 dni? Moż e po prostu czekali na ł apó wki?
Ale „osad pozostał ”…
Bardzo wdzię czni Irinie (Guest Relation) dzię ki jej dobrej woli i wytrwał oś ci zamieniliś my pokó j...na drugi dzień wypoczynku.
Potem „niespodzianki” w hotelu: chaotyczne podejś cie do organizacji posił kó w, serwowanie posił kó w w restauracji: kolejki przy kasach z warzywami i warzywnymi przeką skami na 30-40 osó b. Szefowie kuchni i kelnerzy pracują zmę czeni, czasami reagują nieadekwatnie: kiedy prosisz o suplementy – nie rozumiem, kiedy prosisz o konkretny kawał ek arbuza – nie rozumiem.
Asortyment dań jak na koncept UAl był bardzo sł aby: przez 7 dni jedzenia krewetek w sał acie - 1 raz, czerwonej ryby - 1 raz, bez ś wież ych owocó w. Nie był o ananasó w, kiwi ani fig, jabł ek, gruszek, ś liwek, mał ych moreli, brzoskwiń , arbuzó w i melona. Nie był o nawet grejpfrutó w…
Oferta baró w jest jeszcze bardziej imponują ca - bez importowanego alkoholu: tylko tureckie piwo, wino, wermut i wó dka...
Nawiasem mó wią c, recepcja nie mogł a nawet wyrazić koncepcji hotelu w stosunku do UAl, dlatego nie ma nawet tureckich win musują cych. Sveta powiedział : „to wszystko, co jest w barze…”.
Oznacza to, ż e dla hotelu 5* z konceptem UAl ani jakoś ć obsł ugi personelu, ani asortyment i jakoś ć produktó w restauracji i baró w nie odpowiada.

Dlaczego zarzą d lub wł aś ciciele La Blanche Resort & Spa 5* zdecydowali się obniż yć koszty i zarobić wię cej dzię ki kwarantannie? Czy uważ ają , ż e turyś ci przeraż eni wirusem SARS-CoV-2 nie są w stanie odpowiednio ocenić jakoś ci usł ug hotelarskich?
Bardzo rozczarowany, kompletnie niezadowolony z reszty hotelu La Blanche Resort & Spa 5*. Od ponad 20 lat co roku spę dzamy wakacje w Turcji. Nigdy nie spotkaliś my tak niskiego poziomu w hotelach 5*...Nie wró cimy do tego hotelu, nie bę dziemy go polecać naszym znajomym!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał