Hotel podupadł wraz ze zmianą właściciela

Pisemny: 25 sierpień 2020
Czas podróży: 15 — 24 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Poprzednie 2 razy odpoczywaliś my w Magic Life Waterworld. I na począ tku byli nawet zdenerwowani, ż e nie mogą ponownie znaleź ć tego hotelu. I jaka to był a radoś ć , gdy przewijają c listę ofert, zobaczyliś my znajome zdję cia naszego ulubionego hotelu, ale pod inną nazwą kupiliś my bilety bez cienia wą tpliwoś ci, z czego byliś my niesamowicie zadowoleni.

Z gó ry powiem, ż e ocena hotelu w zasobie naprawdę odpowiadał a jakoś ci ś wiadczonych przez niego usł ug, a mianowicie ogromnej i zadbanej zieleni, ł adnego, wygodnego pokoju, wielu basenó w, restauracji i baró w, ogromna piaszczysta plaż a z duż ym akwenem wodnym i bezpł atną rozrywką wodną (banan, tablet, kajak, a za dodatkową opł atą np. spadochron, katamaran morski itp. ), a wszystko to przy wysokim poziomie obsł ugi TUI. Owszem, był y pewne wady, na przykł ad, ż e pokoje w niektó rych budynkach powinny być odś wież one, ale generalnie ten obraz tak naprawdę nie popsuł się przez wszystkie powyż sze.


Z czym mamy do czynienia tym razem?

Jak się okazał o, dotarliś my w dniu otwarcia hotelu w „okresie pokwarantannowym”, hotel nie był gotowy na peł ne przyję cie goś ci.
Straszne warunki ż ycia w pokoju: osiedliliś my się w gł ó wnym budynku, po przyjeź dzie okazał o się , ż e klimatyzator nie dział a, wezwali technika, szumiał wentylator. Jak się pó ź niej okazał o, był to tylko wentylator, w pokoju nie był o klimatyzacji, dlatego przez pierwsze noce był o strasznie niewygodnie i duszno, nie dał o się spać . Trzeciego dnia technik zainstalował klimatyzator, ale trwał o to dokł adnie 1 dzień . W rezultacie 4 dnia zmieniliś my pokó j i przenieś liś my się do innego budynku, w któ rym klimatyzator dział ał .
Nieprzygotowana infrastruktura plaż owa:
1) począ tkowo na plaż y był o 5, najwyż ej 10 parasoli i tyle. W przyszł ym tygodniu personel zacznie w peł ni rozkł adać parasole dla odwiedzają cych turystó w;
2) drewniane mostki do przechodzenia na leż aki w fatalnym stanie, spadają ce deski na każ dym kroku, nie moż na jechać z wó zkiem dziecię cym;
3) zatkany odpł yw na wyspach do pł ukania stó p, gdzie stale tworzył a się ką piel;
4) stare, dziurawe parasole ze sł omy, przez któ re ł atwo przebijają się promienie sł oneczne.
Jakoś ć obsł ugi i jedzenia w restauracji. Od razu zrobię rezerwację , ż e nie mó wimy o nowym systemie wydawania jedzenia, gdy personel rozdaje jedzenie, co jest cał kiem rozsą dne w warunkach „covid”.
1) zł y wybó r mię sa i ryb, co pocią gał o za sobą dł ugie kolejki;

2) cią gł y brak kelneró w do obsł ugi, w pierwszych dniach w zasadzie nie moż na był o do Ciebie podejś ć .
Kontyngent turystó w. Wcześ niej Magic Life sł ynę ł o z tego, ż e zdecydowaną wię kszoś ć turystó w stanowili Niemcy, Austriacy i inni Europejczycy. Teraz - 90% to Rosjanie, ze wszystkimi konsekwencjami, począ wszy od porannego „zapychania się ” leż akó w rzeczami osobistymi, starć o dosł ownie miejsce na sł oń cu na plaż y, restauracji itp.

Zaję cia wodne, któ re wcześ niej był y wliczone w cenę , są teraz pł atne.
Co wię cej, na co dzień obsesyjni menedż erowie chodzą mię dzy leż akami i za pienią dze oferują swoje banany z tabletkami.

Podsumowują c:
1) Czy wakacje był y warte takich pienię dzy? Absolutnie nie. Uczciwa cena - 2 razy niż sza niż podana przez nowego wł aś ciciela MP Hotels. Usł uga, jak i stan infrastruktury, wyraź nie nie ma 5 gwiazdek, przy obecnym stanie usł ugi - nie wyż szym niż.3.
2) Z pozostał ych plusó w warto podkreś lić duż ą plaż ę i pię kne morze.
3) Czy nastę pnym razem pó jdziemy do tego hotelu? Absolutnie nie.

Werdykt: 3 na 10, zł y.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał