Nie radzę. Za te pieniądze są wielokrotnie lepsze.

Pisemny: 21 sierpień 2018
Czas podróży: 8 — 20 sierpień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Zatrzymał em się w tym hotelu jako rodzina z 3 dzieć mi. Nawiasem mó wią c, są wyrafinowani na wakacjach, ponieważ jeź dzimy kilka razy w roku do ró ż nych krajó w i mamy się z czym poró wnać . Osiedliliś my się z dzieć mi w pokojach na 5 i 2 pię trze. Na proś bę o zmianę jednego z pokoi, aby być bliż ej dzieci, recepcjonistka robi niezachwianą minę „nie moż emy ci pomó c, przyjdź jutro”. Pojechaliś my na 3 dni i wszystko był o jakby wedł ug schematu „nic nie poradzę ”, chociaż za pienią dze, któ re kosztuje hotel, pomocy nie potrzebuję , ale usł uga odpowiada cenie. Jedzenie jest mniej wię cej, ale na ulicy w restauracji jedzenie jest nieś wież e - warzywa zwię dł y, a mię so w burgerze ś mierdział o. Lepiej jeś ć w gł ó wnej restauracji. Plaż a jest dobra, zawsze są leż aki, ale ś cież ki na plaż ę są niewygodne, zbiegają się na jednym koń cu plaż y. W przypadku wó zkó w jest to niewygodne, bo na plaż ę nie ma jednej drogi, wię c nie ma schodó w. Leapfrog z rę cznikami. Na począ tku tak po prostu dostał em, nastę pnego dnia syn poszedł po to, zaż ą dali kartek, któ rych nam nie dostaliś my. Przyszedł em na recepcję z pytaniem o karty, odpowiedź brzmi „jeś li chcesz, ale moż esz się bez nich obejś ć ”. . . ?? ? ? W rzeczywistoś ci animacja był a nieobecna, albo byli leniwi, albo nie był o programu. Sama nie jestem fanką uczestniczenia w zawodach, ale jakoś aktywnoś ć wokó ł dodaje pę du, zwł aszcza gdy w są siednich hotelach w cią gu dnia jest Muzyka i jaki ruch, ale mamy ciszę , tylko krzyki dzieci i dorosł ych. Najstarsza có rka poszł a na zumbo (taniec czy coś ), wię c był o ich 5, animator mó wi, ż e jest mał o osó b, nie bę dziemy tego prowadzić . Grał em w siatkó wkę codziennie, wię c nawet boisko do siatkó wki został o zorganizowane nie na plaż y, ale w gł ę bi terytorium. I trzeba iś ć od plaż y wiją cej się mię dzy bungalowami. Napoje w barze nie są ś wietne. Chciał em koktajle na bazie rumu, ale lokalny rum się nie odważ ył . Ale to wszystko wydaje się drobnostką , a my pogodziliś my się i po prostu odpoczę liś my. Zwień czeniem odpoczynku poza ś cianą naszego pokoju był poż ar w pomieszczeniu technicznym, wię c był em zszokowany brakiem podstawowych ś rodkó w bezpieczeń stwa. Już cał e 5 pię tro był o w dymie, spokojnie wbiegł em do pokoju po dokumenty, dopiero wtedy Sł uż ba Bezpieczeń stwa zaczę ł a mnie wyprowadzać z pokoju, choć od dymu nie był o czym oddychać . W tym samym czasie osoby, któ re odwiedził y hotel, stał y na podł odze, a w dolnym budynku wszyscy spokojnie jedli obiad, choć dym dotarł już na pierwsze pię tro. Ewakuacja nawet pachniał a. A gdy już schodził em, spotkał em 2 niespiesznych pracownikó w, któ rzy podnieś li wę ż e straż ackie ! ! ! Oznacza to, ż e nie mają nawet wę ż y straż ackich na podł ogach ? ? ? W rezultacie po ugaszeniu poż aru zaż ą dał em kolejnego numeru, po 2 godzinach dali mi, kiedy już zaczą ł em dzwonić do prawnikó w i przeklinać w recepcji, bo mam 4-letnie dziecko, któ re codziennie ś pi w porze lunchu . Dali mi pokó j w odległ ym bungalowie. Ale trzeba był o zobaczyć , z czym był a to pogarda i irytacja. Gdy pozwolili mi wejś ć do pokoju obok któ rego palił się ogień , aby zabrać swoje rzeczy, wyszedł em z 2 walizkami i poprosił em o pomoc w przecią gnię ciu ich do Bungalowu. Odpowiedź brzmi „jeś li chcesz, poczekaj, nie ma wolnych ludzi”, chociaż obok lady stał o 2 tragarzy. Prawdopodobnie obraził się , ż e przeklą ł . Przed poż arem moja ż ona oddał a swoje ubrania do prasowania, oczywiś cie za pienią dze. Tł umaczę wię c, ż e po pierwsze rzeczy ś mierdzą , a po drugie podczas awaryjnej przeprowadzki oczywiś cie był y pomarszczone, bo musiał am szybko wszystko zostawić w walizce. Zero reakcji. Oznacza to, ż e nie chodził o nawet o rekompensatę , ale po prostu o rekompensatę naszych kosztó w materiał owych. Chociaż z przyzwoitą obsł ugą postaraliby się jakoś naprawić . W takich sytuacjach koncentracja na kliencie przejawia się , gdy personel nie chce szczerze uprzyjemniać wypoczynku, ale uchyla się od odpowiedzialnoś ci. Wię c hotel jest przede wszystkim niebezpieczny. Nawiasem mó wią c, z 11 dni odpoczynku nie sprzą tali 3 razy, a raz przyszli posprzą tać o 7.55 ! ! ! Podsumowują c - jeś li chcecie po prostu popł ywać w morzu i zjeś ć , są hotele wielokrotnie tań sze, a przy takich cenach radzę ic santai lub dopł acić trochę i gural.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał