Zły hotel, zły personel?

Pisemny: 23 wrzesień 2021
Czas podróży: 18 — 23 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie podobał mi się ten hotel, nigdy nie polecił bym go nikomu. Postawa personelu jest okropna, osiedlili się w najdalszym pokoju, chociaż mieliś my najbliż szy, powiedzieli, ż e jeś li chcesz bliż ej, zapł ać.400 euro dziennie. Ponadto bardzo dł ugo czekaliś my na zameldowanie. Jedzenie nie jest smaczne, zatrute. Na 5 nie cią gnie, 3 gwiazdki. 4 też nie został by ustawiony. Brak animacji. Pragnę ró wnież zauważ yć , ż e na terenie hotelu znajduje się wypoż yczalnia skuteró w wodnych i jazda na tabletach. W efekcie jechaliś my na buł ce, mą ż stamtą d wyleciał i nie uratowali go przez 30 minut.
Nastę pnego dnia jeź dziliś my na skuterze wodnym, utkną ł i zalał a nas fala, nikt po nas nie przyszedł i wypł ynę liś my ze ś rodka morza, a nastę pnego dnia przyjechali do hotelu i obcią ż yli nas 2300 euro za naprawa quada)))) bez pokazywania go bez wyjaś nienia dlaczego. Hotel z nimi po pierwsze, powiedzieli, ż e mogą usuną ć.800 euro, resztę zapł acić . Przeraż ają nas, ż e jak nie zapł acimy, to nie wsią dziemy do samolotu. Nasz przewodnik w ogó le z nami nie wspó ł pracuje, nie odpowiada na pytania i mó wi rozerwij się , ma na imię Elvira. Ogó lnie emocje są straszne, zamkną ł bym ten hotel dla czeku. Za wszystko, nawet jeś li jest to ultra all inclusive, trzeba zapł acić . Po prostu do wszystkiego! To jest straszne!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał