Rozczarowany obsługą i zakwaterowaniem

Pisemny: 23 lipiec 2016
Czas podróży: 2 — 9 lipiec 2016
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wybó r padł na Sentido, ponieważ duż o sł yszeli o standardach jakoś ci obsł ugi sieci Sentido. Ale byli rozczarowani.
Pomimo tego, ż e wysł ano notatkę z poż ą danym rozliczeniem na wyż szych pię trach, osiedliliś my się na pierwszym pię trze, motywowani tym, ż e za wyż sze pię tra trzeba dopł acić . Chociaż nie był o ró ż nicy w cenie za liczbę kondygnacji w wyborze wycieczki. A hotel był mniej niż w poł owie peł ny.
Po ł apó wce w wysokoś ci 50 dolaró w zamieszkali w pokoju z widokiem na balkon restauracji, z któ rego zawsze sł yszeli hał as i zapachy kuchni.

Dali pokó j z 2 pojedynczymi ł ó ż kami, chociaż powiedzieliś my, ż e jesteś my parą , motywują c nas do dawania pokoju z podwó jnym ł ó ż kiem tylko wtedy, gdy udowodnisz, ż e jesteś w zwią zku mał ż eń skim.
Codziennie sprzą tacze zaczę li hał asować i wł amywać się do pokoju bez pukania od 9 rano, nawet jeś li wisi napis „nie przeszkadzać ”.
W restauracji kelnerzy niegrzecznie wycią gali talerze z jedzeniem, nawet jeś li nie dokoń czyli posił ku.
Kiedy para przy są siednim stoliku wyszł a po porcję jedzenia, kot wskoczył na stó ł i zaczą ł jeś ć z talerzy. Na co kelnerzy tylko się ś miali i nie zrobili nic, by odpę dzić kota.
Kontyngent turystó w - Turcy, Persowie i inni muzuł manie.
Reszta terenu hotelu jest czysta i dobrze utrzymana. Nie ma skarg na jedzenie. Morze jest pię kne. Plaż a jest czysta.
5-gwiazdkowy hotel nie powinien mieć ż adnych skarg na minimalną obsł ugę . Na szczę ś cie teraz wybó r hoteli z przyzwoitą obsł ugą w tej cenie jest obfity.
Hotel nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał