"ELA QUALITY RESORT HOTEL" (Belek) - do bani

Pisemny: 8 grudzień 2010
Czas podróży: 2 — 10 wrzesień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Najbardziej negatywne wraż enie wypoczynku w tureckim hotelu „ELA QUALITY RESORT HOTEL” w okolicach Belek. To nie jest 5-gwiazdkowy, ale zwykł y hotel! Miał am niezadowolenie, ż e był am tam z mę ż em i wnukiem na począ tku wrześ nia.
Wszystko zaczę ł o się od problemó w z ugodą . Przybył wcześ nie rano, a osada, jak się okazuje, dopiero od drugiej po poł udniu. Gdzie iś ć z rzeczami i dzieckiem - nikt nic nie wyjaś nia. Potem zabrali mnie do pokoju z widokiem na dach, i to pomimo tego, ż e zapł aciliś my za widok na las! I dopiero po skandalu mogli wzią ć wł asne.
Nie podano ró wnież ś niadania. Z powodu nieudanego rozliczenia spó ź niliś my się już na wczesne i pó ź ne ś niadanie, ale nikt z obsł ugi nie zadał sobie trudu, ż eby zasugerować , gdzie moż na przynajmniej kupić jedzenie i musieliś my gł odować do obiadu z trzyletnim dzieckiem. W pokoju nie był o trzeciego miejsca, chociaż ten punkt został uzgodniony przy zakupie biletu. Na począ tku oferowali kojec, a kiedy wyraziliś my nasze roszczenia - ł ó ż ko skł adane. Wzię li skł adane ł ó ż ko - był o zepsute, ale pracownicy hotelu odmó wili jego zmiany, powoł ują c się na fakt, ż e wszyscy tacy są . Dziecko spał o z nami.

Dopiero po skandalu udał o się osią gną ć codzienne sprzą tanie w dogodnym dla nas terminie, bo. dziecko ś pi w cią gu dnia. Zdarzał y się też nieporozumienia z pralnią chemiczną i rzeczy był y przekazywane po rozmowie w podniesionym tonie.
Kupują c bilet, wybraliś my specjalnie hotel, któ ry pozycjonuje się jako najwygodniejszy na wakacje dla dzieci. Nic takiego nie był o!
W dniu wyjazdu ró wnież zostaliś my bez ś niadania, mimo ż e poprzedniego wieczoru ustaliliś my z obsł ugą , ż e ś niadanie przyniesiemy wcześ niej.
I to nie jest cał a lista niedogodnoś ci i problemó w. Wydawał oby się , ż e kupują c bilet do 5-gwiazdkowego hotelu, prawie najlepszego na wybrzeż u, masz prawo liczyć na uwagę goś ci, ale stajesz w obliczu cał kowitej oboję tnoś ci i oboję tnoś ci.
Przedstawiciel „Annex Tour” tylko obiecał , ż e rozpatrzy nasze skargi, ale w ż aden sposó b nie pomó gł . Co wię cej, kiedy wró ciliś my do domu, napisaliś my do nich skargę na zepsuty urlop, ale z „Annex Tour” nadeszł a odpowiedź , ż e ż adne z wymienionych przez nas miejsc się nie wydarzył o. Samą formę odpowiedzi moż na uznać za obraź liwą , ponieważ administracja hotelu i kierownictwo Annex Tour uznał y wszystkie wymienione przez nas roszczenia za bezpodstawne, twierdzą , ż e tak nie moż e być i (cytuję ) „nigdy wcześ niej i nikt nie narzekał ”.
Jednym sł owem obiecane przez biuro podró ż y cudowne wakacje na najwyż szym poziomie w pię ciogwiazdkowym hotelu, za któ re zapł aciliś my niemał e pienią dze, okazał y się czystym oszustwem! To nie jest warte takich pienię dzy i naprawdę nie wierz w to, co jest obiecane!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał