Obiektywna recenzja. Istnieją istotne wady.

Pisemny: 19 czerwiec 2024
Czas podróży: 9 — 17 czerwiec 2024
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Przyjechał em okoł o 10.50, od razu zameldowali się w pokoju, nie przetrzymywali mnie w recepcji do 14.00 ani nie ż ą dali dodatkowych pienię dzy za szybkie zameldowanie. W recepcji mó wią po rosyjsku. Cał y personel jest przyjazny. Wczasowiczó w był o niewielu, co dawał o pewne korzyś ci np. w jadalni i na basenie. Potem był o coraz wię cej turystó w.
Hotel jest nowy, powiedzieli, ż e został otwarty 9 kwietnia 2024 roku. Bardzo mił o, ż e wszystko jest nowe w hotelu i pokoju. Widok z okna był w porzą dku, pomimo dwó ch ż elaznych konteneró w na ś mieci poniż ej, z trzeciego pię tra nie stanowi to takiego problemu. Niektó re okna znajdował y się niedaleko kurnika, a ludzie tam narzekali, ż e kogut cią gle ich budził w nocy. Hotel poł oż ony jest w dogodnym miejscu, w samym Belek, są miejsca, gdzie moż na wybrać się na wieczorny spacer. To prawda, ż e ​ ​ ceny są po prostu niewystarczają ce. Pamię tajcie, ż e w sobotę odbywa się normalny targ, na któ rym moż na kupić ubrania, buty (koniecznie się targujcie) i owoce.
W pokoju znajduje się : telewizor z pł askim ekranem, ż el pod prysznic, mydł o w pł ynie, odż ywka do wł osó w, szampon, papier toaletowy, czajnik, herbata, cukier, butelka wody do czajnika, suszarka do wł osó w, klimatyzacja (wył ą cza się po otwarciu drzwi do pokoju) balkon), sejf, szafa z wieszakami, w niektó rych pokojach są fotele, w moim był mię kki taboret, lodó wka z sokiem, wodą mineralną i samą wodą , jest to wliczone w cenę , któ rą już zapł acił eś , ale ten zapas nie jest uzupeł niany dalej. Na balkonie znajduje się wieszak do suszenia rzeczy. Zamek do pokoju jest elektroniczny, na kartę , naciś nij czerwony przycisk, jeś li nie chcesz, aby pokó j był sprzą tany, lub zielony przycisk, aby go posprzą tać .

Ł ą czysz Wi-Fi w recepcji (na ladzie jest hasł o) lub w pokoju i jest ono zawsze dostę pne prawie wszę dzie w hotelu, jakoś ć jest normalna.
Pię kne windy. Na czwartym pię trze drugiego budynku, jeś li wejdziesz po schodach, znajduje się sił ownia.
Obok jadalni znajdują się schody w dó ł , dostę pna jest bezpł atna ł aź nia turecka, sauna i basen.
Ci, któ rzy mają ultra all inclusive (czarna bransoletka) w barach, mogą zamó wić koktajle z cennika, to jest już dla Ciebie uwzglę dnione.
Są zjeż dż alnie wodne, niezbyt wysokie, ale moż na na nich jeź dzić , jest mał a dla dzieci, woda jest czyszczona.
Do restauracji nie ma ż adnych zastrzeż eń , duż y wybó r jedzenia, bardzo smaczne. Jest pizza. Dobrzy kucharze i cał y personel restauracji. Specjalne podzię kowania dla szefa kuchni, starszego mę ż czyzny w okularach, wyraź nie profesjonalisty. Jest wiele ró ż nych owocó w, arbuzó w i melonó w, ale melon nie był smaczny, z arbuzem - w zależ noś ci od szczę ś cia. Ogromna iloś ć ciast. Alkohol normalnej jakoś ci: piwo, wó dka, rakia turecka, whisky, wino czerwone, wino biał e itp.
Morze jest dobre, chociaż czę sto jest pochmurne, są fale, ale rano morze jest wyraź niejsze, czystsze i spokojniejsze. Leż akó w i parasoli zawsze był o wystarczają co duż o.
Jeś li jest to Twó j pierwszy raz na tej plaż y, podą ż aj za osobami, któ re jechał y z Tobą w autobusie z pomarań czowymi rę cznikami, ponieważ plaż jest wiele.

Nie polecam kupować w przewodnikach hotelowych, ludzie kupowali w internecie duż o taniej. Jedyną rzeczą jest to, ż e przewodnicy hotelowi mogą mieć bilety do „Legendy” w normalnej cenie, ponieważ zawsze je od nich odbierają i dają zniż kę , ale sprawdź w Internecie. Ludzie chwalili „Legendę ”, wszystkim się podobał a, tylko upewnijcie się , ż e pogoda dopisuje i nie wieje wiatr, w przeciwnym razie wysokie zjeż dż alnie bę dą zamknię te. Gorą co nie polecam darmowej wycieczki do sklepu skó rzanego, a potem do sklepu, w któ rym sami Turcy robią zakupy, ceny są tam nawet wyż sze niż niedaleko hotelu po drugiej stronie ulicy w Belek City. Podczas tej niepotrzebnej i bezuż ytecznej podró ż y stracisz 4 godziny wakacji.
A teraz o znaczą cych wadach, któ re naprawdę istnieją . Gdybym wiedział o tych wadach, w ogó le bym nie pojechał do tego hotelu.
1 minus: transfer z hotelu nad morze i z powrotem zamienia się w codzienną wyprawę . Na stronach internetowych podano, ż e transfer odbywał się co 30 minut. W rzeczywistoś ci nie jest to wcale prawdą . Pierwszy lot z hotelu o 9:30 to trochę za pó ź no, biorą c pod uwagę , ż e ś niadanie zaczyna się o 7:00, a o 10:00 sł oń ce zaczyna mocno grzać , ponieważ do plaż y jest 10 minut jazdy, to w ogó le trzeba tam dojś ć pieszo , okoł o 10.00 jesteś po prostu nago na plaż y. Loty co godzinę . Ostatnie odjazdy z plaż y są o godz. 17.00 i 18.00, w tym czasie nie kursuje autobus, jeż dż ą samochody, wię cej o tym poniż ej. Na dwa dni loty został y przerwane i co 1 godzinę.30 minut, po czym w hotelu pojawiał o się wię cej osó b i przywró cono godzinę . O 17.00 i 18.
00 osó b z plaż y przewoż ono dwoma, czasem trzema samochodami, wyobraź cie sobie, ile lotó w trzeba wykonać , ż eby wszystkich zabrać , na szczę ś cie na plaż y był o okoł o 30 osó b, trzeba był o czekać na kolejny lot samochodó w (to 10 minut tam, kilka minut tam i 10 minut z powrotem) minut, w skró cie 25 minut oczekiwania na nastę pny lot, jeś li masz szczę ś cie, ż e na niego wsią dziesz i nie musisz już dł uż ej czekać ) lub musiał eś opuś cić samolot plaż y bardzo wcześ nie, aby ustawić się w kolejce do samochodu osobowego. Kilka razy autobus w ogó le nie przyjechał na plaż ę , szliś my zadzwonić do barmana na plaż y do hotelu lub dzwonił też ten, kto miał roaming. Kierowca autobusu okł amał recepcję , mó wią c, ż e przyjechał , ale nie był o ludzi. W rezultacie kilkukrotnie przydzielono osobę z hotelu do nadzorowania przyjazdu autobusu na plaż ę.

Codziennie na przyję ciu obiecywali, ż e sytuacja się poprawi i pró bowali coś zrobić , ale nadal był y problemy z transferem, przez tę sytuację wiele osó b nie chodził o na plaż ę , ale siedział o przy basenie. Kiedyś nie poszł am wieczorem z hotelu nad morze, bo tam też był y samochody osobowe i nie mogł am się do nich zmieś cić jeden po drugim. Nastę pny lot przyleciał o 17.07 (odlot ogó lny planowany jest na 16.30), dojazd 10 minut, jeszcze spacerek, powró t o 18.00 i trzeba jechać wcześ niej, ż eby ustawić się w kolejce po samochó d, nie był o sensu w ogó le jechać . Postanowił em pó jś ć na uspokojenie nerwó w lodami, tuż przede mną przykryli lody ś ciereczką , któ rej jeszcze był o sporo i powiedzieli „KONIEC”. Poszedł em do recepcji i uprzedził em, ż e powinienem napisać obiektywną recenzję na stronach internetowych. Kierownik Swietł ana osobiś cie poszł a do cukierni i przyniosł a mi lody, oczywiś cie dzię kuję , ale takie sytuacje w ogó le nie powinny mieć miejsca.
Kierownicy w recepcji powiedzieli, ż e kupią wł asny autobus, bo podobno mają wypoż yczony, ale to nam nie uł atwi, skoro nasze wakacje odbywają się w takich warunkach, moż e jeszcze kupią autobus i wtedy sytuacja wczasowiczó w się poprawi, ale na razie nie mogę polecić tego hotelu.
2 minusy: na barze nad morzem nie ma praktycznie nic, jest raczej sł abo.
3 minus: podane lody w hotelu serwowane są tylko od 16.00 do 17.00 (cukiernia czynna jest od 16.00 do 19.00) Oznacza to, ż e masz godzinę dziennie na lody i nadal musisz stać po nie w kolejce .
4 minusy: we wszystkich barach jest tylko kilku normalnych barmanó w, reszta to tylko ludzie, któ rzy podł ą czają ladę , w ogó le nie wiedzą , jak cokolwiek zrobić , mogą nalać tylko sok dobrej jakoś ci, reszta to po prostu nie da się pić , wię c pró bował em brać koktajle od normalnych barmanó w, jeś li mam szczę ś cie z ich resztą i stoją za ladą.

5 minus: w cenniku, któ ry otrzymują Pań stwo przy zameldowaniu, jest napisane, ż e dla osó b opuszczają cych hotel w godzinach od 00:00 do 06:00 dostę pny jest pakiet lunchowy. W moim przypadku wymeldowanie z hotelu nastą pił o o godzinie 05:20, czyli dokł adnie o godzinie wskazanej w cenniku. Faktycznie: kierowniczka Swietł ana w recepcji powiedział a, ż e ​ ​ nie wolno, gdy wskazał am na cennik, odpowiedział a, ż e ​ ​ dzię kuję za zauważ enie bł ę du, usuniemy go. Jak ci się podoba? Zasugerował a, ż ebym po obiedzie znowu poszł a do jadalni i zebrał a się w sobie, czyli został a mał ym ż ebrakiem czy coś...Przepraszam, ale jak na zadeklarowane 4 gwiazdki, chodzenie i ż ebranie to za duż o, zwł aszcza, ż e ​ ​ jest to powiedziane w cenniku usł ug i pł atne (patrz zdję cie ) Być moż e dla wielu nie jest to krytyczne, dlatego z wyprzedzeniem zadbaj o swó j lunchbox.
6 minus: wszedł em do pokoju i poczuł em nieprzyjemny zapach, nie mogł em zrozumieć ani z okapu w toalecie, ani z nowych materiał ó w budowlanych w pokoju, ale otworzył em drzwi balkonowe, wł ą czył em okap w ł azience i szybko wszystko wró cił o do normy, choć dział o się to niemal codziennie.
Konkluzja: w tej formie nie mogę polecić tego hotelu, jeś li te niedocią gnię cia zostaną poprawione, to tak, hotel nie jest zł y.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар