Zbyt hałaśliwy i zły stosunek do Rosjan

Pisemny: 25 czerwiec 2018
Czas podróży: 24 — 30 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywamy w hotelu. Terytorium jest ogromne, duż o ludzi. Rozliczenie czekał o do 2 godzin z dzieckiem. Ogromna restauracja, plaż a, baseny. Tutaj nie ma ż adnych skarg, przecię tnie 5. Są miejsca, jeś li spojrzysz, choć są leż aki bez materacy.
Baseny zbyt mocno pachną chlorem.
Pogryzł y nas komary. Wydaje się , ż e ich tam nie ma, ale wszyscy są pogryzieni.
Morze jest gł ę bokie, dwa metry, a woda się ga po szyję dla osoby dorosł ej.
Przy wejś ciu znajdują się mał e kamyki.
Pokoje są zniszczone i zuż yte. Ktoś napisał , ż e dostał po naprawie. Có ż , jeś li malowanie ś cian jest ś wież e, a rogi w ł azience czarne, odpł yw nie dział a - to nie jest naprawa.

Yeomer wydaje się być daleko od basenó w, ale w cią gu dnia animacja krzyczy, oficjalne samochody pę dzą . Podlewaliś my rzeczy na suszarce.
Ż ywnoś ć . Có ż , tak sobie. Kolacja był a sushi. Z marchewką...Kaczka, mię so, raki itp. Nie gł odny, ale bardzo przecię tny.
Có ż , o Rosjanach. Tak, są ignorowane. Nie chcą sł uż yć . Ale kiedy jakiś wieś niak rzuca w kucharza nieró wno pokrojonym kawał kiem strudla – to wł aś nie dlatego powinieneś być tak traktowany. Rozmawialiś my nawet mię dzy sobą po angielsku, bo był o to bardzo krę pują ce. Ale nastawienie jest od razu inne. Rosyjski mó wi się tylko w recepcji i kilku animatorach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał