Okropny hotel?

Pisemny: 9 sierpień 2019
Czas podróży: 25 lipiec — 3 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Miał em nieszczę ś cie odpoczywać w hotelu Limak (Lara) przez osiem dni (koniec lipca - począ tek sierpnia 2019).
Szczerze mó wią c, ani razu podczas cał ych wakacji w ró ż nych tureckich hotelach nie miał em tak wielkiej ochoty na napisanie recenzji. Kto nadał temu hotelowi 5-gwiazdkową kategorię deluxe? Hotel cią gnie na 3 plus - i pod każ dym wzglę dem.
Hotel pilnie potrzebuje remontu; wszystko jest odrapane, odrapane - i szczerze mó wią c stare. Meble w miejscach publicznych (są dzą c po wyglą dzie) został y zakupione pod koniec lat 90-tych. Lampy (z plafonami, któ rych projekt był istotny 30 lat temu) - najwyraź niej w tym samym czasie.

Ale nadal jest w porzą dku. Najgorsze jest jedzenie i picie. Jak ró wnież obsł uga. Przez cał y czas, kiedy był em na obiedzie i kolacji, znalazł em raz ł ososia (niezwykle mał e), raz kalmary (pokrojone i zmieszane z warzywami), a raz kraby i krewetki, co już był o postrzegane jako szczery cud. Szef kuchni nie umie gotować ! A moż e ratuje? Na marchew (w ró ż nych odmianach) i pszenicę był y stale obecne. Nie jestem przeciwnikiem marchwi, generalnie jestem wegetarianinem. Ale pó jś ć do pię ciogwiazdkowego luksusowego hotelu i zjeś ć marchewki?? ?
O 18.45 (godzina otwarcia) restauracja jest szturmowana. I sł usznie, bo po pię ciu minutach zaczynają się kolejki i puste pojemniki, w któ rych pozostaje tylko nazwa jedzenia. To ciekawe, personel nie wie, ile ma osó b? Moż e warto jeszcze trochę usmaż yć tego samego kurczaka (jedna z ulubionych potraw szefa kuchni)? ?
Po szturmie na restaurację rozpoczyna się pokaz o nazwie „Znajdź kelnera”. Znaleziony? Nie raduj się z wyprzedzeniem. Jeś li udał o Ci się zamó wić napoje, nie oznacza to, ż e przyniosą Ci dokł adnie to, co zamó wił eś . W 70% przypadkó w pomyliliś my iloś ć (jedno wino zamiast dwó ch, dwie wody zamiast jednego) i tak dalej. Znalezienie kelnera po raz drugi (aby przynieś ć coś innego) jest nierealne. Szybko opanował em zasady samoobsł ugi, ale niestety w ich zaką tku nie był o coli. Tak, nawiasem mó wią c, wskazó wki nie rozwią zują problemu.
Pró ba spró bowania guzleme na plaż y ró wnież zakoń czył a się niepowodzeniem. Co prawda był a kolejka (wszę dzie są kolejki, wró cił em jak za socjalizmu! ). Ale gozleme? Pod tą nazwą personel hotelu rozumie cienki chleb pita (gotowy), w któ rym nadzienie jest zawijane i smaż one na kocioł ku. Osobiś cie nigdy dotą d nie widział em takiej hań by w ż adnym hotelu.

W barach jest sześ ć koktajli alkoholowych i trzy koktajle alkoholowe. Ponadto we wszystkich batonach asortyment jest taki sam. Pró ba nauczenia ich, jak zrobić „Kir Royal”, nie powiodł a się , ponieważ nie mają alkoholu: ani czarnej porzeczki, ani maliny, ani ż adnego innego. Podczas reszty dwukrotnie powiedziano mi, ż e szampan się skoń czył . Jak w barze moż e zabrakną ć szampana?
Ogó lnie miał em jasne wraż enie, ż e hotel oszczę dza na wszystkim: od jedzenia i napojó w po personel. Uderzył mnie rozmiar kieliszkó w do wina: wydaje mi się , ż e to 75 ml, nie wię cej. Nie pić za duż o? A plastikowe kieliszki na plaż y przy barze są takie, ż e trzeba wzią ć trzy z nich - a nadal opadają w dł oni.
A zapach. . . Bał em się , ż e ten zapach bę dzie mnie prześ ladował w domu. Tania chemia do czyszczenia. Jest wszę dzie: w holu, w barach, na korytarzach….
Piszę to wszystko nie po to, ż eby ktoś ulepszył ten hotel (to niemoż liwe). I tylko powiedzieć : ludzie, nie jedź cie do tego hotelu!!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał