Hotel nie jest zły, ale nie wrócę ... wyjaśnię dlaczego ...

Pisemny: 7 wrzesień 2020
Czas podróży: 30 sierpień — 6 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel, jak wszystkie hotele w Larze, ma swoje zalety:
1. Niedaleko od lotniska.
2. Ś wietna plaż a.
3. Mini klub.
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li chodzi o covid, wszystko jest w porzą dku. Ale chciał bym napisać niedocią gnię cia, któ re zepsuł y moje ogó lne wraż enie.
Po pierwsze - po przyjeź dzie chcieli sprzedać widok na morze za 50 € za noc!
W pokoju, pod prysznicem, kran pod prysznicem cią gle odpadał . I ogó lne wraż enie pokoju - trochę stare i zuż yte.

Ale apogeum był o pó ź nym wymeldowaniem! Rano poszł am do recepcji, zapytana o moż liwoś ć pó ź nego wymeldowania, dziewczyna Swietł ana odpowiedział a mi, ż e taka usł uga kosztuje 20 € za godzinę...ok, mó wię , zgadzamy się , bo. z dwó jką dzieci, wyjazd o 23:00. Tylko ty zostaniesz przeniesiony do innego pokoju. Dobra. Przeniesiony. Na nich jest numer. podł oga, wszę dzie ś mieci, pudł a, styropian, druty, sam pokó j mał y z jednym ł ó ż kiem (na 4, tak). . . klimatyzacja nie dział a, zaduch nie do zniesienia. Sam pokó j pachniał staroś cią i wilgocią . Wedł ug recepcji wszystkie standardy są zaję te. . . Chwileczkę , za 120€ za 6 godzin!
Ogó lne wraż enie był o bardzo zepsute ; (
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał