Dobry hotel, ale strasznie nieprzyjaźni ludzie w recepcji!!!

Pisemny: 21 październik 2013
Czas podróży: 7 — 14 wrzesień 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel na 4-. Po przybyciu na recepcję oboję tna kobieta spotyka się bez ż adnej goś cinnoś ci! Osiedliliś my się na dł ugo, chociaż pokoje był y wolne. Dwa pokoje był y normalne z widokiem na morze, a trzeci z widokiem na drogę...Faktem jest, ż e kiedy wspinaliś my się z walizkami na 2 pię tro, widzieliś my duż o wolnych pokoi i tych, któ re został y posprzą tane dopiero po eksmisji turystó w. Grzecznie zapytał kierownika, dlaczego nie moż e dać innego pokoju z widokiem na morze, jeś li są wolne? ? ? Zaproponował nam opcję.2 pię tra wyż ej z widokiem na morze, wzią ł klucz i zabrał nas do tego pokoju. . . ale potem ta sama nieprzyjemna kobieta zadzwonił a do niego i powiedział a, ż e ​ ​ za 5 minut klucz powinien być w jej recepcji i powinniś my znowu wró cić do tego okropnego pokoju. Zaoferowali napiwek, na któ ry facet powiedział , ż e ma „ZŁ EGO KUCHNI”. Nasz nastró j znacznie się pogorszył . Szkoda, ż e ​ ​ personel nie dba o goś ci. . . Ale przyszliś my odpoczą ć i postanowiliś my zapomnieć o tej nieprzyjemnej sytuacji. Teren hotelu nie jest duż y, ale mniej wię cej czysty. Generalnie jedzenie jest normalne, niezbyt urozmaicone, ale nie byliś my gł odni. . To prawda, ż e ​ ​ po kolacji przy barze z przeką skami nie był o nic normalnego, zimna buł ka z ogó rkiem, pomidorem i kawał kiem niejadalnej tureckiej kieł basy, raz makaron i ciasto biszkoptowe. Był em zaskoczony, ż e z 8 dni pobytu tylko 1 raz rano był a gimnastyka w wodzie, w któ rej, nawiasem mó wią c, ludzie aktywnie uczestniczyli, we wszystkie pozostał e dni nie był o programu rozrywkowego. Woda na zjeż dż alniach był a wł ą czana kiedy chcieli, nie systematycznie, nie był o nawet pisane kiedy pracują...Zejś cie do morza nie był o denerwują ce, fajnie był o na spacer, leż akó w był o naprawdę mał o, ale zawsze znaleź liś my taki, na któ rym kł adziemy swoje rzeczy i pł ywamy w morzu, a jeś li chcieliś my się poł oż yć w pobliż u morze, potem wpadliś my wcześ nie i zaję liś my leż aki. Przy wymeldowaniu obcią ż ono nas za 1 poł ą czenie z fotografem na lokalny turecki numer telefonu komó rkowego. Kobieta w recepcji powiedział a, ż e ​ ​ jedna minuta to 1.5 lira, ale za 3 minutową rozmowę musieliś my zapł acić.20 dolaró w. Naturalnie zaczę liś my się oburzać , na co odpowiedział a, ż e ​ ​ „TO JEST PODSTAWA, TO JEST AUTOMATYKA…”. A potem powiedział a, cytuję : „WIEM PIENIĄ DZE, WIESZ LOT”. Byliś my w szoku. . . Zadzwoniliś my do przedstawiciela AnexTour, wyjaś niliś my wszystko, co powiedział , nie ma sensu się z nimi kł ó cić , pł acić i to wszystko. Nie mieliś my wyboru i pł aciliś my bez powodu. Na szczę ś cie byliś my wł asną firmą i bez wzglę du na wszystko dobrze się bawiliś my. Koń czą c moją recenzję , chcę powiedzieć , ż e wcześ niej byliś my tylko w 5-gwiazdkowych hotelach, a w przyszł oś ci pojedziemy tylko do 5*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał