Nie polecam tego hotelu?

Pisemny: 7 lipiec 2010
Czas podróży: 11 — 25 może 2010
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywaliś my razem z siostrą w hotelu Lara Beach w maju 2010. Organizator wycieczek "Anex-tour". Muszę od razu powiedzieć , ż e gorszych wakacji nie mieliś my, chociaż nie byliś my w Turcji po raz pierwszy. Przyjechaliś my po poł udniu. Naszym przewodnikiem transferowym był a Olga, z któ rą pojechaliś my do hotelu. Wypuś cili nas z autobusu, ż yczyli dobrego wypoczynku (to chyba humor przewodnikó w Anex Tour), poszliś my na recepcję i tam już dowiedzieliś my się , ż e zabrali nas do zupeł nie innego hotelu o nazwie Baia Hotel Lara . Przewodnik Olga nie powiedział nam zatem ani sł owa, ż e ​ ​ nie zostaliś my przywiezieni do naszego hotelu i bardzo szybko znikną ł . Najwyraź niej jest tak w porzą dku rzeczy na Anex Tour. Potem dł ugo zał atwiliś my sprawę w recepcji Baia Hotel Lara, gdzie mieliś my spę dzić dwa dni (wszystko zadecydował o bez nas!! ! ). Oczywiś cie kategorycznie odmó wiliś my. Zadzwonili do nas taksó wką i za wł asne pienią dze (!! ! ) pojechaliś my do hotelu Lara Beach. Potem wszystko potoczył o się dalej – narastał o. W Lara Beach Hotel okazał o się , ż e pokó j dwuosobowy standard (Double room), któ ry wskazaliś my w voucherze, to mał y pokó j z jednym podwó jnym ł ó ż kiem i mał ą sofą . Okna pokoju wychodzą na plac budowy oraz punkt rozł adunku i sortowni hotelu. W pokoju nie był o moż liwoś ci spania ani w nocy, ani w dzień , hał as przekraczał wszelkie moż liwe granice, a o jakim komforcie moż emy mó wić , jeś li ma się jeden (!! ! ) kocyk dla dwojga. Nie udał o nam się rozwią zać problemu przeprowadzki do innego pokoju bezpoś rednio z recepcją (zaproponowano nam dopł atę za pokó j z dwoma ł ó ż kami, co z definicji jest wskazane w naszym voucherze, 15 euro za osobę za dzień ). Ponadto w recepcji zostaliś my niegrzecznie porozmawiani i nie podję liś my nawet najmniejszych krokó w, aby stworzyć komfortowe warunki do naszych wakacji. Ż aden z pracownikó w hotelu nawet nie pró bował przeprosić za spowodowane niedogodnoś ci. To już nie w ż adnej bramie się nie wspina! W przyszł oś ci nie komunikowaliś my się bezpoś rednio z personelem recepcji, ale powierzyliś my tę pracę Biuru Podró ż y Anex. „Anex-tour” był cał kowicie bezradny i niekompetentny w rozwią zaniu naszego problemu, a przez wię kszoś ć czasu wydawał o się , ż e po prostu NIE OBCHODZIŁ SIĘ! ! ! Chociaż Biuro Podró ż y powinno być przede wszystkim zainteresowane utrzymaniem dobrego imienia i ś wiadczeniem wysokiej jakoś ci usł ug. Praca przewodnikó w jest zupeł nie nieskoordynowana: za każ dym razem musieliś my komunikować się z nowym przewodnikiem (jeden z przedstawicieli „Annex Tour” nazywa się Ilona) i każ dy przybywają cy przewodnik był kompletnie nieś wiadomy naszej sytuacji. Jedyne, co mogli nam zaoferować , to napisanie oś wiadczenia (!! ! ). A czas mija, wszyscy też „ś pimy” na tym samym ł ó ż ku, cał y ten sam okropny hał as. I wcią ż nie ma ani jednego przeprosin (przynajmniej !! ! ) od pracownikó w „Anex-tour”. Cał y ten chaos trwał do koń ca naszych wakacji. W rezultacie nie otrzymaliś my nawet informacji o naszym locie powrotnym i transferze z hotelu. . Drodzy turyś ci, nie radzimy odpoczywać z touroperatorem „Anex-tour”, pracownicy tego touroperatora w ogó le nie chronią interesó w turystó w, a w przypadku jakichkolwiek problemó w z hotelem nie są w stanie zapewnić niezbę dną pomoc i zapewnić Pań stwu komfortowy pobyt!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał