Rozczochrane uczucia

Pisemny: 7 sierpień 2012
Czas podróży: 12 — 25 lipiec 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my z mamą w lipcu 2012 roku. W hotelu jest niewielu Rosjan z Rosji, gł ó wnie rosyjskoję zyczni turyś ci to Rosjanie i Kazachowie z Kazachstanu (to trend tego hotelu). Hotel był wypeł niony po brzegi, moż liwe, ż e z tą okolicznoś cią wią ż ą się pewne negatywne punkty.
Z zalet hotelu chciał bym podkreś lić :
1. hotel jest pię kny i dobrze utrzymany (zaró wno terytorium, jak i budynek), baseny i plaż a są czyste?

2. obsł uga jest na dobrym poziomie, a wszystko moż na dostać absolutnie bez napiwkó w i „pienią dze w paszporcie” (nie uważ am się za snobistycznego wybrednego, któ ry z zasady wyciś nie wszystko w cał oś ci zapł acone i domagać się nadmiernej uwagi dla swojej osoby, a nawet podziwu). Osiedlił się natychmiast (choć godzina rozliczenia jeszcze nie nadeszł a), nakarmiony. Mogli przebywać w pokoju do godziny 16.00 za darmo z pó ź nym wymeldowaniem, ale ponieważ musieliś my wyjechać dopiero o godzinie 21, potem dopł aciliś my czekiem 50 euro.
3. Obsł uga w restauracji był a szczegó lnie uprzejma i przyjemna. Potrawy są zró ż nicowane i jest ich duż o, ale powtarzalne (nie ma problemu z wyborem i tym, ż e jedzenie jest zmę czone). Szczegó lnie waż ne jest, aby nie był o problemó w z ż ywieniem dietetycznym i ż ywnoś cią dla mał ych dzieci. I w ogó le - jedzenie na każ dym kroku, po prostu się o nie natkniesz (przeką ski w barze w stylu narodowym i europejskim), lody, napoje. Wyroby cukiernicze czę sto był y ró ż ne, nie mieli czasu na spró bowanie wszystkiego. Owoce dojrzał e i duż y wybó r.
4. Dla dzieci wszystko jest zapewnione na maksimum
5. W restauracji, recepcji, w barach wiele osó b mó wi po rosyjsku (przynajmniej na poziomie wytł umaczenia, co przywieź ć )
6. Wiele innych dobrych rzeczy, któ re generalnie przeważ ają nad wadami z mojego punktu widzenia.
Wś ró d niedocią gnię ć hotelu opowiem o nastę pują cych:
1. Owoce nie zawsze są dokł adnie myte, a poza tym turyś ci czę sto je rzucają w tę iz powrotem, pię kniej je wykopują . Zwł aszcza w barze na molo. Chociaż oczywiś cie turyś ci nie są winą hotelu, nie bę dziecie stać nad każ dym hryundlem i edukować , ale…. Moż esz odebrać konkretną turecką infekcję przewodu ż oł ą dkowo-jelitowego.

2. Muszę powiedzieć , ż e tego lata sporo turystó w zł apał o taką infekcję , m. in. oraz w naszym hotelu. Leż ał am przez jeden dzień z gorą czką poniż ej 39 i wymiotami z biegunką (tony zabieranych ze sobą lekó w nie pomogł y), na drugi dzień trafił am do szpitala. Dali mi kropló wkę i przepisali antybiotyki. Trzeciego dnia zaczą ł em powoli wracać do zdrowia. W tym miejscu chciał bym bardzo podzię kować przewodnikowi hotelowemu firmy Tez tour Inessa za pomoc w negocjacjach z ubezpieczeniami i lekarzami ! ! ! Dzię ki niej wszystko został o zrobione zgodnie z polityką , chociaż ze szpitala nikogo nie zabrano, musiał am wzią ć taksó wkę . Hotel ró wnież okazał sympatię : podarowali markową torbę i koszulkę z ż yczeniami szybkiego powrotu do zdrowia (jednak koszulka był a dla potę ż nego mę ż czyzny, a czarny kolor na torbie był rozmazany).
3. Poś ciel nie był a zmieniana codziennie (zwykle co drugi dzień ), kapcie dano tylko raz. Szlafroki został y zmienione po tygodniu. Szlafroki są tylko mał e, wię c nie zbiegał y się z moją mamą . Ż el pod prysznic, balsam do ciał a podawano nie codziennie i nie zawsze w peł nym zestawie. Szczoteczki do zę bó w i maszynki do golenia nie był y dostę pne po przybyciu, a nastę pnie wprowadzono kilka zestawó w.
4. Są komary, ale regularnie je truł y, wię c nie mogę powiedzieć , ż e utknę ł y. Komary wlatują do pomieszczeń z centralnego systemu klimatyzacji, a na terenie z krzakó w (jak zawsze i wszę dzie)
5. Od razu wybrał em pokó j z widokiem na miasto, ponieważ widok na morze to zawsze dodatkowa wilgotnoś ć i nadmierny hał as z koncertó w przy basenie. Mieszkaliś my na 6 pię trze, wię c widok jest dobry, ulica i są siedni Dolphin Imperial nie przeszkadzają . Przy zamknię tym balkonie tak naprawdę nie sł ychać muzyki (jednak upał był taki, ż e otwieranie balkonu był o nie do zniesienia. Ale tutaj, kto lubi). Poza tym był to miesią c ramadan i dlatego o 5 rano rozległ o się gł oś ne wezwanie do modlitwy dla cał ej dzielnicy (nie sł ychać tego za zamknię tymi drzwiami)

6. Najwię ksze uderzenie w twarz otrzymaliś my w przedostatnim dniu naszego pobytu. Wprawdzie nie moż na zarezerwować leż akó w do 8.30, ale przy gł ó wnym basenie wszyscy zaczynają je brać już o 6 rano (choć leż akó w jest duż o, ale wcią ż za mał o). Zajmowaliś my je też okoł o godziny wyznaczonej przez hotel (a tego dnia mieliś my szczę ś cie, bo był o to bardzo dogodne miejsce) i jak zwykle poszliś my na ś niadanie. Kiedy zaję liś my miejsca, zobaczyliś my, ż e naszych rzeczy nigdzie nie ma, a mieszczanie z uprzywilejowanych pokoi wylegiwali się na leż akach (goś cie w drogich apartamentach itp. mają rę czniki w innym kolorze i bransoletki). Powiedziano nam coś po niemiecku i powiedzieliś my „odbió r”. Okazuje się , ż e nasze rzeczy wywieziono na proś bę Niemcó w, któ rzy chcieli leż eć w tych pię knych miejscach, bo. Podobno zaję liś my miejsca do 8:30. Wię c wszyscy na basenie też ! W ogó le chamstwo najwyż szego stopnia. Nawiasem mó wią c, Niemcy czę sto robili to przy basenie, po prostu wyrzucają c cudze rzeczy (ale ja osobiś cie pó ź niej nie widział em starcia). To obrzydliwe do osł upienia, a bardziej z zachowania naszych rosyjskich dziewczyn pracują cych w recepcji (Julia i Irina są gł ó wnymi administratorami). Nawiasem mó wią c, od samych Turkó w w recepcji zawsze otrzymywaliś my to samo, co wszyscy potrzebni goś cie, i bez chamstwa. A ci zawsze pró bowali się kł ó cić !
7. W dniu wyjazdu Irina znó w się potknę ł a: przyszł am zapł acić w recepcji za pokó j za dodatkowe pó ł dnia 50 euro kartą Visa. I mó wią mi, ż e ich terminal już czwarty dzień nie dział a w hotelu ! ! ! (wydaje się , ż e problemó w z kartami nie ma nigdzie w Turcji, z wyją tkiem usterek w bankomatach – karty są czę sto „zjedzone”). Irina opisał a poł oż enie bankomatu, w któ rym „wydaje się , ż e nie powinno się nic jeś ć ” (cytat). Ponieważ niedział ają cy terminal pł atniczy to wina hotelu, proszę o zabranie mnie do najbliż szego banku w celu wypł aty pienię dzy (wł aś ciwie zajmuje to 5 minut autem, a mam niepeł nosprawnoś ć w aparacie wspierają cym, cię ż ko o mnie biegać , zwł aszcza ż e nie bardzo wiem gdzie). Hotel nie ś wiadczy takich usł ug! I punkt! Usią dź w holu po godzinie 16.00. Znowu dzię ki wycieczce Tez wysł ali swó j samochó d, a przewodnik pojechał z nami, ponieważ . pracownicy banku znają tylko swó j ję zyk ojczysty. Ogó lnie Tez dział ał idealnie! Przyniosł a gotó wkę do hotelu i zaż ą dał a, abym wypisał dokument potwierdzają cy wpł atę za pokó j, inaczej powiedzą pó ź niej, ż e nie zapł acili
Podsumowanie: Rosjan drugiej kategorii moż na wyczuć na wielu zagranicznych wycieczkach. Ogó lnie sam hotel nie jest zł y i czuje się , ż e wł aś ciciele hotelu starają się zrobić wszystko bardzo dobrze, ale...doszedł em do wniosku: nie jeź dzimy na wakacje w szczycie sezonu, mniej osó b - wię cej uwagi dla każ dego goś cia!
Generalnie moż esz iś ć do hotelu, zwł aszcza jeś li jesteś gotó w duż o jeś ć i tyle samo pić . W przeciwnym razie bę dzie za drogo. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał