Hotel jest dobry, są małe rzeczy, ale można je rozwiązać?

Pisemny: 19 lipiec 2021
Czas podróży: 24 czerwiec — 1 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Spotkali nas idealnie, ale z pokojem, mimo ż e hotel był w poł owie zapeł niony, osiedlili się w gorszych pokojach, specjalnie po to, aby poprosili o przeniesienie pienię dzy do innego lepszego pokoju. Personel jest elastyczny, mił y, wszystkie problemy został y szybko rozwią zane. Pokó j był codziennie sprzą tany. Jedzenie w restauracji był o cał kiem dobre, szkoda, ż e ​ ​ nie był o owocó w morza, bardzo brakował o. Wielkie dzię ki AHMEDOV NURIDDIN w restauracji pomó gł , gdy był o to konieczne, nie puś cił gł odu))))
Wielkie podzię kowania dla dziewczyn w spa na recepcji, specjalne podzię kowania dla VOLKAN, masaż ysta jest super. Jeś li odpoczywasz w Kemer, to tylko dla Ciebie!! !
Dodaj owoce morza
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał