Daleko od normalnej obsługi

Pisemny: 14 czerwiec 2018
Czas podróży: 12 — 22 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Jestem teraz w hotelu. Obsł uga nie przycią ga nawet 3 gwiazdek ((po prostu lekceważ enie dla turystó w! )
Nikt za nic nie odpowiada, animacje nie dbają o turystó w, wieczorami organizują tylko mini disco dla dzieci i tyle, nie ma deklarowanej gimnastyki i aerobiku!
Wczoraj wieczorem ogł osili pokaz Miss Hotel, ale go tam nie był o, a ludzie usiedli i po prostu czekali 2 godziny, a potem poszli spać . A co najważ niejsze, przyszedł em teraz wzią ć rę cznik na mapę , mó wią , ż e nie ma rę cznikó w i czekamy 4 godziny! ! ! Jakie bzdury? !
W recepcji też nie mogli pomó c, mó wią zabrać z pokoju. Jestem po prostu w szoku. Nawet dzisiaj byliś my w tzw. SPA, no có ż , poziom pozostawia wiele do ż yczenia!

Zachowanie personelu jest nieodpowiednie, pozwalają sobie na ró ż ne swobody w kontaktach z klientami! Masaż ysta nie sł yszy (lub udaje, ż e sł yszy), kiedy mó wisz „boli” i nie pró buje sprawić przyjemnoś ci i zmię kczyć . Nawiasem mó wią c, ceny usł ug na papierze nie są nigdzie wskazane, to znaczy są po prostu wypowiadane przez spychacz.
Jeś li pó jdziesz do ł aź ni tureckiej, tylko do kobiety!
Bardzo chcę porozmawiać z dyrekcją hotelu, któ ra nie dba o opinię klientó w. W recepcji nie ma takich pracownikó w. Nie wró cę tu ponownie i nie polecam nikomu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał