Zła obsługa i jedzenie, dobra animacja?

Pisemny: 18 październik 2020
Czas podróży: 10 — 16 październik 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Przyjechał z grupą.4 osó b. Po przyjeź dzie do zameldowania został o kilka godzin, od razu „uprzejmie” zaproponowano nam dopł atę.60 USD od pary, abyś my mogli się natychmiast zameldować . Zgodzili się , bo nie chcieli czekać , byli zmę czeni. Weszliś my do pokoju, w pokoju brudne powierzchnie z plamami sprzed miesią ca. Ogó lnie począ tek nie jest imponują cy.

Chodź my zjeś ć ś niadanie. Duż o jedzenia w hotelu. Ale prawie wszystko jest bez smaku. Nie daj się zwieś ć zdję ciom i filmom, po prostu wyglą da pysznie. Napoje są w cał oś ci rozcień czone, pomimo ultra all inclusive nie ma importowanego alkoholu. Nic nie sprawi, ż e bę dziesz chciał cał y czas pić . Wszystko bez smaku i rozcień czone.


Plus hotel - to dobra animacja i dyskoteka. To prawda, wszystko to koń czy się o godzinie 00:00, a potem zewszą d jedzie się do hotelu. Typ rozpoczyna czyszczenie, któ re trwa cał ą noc.
Generalnie po pó ł nocy musiał em siedzieć w swoim pokoju i biegać na plaż ę po alkohol, a przy barze wylewali na rę ce 1-2 szklanki, wię c czę sto biegali.

Po pierwszym zebraniu w pokoju był o duż o brudu i alkoholu, któ ry przeciekał przez szklanki (ponieważ wszystkie szklanki są papierowe i przeciekają ). Mieliś my nadzieję , ż e po czyszczeniu bę dzie czysto. Ale nie w tym hotelu. Sprzą taczki tylko zmieniają poś ciel, rę czniki i wyrzucają ś mieci. Cał y brud na stoł ach pozostał (zdję cie w zał ą czeniu). W tym hotelu nic nie jest myte. Musiał em iś ć do recepcji i narzekać . Godzinę pó ź niej przyszł y sprzą taczki, któ re nie rozumiał y tylko ję zyka migowego i poprosił y o pokazanie im, co należ y posprzą tać . Musiał em nadzorować sprzą tanie. Po pierwsze, wyczyś cili plamy sprzed miesią ca.

Nastę pnego dnia spotkaliś my się z przewodnikiem. Nazywał się Manas (wydaje się , ż e Manasbem). Zabrał nas na wycieczkę do aquaparku Ś wiat legend, wieszał makaron na uszach, opowiadał , jak fajnie tam jest. Ale ani sł owa o wadach.
Przybywają c do aquaparku, staliś my w kolejce do każ dej zjeż dż alni przez 30-40 minut. Moż na był o dopł acić.30 dolaró w od każ dego, aby stać w kolejce dla tych, któ rzy ominą kolejkę , to okoł o 5-10 minut. Generalnie ze wzglę du na dzikie kolejki tak naprawdę nie jeź dziliś my. Pó ź niej przewodnik rozdzielił nas wedł ug kursu lokalnej waluty. Bą dź czujny i sprawdź wszystkie informacje.


Wś ró d zalet hotelu moż na wymienić duż y basen, sympatycznych animatoró w i dobrą animację wieczorami. Zaprzyjaź niliś my się z barmanem w lobby o imieniu Ishmael, fajnym facetem, robił nam niezł e koktajle, bez niego był oby okropnie pod wzglę dem picia. Ró wnież dobre lody i pizza w Pizza Corner (nie w stoł ó wce, tam jest ciemno).

W koń cu nie mogę polecić tego hotelu. Za duż o negatywnoś ci. Nie cią gnie się.5* z ultra jedzeniem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał