Obrzydliwy hotel!

Pisemny: 21 grudzień 2018
Czas podróży: 29 sierpień — 11 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Mieszkaliś my w tym zakł adzie przez 2 tygodnie. Powiedzieć , ż e zrujnował eś swoje wakacje, to mał o powiedziane! Sprawdzili się na czas, ale pokó j: klimatyzacja nie dział a, suszarka do wł osó w, któ ra jest obrzydliwa do odebrania ze wzglę du na jej tł ustoś ć , ledwo cią gnie, w ogó le nie ma sejfu, Wi-Fi wydaje się dział ać zgodnie do nastroju - dział a na jeden dzień , dwa nie. Wył amane drzwi wejś ciowe i szafy, jedno ł ó ż ko chwieje się z powodu zł amanej nogi, drzwi balkonowe się nie zamykają . Pracownicy udają , ż e nic nie rozumieją po rosyjsku i uś miechają się do Twoich problemó w. W punkcie gastronomicznym - nawet nie wiem, jak to nazwać (no na pewno nie jest to restauracja ani kawiarnia) na dachu po prostu cał y czas brakuje potraw....Do tego pracownicy tej instytucji moż e ró wnież wskazywać , ż e uż ywasz kontenera do innych celó w (z tego „kurwa”). Jestem cał kowicie zszokowany tym doś wiadczeniem. Sprzą tanie pokoju to generalnie osobna sprawa - wszę dzie panuje obrzydzenie, brud. Wniosek dla mnie: zamkną ć tę instytucję , aby nie zhań bić pię knego kraju Turcji i najpię kniejszego zaką tka Mahmutlaru ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał