Hotel między gównianymi a takimi sobie?

Pisemny: 8 sierpień 2021
Czas podróży: 1 — 9 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Pierwszą rzeczą , na któ rą chcę zwró cić uwagę , jest sprzą tanie, zmiana poś cieli i zmiana rę cznikó w: zmiana poś cieli lub rę cznikó w tylko na wyraź ne ż yczenie, a nie zgodnie z harmonogramem. Sprzą tanie lub od. . . bis, lub w ogó le w jakikolwiek sposó b. Przed wyjś ciem zaż ą dał em 4 razy posprzą tania pokoju, na co w recepcji powiedziano mi, ż e sprzą tanie odbywa się co drugi dzień , a nie codziennie.
Sam hotel nie jest gotowy, aby odpowiednio obsł uż yć liczbę pokoi, któ re posiada. Po jedzenie zawsze jest kolejka do stolika - trzeba poś wię cić.15 minut, aby znaleź ć przynajmniej stolik, któ ry nie jest zapchany lub nietknię ty, w lobby barze jest kolejka.
Hotel posiada 2 baseny, duż y i mał y. W mał ym basenie jest zjeż dż alnia, ale dział a przez godzinę mię dzy ś niadaniem a obiadem i 2 godziny mię dzy obiadem a kolacją , ponieważ . jest w bliskiej odległ oś ci od restauracji. Duż y basen jest otwarty od 10:00 do 18:00, ale wokó ł niego zawsze są zaję te wszystkie leż aki i stoliki.

Co do 5 gwiazdek i ultra all inclusive - kł amstwa, zwykł e 2+ lub 3 ze zwykł ym ai. Generalnie nie polecam, tu moż e być gorzej, ale czasem wydaje się , ż e nigdzie gorzej nie ma.
Wię kszoś ć personelu nie zna ani rosyjskiego, ani angielskiego, nie ma nawet z kim się kł ó cić , jeś li coś jest nie tak.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał