nie polecam

Pisemny: 3 listopad 2020
Czas podróży: 17 — 25 październik 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Personel: recepcjonista (rozmawiał z Mariną ) jest powolny, ponury, nieuważ ny. Wraż enie jest negatywne.
Pokoje: Należ y pamię tać , ż e w pokojach panuje hał as. Aby zmniejszyć hał as, moż esz zamkną ć drzwi na balkon, ale bę dziesz musiał spać pod klimatyzatorem. Ogó lnie czystoś ć jest znoś na.
Terytorium: zadbane, ale bardzo mał e. Biorą c pod uwagę , ż e w pobliż u hotelu nie ma gdzie chodzić (nie ma promenady ani strefy spacerowej), przebywanie na terenie hotelu przez cał y czas jest denerwują ce.

Czystoś ć : Hotel jako cał oś ć demonstruje ś rodki zwią zane z Covid. Przy wejś ciu do restauracji rozdają maski, są ś rodki odkaż ają ce. Jednocześ nie cał kowite lekceważ enie lub niezrozumienie elementarnych norm sanitarnych przez personel restauracji. Kelnerzy w restauracji mają mał e bufety, gdzie na pó ł kach stoją sztuć ce w papierowych opakowaniach. Wszystko był oby w porzą dku, ale niestety regularnie obserwowano, ż e kelnerzy stawiają brudne tace na urzą dzeniach. Kelnerzy wokó ł restauracji niosą wó zki, na któ rych wyrzucają resztki z talerzy, podczas gdy goś cie mogą „cieszyć się obiadem”, a ś mierdzą cy wó zek podjeż dż a obok miejsca, w któ rym wyrzucają resztki z są siedniego stoł u. Obrzydliwe. W mojej obecnoś ci pracownik kuchni dotkną ł goł ymi rę kami wszystkich jabł ek na blacie. Jego dział ania są niezrozumiał e : ) ale już nie jedliś my jabł ek.
Jedzenie: nie umrzesz z gł odu, ale jest bardzo rzadkie.
Pozytywne recenzje są pisane przez personel hotelu lub w zamian za torby.
Jakoś ć obsł ugi, standardy obsł ugi na niezwykle prymitywnym poziomie.
Hotel nie jest polecany nawet za niewielkie pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał