Scylax Family Club 5*– Opinie

2
Ocena 2.210
na podstawie
2 opinii
4.0 Numer
4.0 Usługa
1.0 Czystość
1.0 Odżywianie
5.0 Infrastruktura
Hotel położony jest po drugiej stronie ulicy od morza. Całkowicie zaktualizowany w 2020 roku. Nadaje się na rodzinne i młodzieżowe wakacje.Więcej →
аватар olechkazolotaya0706
 •  podróżował 5 miesięcy wstecz
Ocena 2.0
Po obejrzeniu zdję cia hotelu stwierdził am, ż e bę dą to udane wakacje z dzieckiem. W rezultacie 2 i pó ł godziny meldowania się , a raczej marynowania nas, a potem powiedzieli, ż e jest tylko jeden pokó j. W pokoju znajduje się okno wychodzą ce na dach, na któ rym znajdują się klimatyzatory. … Już ▾ Po obejrzeniu zdję cia hotelu stwierdził am, ż e bę dą to udane wakacje z dzieckiem. W rezultacie 2 i pó ł godziny meldowania się , a raczej marynowania nas, a potem powiedzieli, ż e jest tylko jeden pokó j. W pokoju znajduje się okno wychodzą ce na dach, na któ rym znajdują się klimatyzatory. Pod prysznicem woda w ogó le nie spł ywa, zostaje 5-6 cm wody, chociaż moczę ją za każ dym razem po ką pieli. Na ś cianach pojawił y się nieszczelnoś ci, jakby w pomieszczeniu był o 60 cm wody. Powiedziawszy, ż e jest tylko ten pokó j, zameldowaliś my się i poprosiliś my o jego sprzą tanie. Ale kiedy wró cili godzinę pó ź niej, nie był o sprzą tane i powiedzieli mi, ż e jutro to posprzą tają . Oznacza to, ż e jedną noc musieliś my spę dzić na ł ó ż ku pozostał ym po poprzednich osobach. W koń cu sam znalazł em sprzą taczkę i bardzo skandalicznie poprosił em ją o sprzą tanie. Kiedy ponownie przyszedł em do pokoju, po prostu zmienili ł ó ż ko. Straszna obsł uga tutaj, w ogó le nie wybieraj się tutaj na wycieczkę
аватар jsimon
Dwudziestego czerwca, po raz pierwszy od trzech lat, udał o mi się wreszcie wycią ć okno na rodzinną wycieczkę do Turcji. Wybrali, jak zwykle, starannie, ale tym razem był o to jakoś wyją tkowe. Wię kszoś ć opcji opierał a się albo na presji czasu, albo na gwał townym wzroś cie cen, albo na problemach z czarterami, albo na spodziewanym ostrym wzroś cie kosztó w dopł at paliwowych od lipca. … Już ▾ Dwudziestego czerwca, po raz pierwszy od trzech lat, udał o mi się wreszcie wycią ć okno na rodzinną wycieczkę do Turcji. Wybrali, jak zwykle, starannie, ale tym razem był o to jakoś wyją tkowe. Wię kszoś ć opcji opierał a się albo na presji czasu, albo na gwał townym wzroś cie cen, albo na problemach z czarterami, albo na spodziewanym ostrym wzroś cie kosztó w dopł at paliwowych od lipca.
Przeszliś my już.10-15 opcji, kiedy pojawił się hotel Scylax. Opinii był o niewiele, w wię kszoś ci pozytywnych, ogó lnie hotel wyglą dał przyzwoicie ze zdję ć , dodatkowo w wielu miejscach wspominano o remontach w 2021 roku. Rodzaje recepcji, lobby, restauracja, ró ż norodne dania po prostu przekupione. Hotel pię ciogwiazdkowy, dobra cena, ultra wszystko, z moż liwoś cią przewozu bagaż u po 28 kg na osobę . I tak moja ż ona i ja dostajemy bilet turystyczny do hotelu Scylax Family Club 5*. Adres - Mahmutlar Mah. D-400 Karayolu ustu Blv. Azaros Hotel sitei B blok 201/A-B, 07450 ALANYA. Zakwaterowanie i wyż ywienie - Standard / 2AD / Ultra All Inclusive.
Lot z Kazania był obsł ugiwany przez Turkish Airlines.
Okoł o 5 godzin pó ź niej dotarliś my do Antalyi. Lot przebiegł pomyś lnie, z niewielkim opó ź nieniem.
Transfer trwał okoł o 4 godzin, ponieważ kierowca zgubił się w Side i przez prawie godzinę nie mó gł znaleź ć hotelu naszych wspó ł pasaż eró w. Scylax był ostatni w kolejce, wię c dotarliś my o 2:00 w nocy. Zaczę ł o się robić ciekawie.
Po przyjeź dzie okazał o się , ż e w nazwie hotelu nie ma wzmianki o klasie obiektu 5* (https://disk. yandex. ru/i/WoMfZD2M3r1QlA). Nie był o też typowego znaku w takiej sytuacji, ż e hotel jest pod kontrolą Ministerstwa Turystyki i Kultury (konkretny przykł ad to https://disk. yandex. ru/i/TB4vtekzhzI8YQ).
Widzą c stan lobby i recepcji, przypominają c sobie zdję cia na stronach internetowych ró ż nych biur podró ż y i touroperatoró w, zadaliś my naturalne pytanie – czy zawieź li nas do wł aś ciwego hotelu? Recepcjonista, Kazach, odpowiedział , ż e to rzeczywiś cie Scylax Family Club, ale nie mó gł nic powiedzieć o gwiazdach i oficjalnych dokumentach o klasie hotelu, bo dostał pracę dopiero dwa dni temu.
Ostateczne zrozumienie popadał owa przyszł o po osiedleniu się w pokoju. Poziom naszej „pię ciogwiazdkowej” przedstawia film https://disk. Yandex. ru/i/w9WC5xgqKOhVjg. Sł aby zamek, niedział ają cy sejf, brudne stare rę czniki z dziurami (https://disk. yandex. ru/i/guUiwVLWScq0zg), brak ciepł ej wody, prą d rano wył ą czony, stara podarta poś ciel (https://disk yandex. ru/ i/Z06qS_ZiwOoUQA), brudne lustra i szklanki, odrapane meble z opuchliznami (https://disk. yandex. ru/i/4Dci633BgsMbMA). Pleś ń w pokoju (https://disk. yandex. ru/i/zHIbTWhMkHE6GA) (https://disk. yandex. ru/i/JED6Ird17ftuiw), resztki jedzenia po poprzednich goś ciach (https://disk. yandex. ru / i/BMXYDUe2Lh3m-w), nie ma czajnika, okularó w, zwykł ej 5* ksią ż ki z numerami telefonó w, opisami usł ug, kopertami. oł ó wki, komplety do szycia, akcesoria do butó w. NIC. Podobno domyś lnie zakł adano, ż e bę dziemy mieszkać w tym chlewie za cenę pię ciogwiazdkowego. Podstawowy brak bezpieczeń stwa (https://disk. yandex. ru/i/AgnEZsjgkvHq4g), bezpieczeń stwo elektryczne i higiena.
Przypomniał o mi się , ż e w jednej z recenzji wspomniano, jak dana osoba mogł a zmienić pokó j. Dlatego postanowiliś my przenocować i rano ruszyć w drogę . W 7.
00 wstał a, wszyscy kliknę li na zdję cie, sfilmowali je i poszli na ś niadanie. Po zgnił ym posił ku, o któ rym opowiem pó ź niej, stał o się jasne, ż e musimy walczyć.
W holu rozmawialiś my z kobietą z Kazachstanu. Pamię tam jej sł owa: „Jeś li jeszcze nie zapł acił eś , uciekaj stą d”. Kró tko mó wią c, przybyli.
Kazachski pracownik w recepcji powiedział , ż e albo zdecydujemy się z numerem w normalny sposó b, albo zrobimy skandal. Prawie wpadliś my w skandal, dopiero za trzecim razem udał o nam się zdobyć mniej lub bardziej przyzwoity pokó j, któ ry jednak ró wnież nie odpowiadał poziomowi 5*: brud, niedokoń czone naprawy, mysie ekskrementy, przerwy w dostawie prą du i ciepł a woda, odrapane meble. Ale mieliś my szczę ś cie, ż e udał o nam się dostać pokó j przed przyjazdem kierownika i zameldować się w nim. Niech wybiorą to teraz. Kierownik Sadyk, któ ry przyjechał bliż ej 10.00, starał się być uprzejmy, zapewnił nas, ż e we wszystkim nam pomoż e.
On oczywiś cie się zdziwił i powiedział swoim pracownikom za wydanie tego numeru (nie wiedział wtedy, ż e rozumiem turecki), pró bował rozpoczą ć rozmowę o dopł acie. Moja ż ona powiedział a pó ź niej, ż e miał em taki nastró j na propozycję dopł aty, ż e temat natychmiast umarł . Hurra, zostawili nam pokó j bez dopł aty. Po drugie nie byliś my zadowoleni z czystoś ci. Sadyk zapewnił , ż e wszystko zostanie rozwią zane. 6 sprzą taczek, któ rzy przyjechali pó ź niej, zrobił o pod naszym nadzorem generalne sprzą tanie, wyczyś cił o wszystkie okna i lustra, zmienił o poś ciel i rozdał o akcesoria. Po raz pierwszy na wszystkich wyjazdach otrzymaliś my szlafroki. Chcę być obiektywny i wyrazić wdzię cznoś ć tym sprzą taczkom. Jeden z nielicznych, któ rzy sumiennie wykonywali swoją pracę przez resztę dnia. Ł abę dzie był y skrę cone, pł atki posypane. My też o nich nie zapomnieliś my. Có ż , tatarsko-turecki surzhik ró wnież wykonuje swoją pracę )).
W ten sposó b osią gnę liś my lokalną wzglę dną czystoś ć.
Poniż ej jeden z najlepszych pokoi w hotelu już posprzą tany:
https://dysk. Yandex. ru/i/KGVVQgLKpMUcsQ
https://dysk. Yandex. pl/i/0WHGr1ukzFjQ_w
https://dysk. Yandex. ru/i/_3uJdql5TcSTJA
https://dysk. Yandex. pl/i/JZG06INWOEvxTw
https://dysk. Yandex. ru/i/3XdwGa1wJ42NDQ
https://dysk. Yandex. ru/i/rFMrVGzL0UO2Xg
https://dysk. Yandex. ru/i/ZZi6Ah5a-alQSw
https://dysk. Yandex. ru/i/PZE0rzq49S1dHQ
https://dysk. Yandex. pl/i/ISAo-gOPnUXfPg
https://dysk. Yandex. pl/i/tENqBwhnlvsBiA
https://dysk. Yandex. pl/i/MU300GOHlGqj5w
https://dysk. Yandex. ru/i/tQqTsz-TThml6A
https://dysk. Yandex. ru/i/K_uZj5Ltxn0k6Q
https://dysk. Yandex. ru/i/dLTMf8q0Kaa20A
https://dysk. Yandex. ru/i/SdpE8CREAR1CDw
https://dysk. Yandex. pl/509hDNte0Crp0g
Ale, jak rozumiesz, wcią ż nie jest to 5 *, któ rych osią gnię cie jest moż liwe tylko przy kompleksowej organizacji procesu. Problemu ekskrementó w nie da się rozwią zać nawet przez wielokrotne sprzą tanie, jeś li hotel nie przeprowadza deratyzacji (https://disk. yandex. ru/i/QTXd7v2WSS5ZSA). W przypadku braku prą du hotel nie moż e zapewnić w pokoju klimatyzacji, WI-FI, TV, ciepł ej wody, dział ają cej lodó wki itp. To samo dotyczy pomieszczeń ogó lnodostę pnych. (https://disk. yandex. ru/i/3vMndcGoB6QFUw), (https://disk. yandex. ru/i/qT_jjxD2V4dOIg).
Skoń czywszy z noclegami i sprawami organizacyjnymi, pospieszyliś my do spa, bo naprawdę uważ amy, ż e przed opalaniem trzeba zrobić peeling. Podobał o nam się spa. Dobra ł aź nia turecka, sauna, pralnia. Dzię ki facetowi od pralki.
Jego ż ona, któ ra jest bardzo skrupulatna w tym wzglę dzie, zauważ ył a jego delikatną pracę . Potwierdzam - dobra robota.
Jeś li wyjdziemy z tego, ż e bardzo trudno jest zepsuć sł oń ce, morze i morskie powietrze, to sprzą taczki, spa i kilku normalnych facetó w z obsł ugi hotelu stał o się jasnym promieniem na ciemnym ciele Skylaxa. Wtedy wszystko był o smutne.
Przygnę biają ce wraż enie zrobił o pomieszczenie zwane restauracją . Skoro rozważ amy sytuację nie z pozycji jadalni, ale z pozycji hotelu 5*, to: stoł y nie są obsł ugiwane, na stoł ach nie ma soli i pieprzu, obrusy są brudne i stare, w serwetnikach znajduje się nie wię cej niż.5 serwetek (https://disk. yandex. ru/i/LsR6D5zt42Vf8A). Kilka much. Dostę pne dania są rozdrobnione. W ogó le nie ma kubkó w, tylko jednorazowe kubki papierowe i plastikowe (https://disk. yandex. ru/i/TmfP6wNRlD6OLQ). Pó ź niej byliś my ś wiadkami, jak te plastikowe kubki był y myte i ponownie uż ywane wieczorem w barze w holu, ponieważ zawsze brakuje naczyń.
Co wię cej, sami pracownicy baru nie są zadowoleni z tej sytuacji.
Pod wzglę dem jakoś ci i asortymentu dań w Kazaniu nie ma czegoś takiego nawet w stoł ó wkach od dawna. Szkoda, ż e ​ ​ nie da się oddać smaku i jakoś ci wię kszoś ci potraw, któ re są albo obrzydliwie kwaś ne, albo rozgotowane, albo zjeł czał e. Przedstawiamy ś niadanie „pię ciogwiazdkowe” (https://disk. yandex. ru/i/f_UdJdujs783gQ), (https://disk. yandex. ru/i/EL8qRdX3peeN5Q), (https://disk. yandex. ru /i/ vDoB-KUg32setQ).
Obiad i kolacja są takie same. Dlatego nie jedliś my obiadu w hotelu. Jakoś ć gotowania jest sł aba. Dopiero bliż ej Id al-Adha coś zaczę ł o się zmieniać na lepsze. Z mię sa tylko kurczak w ró ż nych odmianach. Bez woł owiny, cielę ciny i jagnię ciny. Stale robili kotlety o ró ż nych kształ tach, ale z tego samego niskiej jakoś ci mię sa mielonego. Dwa razy w cią gu 10 dni wieczorem robili grillowaną rybę . Reszta dni - kurczak. W dni powszednie był też gulasz rybny, ale bardzo koś cisty i kiepsko ugotowany.
Aby zwię kszyć obję toś ć rozł oż onych dań gotowych, restauracja zastosował a nastę pują cą sztuczkę - uł oż yli produkty na chlebie i odwró conym talerzu (https://disk. yandex. ru/i/n3pgJYf9GJzFnQ).
Mniej lub bardziej jakoś ciowo przygotowane burgery do godziny 16.00, ale szybko się skoń czył y. Jednym z powodó w niskiej jakoś ci gotowania jest uż ywany przestarzał y sprzę t. Obsł uga ustawia sprzę t na maksimum, dlatego produkty palą się i rozpalają . Kiedy byliś my w restauracji, prawie wybuchł poż ar z powodu niesprawnego pieca gazowego (https://disk. yandex. ru/i/vM1NGJrkWTYQOA), gdy cał e pomieszczenie był o pokryte gryzą cym dymem. Innym razem widać , ż e okap nie dział a do grilla (https://disk. yandex. ru/i/0ffi9_f9zYcm8g). Każ dy, kto kiedykolwiek robił grilla wie, ż e wpł ywa to bezpoś rednio na jakoś ć gotowego produktu. Zgodnoś ć z normami sanitarnymi ró wnież nie jest już rano (https://disk. yandex. ru/i/K_UChM5PPuqJzg).
W hotelu nie był o ż adnych wysokiej jakoś ci sokó w, tylko proszek. W szczycie sezonu trzeba był o znaleź ć owoce tak kiepskiej jakoś ci.
To prawda, szacunek dla zwykł ych pomarań czy okazał y się bardzo sł odkie. Cukiernia - kompletny akhtung. Nie ma ż adnych skarg na jakoś ć piwa. Ż aden inny alkohol nie był pijany.
Cał kowicie zrezygnowaliś my z kolacji, preferują c wysokiej jakoś ci jedzenie w mieś cie (https://disk. yandex. ru/i/AnPECoiHl4Yv4w), (https://disk. yandex. ru/i/Q1b_anEhp6vhcQ), (https://disk. yandex. ru/i/ExCY3_oT3_sAtA. . Zgadzam się , nie każ dy hotel 5* daje to, ale na pewno w restauracjach a la carte. Nie mieliś my a la carte, choć był o to zadeklarowane na stronie organizatora wycieczek (https://disk. yandex. ru/i/_jl9NAhpvxrNLw).
Szczegó lną uwagę należ y zwró cić na przestrzeganie przez hotel norm sanitarnych i higienicznych. My, widzą c w hotelu odchody gryzoni, byliś my zszokowani, gdy zobaczyliś my, jak chleb jest przechowywany na podł odze w restauracji (https://disk. yandex. ru/i/MQ_NNu8VxDja8Q), (https://disk. yandex. ru/i /awF3Pk3VqCGayw). Ale przynoszą i kł adą na asfalcie, tutaj nasze emocje po prostu się wypalił y (https://disk. yandex. ru/i/c6B6uGFEtkTgxQ), (https://disk. yandex. ru/i/K6GvxxGWOstKAw). Tu, potem, sprzą taczka ulic zbiera ś mieci (https://disk. yandex. ru/i/v-yjFth6jeM51A). Nie siedzieliś my godzinami, ż eby to uchwycić . Po prostu każ dy, kto to robi, stracił wstyd bezkarnoś ci. Wszystko odbywa się otwarcie.
I stosunek do turystó w, jak milczą ce ś winie na jakiejś chlewni. Nic osobistego, to tylko proces biznesowy.
Restauracja nie ma poję cia o sprzą taniu. Brud na podł odze, brud na stoł ach rozdzielczych. Nie szukaliś my tych zdję ć . Zawsze tak był o (https://disk. yandex. ru/i/K_PzxvrCP3uBrw).
To wł aś nie mieliś my „pię ciogwiazdkowe” jedzenie.
Nieprzyjemnym momentem był o spotkanie z przewodnikiem. Skontaktował się z nami przedstawiciel FUN&SUN, któ ry przedstawił się jako Ali Mukhlis (aka Muhlis Kadiroglu). Na wszystkie reklamacje, któ re zł oż yliś my na temat niezgodnoś ci hotelu z poziomem 5*, niehigienicznych warunkó w i zł ej jakoś ci jedzenia (opis pó ź niej), przewodnik poradził nam, aby napisać reklamację , wysł ać ją na telefon i dać (sami! !! ) opcje, w któ rych chcielibyś my się przenieś ć . Oczywiś cie za dodatkową opł atą . Zgodnie z logiką rozmowy był o jasne, ż e decyzja o naszym przesiedleniu zostanie maksymalnie opó ź niona. Na pytanie, dlaczego my, któ rzy wykupiliś my wycieczkę.5*, zostaliś my umieszczeni w hotelu bez gwiazdek, przewodnik zostawił odpowiedź.
Kiedy przygotowywaliś my dokument, kilka osó b zgł osił o się do niego z pisemnymi roszczeniami. Stał o się jasne - to strumień . Obecnoś ć nieznajomych pozwolił a nam nalegać , aby przewodnik zanotował akceptację naszego roszczenia z peł nym imieniem i nazwiskiem, ponieważ nie zamierzał go podpisać . Co prawda popeł niliś my też bł ą d, ponieważ przewodnik zabrał ze sobą kopię , dają c nam moż liwoś ć jedynie jej sfotografowania (https://disk. yandex. ru/i/RpR_ncVQecQELw).
Wszystko tak, jak się stał o: opcjonalnoś ć atrybutó w dokumentu, opcjonalnoś ć w iloś ci kopii, kł ó tnie przy podpisywaniu, wysył anie zdję cia nie wiadomo gdzie, jakieś zaniedbanie we wszystkim - wszystko w koń cu przekonał o nas, ż e sporzą dzenie roszczenia to nic innego jak rytuał dla przewodnika, któ ry ma uspokoić podekscytowanych klientó w.
Oznacza to, ż e wszystkie nasze dział ania wpisują się w standardowy proces planowanego odprawy transportowej do tego bezgwiezdnego hotelu, czyli dojenia dodatkowej opł aty za przesiedlenie, a przewodnik dział a jak „piorunochron” w interesie organizatora wycieczek.
Zdają c sobie z tego sprawę , powiedzieliś my, ż e musimy jakoś ustalić . Nie powinniś my szukać opcji, ale organizator wycieczki powinien rozwią zać problem. Dlatego zaż ą dali rozwią zania sprawy do koń ca pią tku 01.07. 22lat. Mó wiono, ż e jest to forma oszustwa, z któ rym mieliś my do czynienia po raz pierwszy od 15 lat, a jeś li sprawa nie zostanie rozwią zana, sprawą zajmą się nasi prawnicy. Widzą c taki zwrot, przewodnik postanowił zmienić się z rzekomo rozwią zywania problemó w na arogancki. Wydaje się , ż e to jeden z gł ó wnych scenariuszy jego zachowania. To wiele mó wi zaró wno o przedstawicielu touroperatora, jak io samym touroperatorze. Powiedzmy wię cej, aroganckie zachowanie przewodnika jest jednym z powodó w napisania tej recenzji.
Niemniej jednak ustaliliś my, ż e przyjrzymy się opcjom na stronie organizatora wycieczki i wyś lemy przewodnik na telefon. Zrobiliś my to wszystko w nieco ponad godzinę . Nie otrzymaliś my jednak odpowiedzi. Pó ź niej okazał o się , ż e oszukali ró wnież nasze biuro podró ż y, wysył ają c mydł o o naszej rzekomej odmowie z proponowanego hotelu. Chaos w marszu.
Otoczenie zewnę trzne. Dla nas czystoś ć to podstawowa cecha, dla któ rej wybierasz hotel 5*. W Scylaxie to jest coś.
Oto nasza poranna wę dró wka na ś niadanie (https://disk. yandex. ru/i/yXZWQwbiyZQOZA). Prawdopodobnie znacznie zwię ksza apetyt. Po drodze dania z pokoi, któ re zwykle kosztują pó ł dnia (https://disk. yandex. ru/i/2cTg5RsJteNgQw), (https://disk. yandex. ru/i/kh_h4sPlf_mDGg), (https://dysk. yandex ru/i/TOjCpgIHu_t2cQ). Nie biegaliś my konkretnie wzdł uż alejek do edycji lub nie wybraliś my konkretnie czasu. To zwykł a trasa na ś niadanie. Tak dział a biznesowy proces sprzą tania przestrzeni publicznych w hotelu. Korytarze są nieuporzą dkowane, brudne, nieporzą dne (https://disk. yandex. ru/i/KT5tYj3Y6bAxZA), (https://disk. yandex. ru/i/Ssrdonwj2ejLDg), (https://disk. yandex. ru/i/4vr4-EQsplMimg), (https://disk. yandex. ru/i/x17evvxNFLHloQ), (https://disk. yandex. ru/i/C0zdiTWP0Ec-Zw). Pod murami znajduje się wysypisko budowlane (https://disk. yandex.
ru/i/ZcoToKNH22DTKQ).
Stan plaż y jest pokazany na filmie (https://disk. yandex. ru/i/SA6h5U6R4zrC6w). Infrastruktura i wyposaż enie porzuconego typu, wyrwane uchwyty prysznicowe. Szkoda, ż e ​ ​ zapachu nie da się przekazać . Brama na plaż ę powinna być zamknię ta o 21.30, ale nigdy się nie zamykają . Wejdź , kto chce. Po Scylaxie wyjaś nimy teraz nie tylko piaszczystą plaż ę , ale takż e piaszczysty zachó d sł oń ca, ponieważ okazuje się , ż e są to dwie ró ż ne koncepcje. Z personelu - tylko jeden starszy pracownik wyglą dał jednak cał kiem dobrze na stan plaż y. Szanuj go. Nie ma ratownikó w. Dzieje się tak pomimo tego, ż e nie ma pontonu, wejś cie do morza jest bardzo niebezpieczne, a wokó ł jest duż o dzieci i osó b starszych.
Ostatnią kroplą , któ ra przyć mił a podró ż , był a sztuczka przewodnika. Przypomnijmy, ż e organizator wycieczek nie zrobił nic dla naszego przesiedlenia. 06.07. 2022 zł oż ono dodatkowe roszczenie z ż ą daniem przeniesienia się do hotelu 5* (https://disk. yandex. ru/i/6txoBOM4Vg30Qg).
Przewodnik odmó wił jednak podpisania drugiego egzemplarza imieniem i nazwiskiem, datą przyję cia oraz znakiem akceptacji, argumentują c, ż e kierownictwo mu nie pozwolił o. Aby uzyskać dowody odmowy podpisania, zrobiliś my nagranie rozmowy i wideo na dyktafon (https://disk. yandex. ru/d/1bPQjaXnv1hSbA), (https://disk. yandex. ru/i/-nck5xF9Qy2jFw ). Trzeba był o szukać niestandardowych standardó w, ponieważ ci bezprawni ludzie mają zarejestrowane wszystkie posunię cia. Przewodnik powiedział , ż e nie mamy prawa go filmować i zaczą ł grozić , ż e wezwie policję . Jak pó ź niej stwierdził , za naruszenie porzą dku publicznego. Wydaje się , ż e temat ten już dawno stracił granice i wstyd z powodu bezkarnoś ci. W każ dym razie doszł o do raż ą cego naruszenia naszych praw. A winę za to ponosi organizator turystyki, jako podmiot odpowiedzialny za jakoś ć dostarczanego produktu turystycznego oraz za nasze bezpieczeń stwo w kraju goszczą cym.
Musieliś my zadzwonić na gorą cą linię do Konsulatu Rosji w Antalyi, aby je zaktualizować i poprosić o pomoc i wsparcie ze strony konsularnej.
Tym samym touroperator cał kowicie zlekceważ ył nasze prawa, zostawiają c jednego na jednego w sytuacji, któ rą sam stworzył , w obcym kraju, cał kowicie tracą c resztki zaufania.
Transfer powrotny i lot poszł y dobrze i na czas.
Po powrocie z wycieczki podję liś my kroki w celu uzyskania rzetelnych informacji. Okazał o się ż e:
- Klub rodzinny Scylax nie pozycjonuje się jako 5* (https://disk. yandex. ru/i/paSDA0qgn51djA);
- Na stronie https://yigm. ktb. rzą d. tr/genel/turizmtesisleri. plik aspx Generalnej Dyrekcji Inwestycji i Biznesu Ministerstwa Kultury i Turystyki Republiki Turcji, nie ma ż adnych informacji o hotelu Scylax Family Club, w tym o liczbie przypisanych mu gwiazdek (https://disk . yandex. ru/i/8g83rCtSB-dOXw);
- Organizator wycieczek FUN&SUN wprowadza w bł ą d potencjalnych klientó w hotelu Scylax, przedstawiają c go jako 5* (https://disk. yandex. ru/i/7cUgRbPOPK1l-g).
To samo dzieje się w przypadku innych hoteli bez gwiazdek, co wskazuje na celowy charakter podejmowanych dział ań;
- Wielu touroperatoró w, agentó w, witryn z recenzjami wprowadza w bł ą d co do gwiazdek hoteli, wnę trz itp. Oto przykł ady podró bek: Anex Tour (https://disk. yandex. ru/i/mNr8_3SG0kUmVg), Biblio Globus (https://disk. yandex. ru/i/mNr8_3SG0kUmVg), : / /disk. yandex. ru/i/CxZtsL6eGL0muQ), Pegas Touristik (https://disk. yandex. ru/i/oH357aGQOUOU_Q), TezTour (https://disk. yandex. ru/i/XKtd21fE2bQv2A). Oto Onlinetours (https://disk. yandex. ru/i/kbjmZiLQchHhQw) i Yandex. Podró ż e (https://disk. yandex. ru/i/r_vZYdefYznWyA).
Tak wię c ten rok był totalnym bał aganem. Potraktujcie to jako spisek korepetytoró w, któ rzy postanowili się zespawać jak ostatnim razem. Wyglą da na to, ż e Rostourism zamkną ł oczy. Hotele tureckie dzielą , ale udają , ż e są bilmierum. Ich wł adze - sam rozumiesz, doką d kierowany jest przepł yw ś rodkó w pienię ż nych. Wszyscy są zaję ci sprzedawaniem Ci drogi turysto, kotem w worku, wykorzystują c Twó j poś piech, kł opoty z czasem, odwoł ania czarteró w i wszystko inne. Czemu nie? Pę dzą cy ł osoś.
Zał oż ył em kanał telegramowy Scylax_Fun&Sun_Fraud (subskrypcja tutaj -https://disk. yandex. ru/i/vZs-mFSaQvK8Rg).
Zorganizujmy się i podzielmy się naszym doś wiadczeniem w kontaktach z tymi bezprawnymi ludź mi. Bę dę musiał stworzyć stronę internetową . Jeś li nie wiedzą , jak uczciwie pracować , pozwó l im znikną ć z rynku.


awatara Kreiman.Serg
3 roku wstecz  •  5 subskrybenci 3 odpowiedź
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Twierdza w Alanyi
Ocena 8.9
Turcja, Alanya
Architektura, Fabula, Muzea
Plaża Kleopatry
Ocena 8.5
Turcja, Alanya
Natura, Plac
Ruiny miasta Olympos
Ocena 10.0
Turcja, Alanya
Architektura, Fabula

Отель расположен через дорогу от моря. Полностью обновлён в 2020 году. Подойдёт для семейного и молодёжного отдыха.

Lokalizacja 2 км от Махмутлара. 15 км от Алании. 130 км от аэропорта Анталии.
Opis plaży Пляж в 10 метрах, через дорогу, есть подземный переход.
  • 1 linia
  • prywatna plaża
  • piaszczysto-kamienista plaża
  • leżaki  FREE 
  • parasole  FREE 
W hotelu

Wi-Fi (платно).

  • restauracja
  • kawiarnia/bar
  • winda
  • płatność kartami płatniczymi
  • hotel nie przyjmuje mężczyzn bez kobiet
Dla dzieci
  • basen dla dzieci
  • plac zabaw
  • klub dziecięcy
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane  FREE 
Rozrywka i sport 2 водные горки, без подогрева, работают с 10:00 до 17:00.
  • park wodny i zjeżdżalnie  FREE 
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • siłownia
  • animacja
Opis pokoi

Всего 170 номеров. Номера Стандарт, Семейный, Семейный люкс, двухъярусный номер, номер для гостей с ограниченными возможностями.

W pokojach

Душ/туалет, фен, телефон, спутниковое телевидение, музыкальные каналы, мини-бар, кондиционер, сейф (платно), балкон.

Adres Mahmutlar Mah. D-400 Karayolu üstü, Atatürk Cd. 291/A-B, 07450 Alanya/Antalya, Турция
Telefony: +90 242 606 1620
Stronie internetowej: Scylax Family Club
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 1-й пляжной линии. У отеля собственный песчано-галечный пляж.
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам. . Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал. О том чтобы Вы ни минуты не скучали позаботится анимация.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной, детской площадкой с горкой и качелями. Чтобы взрослые могли отдохнуть, детей каждый день развлекает детский клуб. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой.