Bardzo zły hotel?

Pisemny: 8 może 2019
Czas podróży: 3 — 10 może 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry wszystkim! Obecnie jesteś my w tym hotelu. Kupują c wycieczkę , widział em negatywne recenzje, liczył em na najlepsze, ale ż adne pozytywne nastawienie nie wystarczy, aby zrobić wraż enie dobrego hotelu. Ale począ tkowo Anekstur specjalnie zepsuł nastró j, przesuwają c wylot z wczesnych godzin porannych na 15.30, tym samym skracają c nasze wakacje o 12 godzin, przewoź nikiem lotniczym Azureir. Lą dowanie był o prawie na czas, ale samolot przed startem stał na pasie prawie godzinę . Lecieliś my normalnie Boeingiem 777, wygodnym, przestronnym samolotem. Kontrola paszportowa, odbió r bagaż u i transfer do hotelu zaję ł y odpowiednio okoł o 3 godzin, wylą dowaliś my w hotelu o 23. okropny zapach wilgoci i stę chlizny, obrzydliwe jest przebywanie w pokoju nawet przez minutę . Nie zostawili tam walizki, bo wiadomo, ż e po prostu nie da się tam mieszkać . Jedno ł ó ż ko, mał e, nie wcią gane na podwó jne ł ó ż ko. Moż e dla jednej osoby i normalny, ale pokoju dwuosobowego nie moż na nazwać . Po dł ugich negocjacjach w recepcji, gdzieś okoł o pierwszej w nocy, wylą dowaliś my w podobnym pokoju, ale na drugim pię trze był o tł oczno, ale przynajmniej nie ś mierdział o. I dopiero nastę pnego ranka, po ś niadaniu, dostaliś my normalny pokó j dwuosobowy na 6 pię trze. Wydaje się , ż e takie zameldowanie jest powszechną praktyką hotelową i wielu spę dza duż o czasu w recepcji pierwszego dnia, pró bują c rozwią zać problemy z pokojem. Efekt jest taki, ż e reszta zaczę ł a się dopiero na szlaku. dzień po obiedzie. Oznacza to, ż e po drodze minę ł o już.1, 5 dnia urlopu i przesiedlenia. Dalsze wraż enia z hotelu: Plusy: jest jedno - bliskoś ć morza, hotel jest w pierwszej linii, praktycznie nie ma terytorium, od holu do brzegu 200-250 metró w, wejś cie do morza jest zł e - duż e kamyki, bolą nogi, wskazane jest zał oż enie kapci do pł ywania. Nigdy wię cej korzyś ci. Minusy: obrzydliwe jedzenie, duż o pó ł produktó w, w ogó le nie bę dziesz gł odny, ale jest coś smacznego, co moż esz zjeś ć z przyjemnoś cią , nie spotkał em się z takim jedzeniem w ż adnym hotelu, chociaż był em w hotelach ró ż nych gwiazdek i zupeł nie nie był smakoszem, napoje w barach rozcień czane, koktajle przygotowywane są bez shakera, skł adniki po prostu wlewa się do szklanki, wrzuca się ló d (jeś li jest) i gotowe, koktajl gotowy. I w koń cu Anekstur postanowił wreszcie dokoń czyć , lot powrotny został przeł oż ony na wczesny ranek, zostaniemy wyprowadzeni z hotelu odpowiednio o 3-4 nad ranem, zamiast opł aconych 8 dni, 7 nocy, urlop został skró cony z woli Anekstura do 6 dni. Pró bował em skontaktować się z Anekstur przez e-mail. Pocztą , zgodnie z formularzem na stronie, nie odpowiedzieli na pismo, formalnie odpowiedzieli, ż e nie ma wieczornych lotó w, moż esz przedł uż yć urlop przez dział rezerwacji na wł asny koszt, moż esz wysł ać do nich reklamację po powrocie. Pracownicy Anekstur nie zadawali sobie trudu merytorycznego rozstrzygnię cia sprawy, wysł ali formalną odpowiedź , bez zmian i ż alu. Dostaliś my pienią dze na wycieczkę , a potem trawa nie roś nie. . . Nie spodziewał em się takiej postawy, był em cał kowicie rozczarowany Anekstur, nie bę dę już korzystał z usł ug tego touroperatora, zupeł nie oboję tny stosunek do turystó w i dostarczanie niskiej jakoś ci produktó w turystycznych, ten hotel w Aneks ma 5* , ale w rzeczywistoś ci nawet 4* moż na powiedzieć z duż ym nacią giem. Kategorycznie nie radzę jechać do hotelu Maya World, to jest do bani i zrujnował o ci wakacje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał