Normy hotelowe, recepcja go-ale

Pisemny: 2 sierpień 2021
Czas podróży: 12 — 26 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Mieszane wraż enie. Plus Hotel jest na pierwszej linii, morze jest czyste, drobne kamyczki. Natychmiast gł ę boka (3 metry). Dla mał ych dzieci - stał a kontrola. Malownicza zatoka. Prawie naprzeciwko jest Wyspa Ż ó ł wi. Plusy: Bary, restauracje - personel bardzo pomocny i wykonują cy swoją pracę . Plus: duż y teren zielony. Plusy: SPA - profesjonalne. Są problemy z krę gosł upem - polecam Annę - najwyż szą specjalistkę , pomogł a mi pozbyć się doś ć poważ nego problemu w dolnej czę ś ci krę gosł upa. Plus, minus: jedzenie lepsze niż w Egipcie (100/500), ale gorsze niż na europejskiej plaż y cztery). Alkohol, jeś li WSZYSTKO + jest normalne: rum (nie we WSZYSTKI + nie jest podawany w zasadzie), wó dka Nemirof, whisky JB, turecki szampan (nada się , nieź le), Baileys (nie pili), koktajle na stanie. Minus: recepcja gł ó wnego budynku - bezboż ni chamowie, rozwią zują problem tylko wtedy, gdy zrobisz skandal. Szczegó lnie inna jest w tym recepcjonistka IZZAD. Minus: Elena jest kierownikiem hotelu do pracy z turystami. Na pozó r bardzo uprzejma, ale kiedy pojawia się konkretne roszczenie, natychmiast staje po stronie recepcji. Zagraż a bezpieczeń stwu.
Minusy: W ogó le nie ma uzupeł niania szamponu i ż elu pod prysznic. To był o w 5 hotelu, musiał em kilka razy iś ć do recepcji, aby moja rodzina miał a wystarczają co duż o detergentó w? Pokó j jest ź le sprzą tany, wszę dzie zakurzona powł oka po sprzą taniu. Ś wietny menedż er Elena - ochrona, czy moż esz przestać się popisywać i zabrać się do pracy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał