Okropny hotel, najgorsze doświadczenie?

Pisemny: 31 sierpień 2020
Czas podróży: 15 — 22 sierpień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Wraż enia z wakacji spę dzonych w tym hotelu nie wytrzymują krytyki. Hotel nie odpowiada opisowi ani kategorii 4*. Sama plaż a wyglą da okropnie, z rurami, kanał ami i wydmami, któ re zmywają się podczas burzy i nikt nie robi nic, aby to naprawić . Ponadto plaż a nie jest wyposaż ona w przebieralnie i prysznice. Zamiast wę ż a prysznicowego, prysznice w kabinach są odcię te. Szatnie są brudne i bez drzwi. Na plaż y nie ma baru, choć o jego obecnoś ci informuje też strona Coraltravel. Zamiast tego jest brudna budka, w któ rej znajduje się automat z wodą . Oczywiś cie nie był o jedzenia. Leż aki zaró wno na plaż y, jak i przy basenie są brudne i zepsute.
Witryna Coraltravel podaje, ż e na miejscu znajdują się.2 restauracje i 6 baró w, co nie jest prawdą . W rzeczywistoś ci jest tylko jedna restauracja, któ ra jest poł ą czona z recepcją . Okazuje się , ż e ludzie jedzą , a jednocześ nie przechodzą ludzie z walizkami, któ rzy wyjeż dż ają lub wł aś nie przybyli. I są dwa takty, zamiast zadeklarowanych 6, któ re ró wnież dział ają w systemie zmianowym (czyli gdy jeden pasek jest otwarty, drugi nie dział a). Bar przy basenie jest zamknię ty w godzinach otwarcia baru w restauracji, choć powinien być czynny od 10:00 do 22:00 zgodnie z koncepcją All Inclusive. Jednocześ nie ich asortyment jest zupeł nie inny. W barze w restauracji nie ma piwa i koktajli, dostę pne jest tylko wino z napojó w alkoholowych. Bar przy basenie dział a wedł ug wymyś lonego przez siebie harmonogramu, zamiast deklarowanego przy zameldowaniu na stanowisku informacyjnym w recepcji. Oznacza to, ż e jeś li dana osoba nie pije wina, nic innego nie zostanie mu zaoferowane w barze w restauracji. Oczywiś cie przy takim podejś ciu nie moż na mó wić o jakiejkolwiek koncepcji „all inclusive”. Ponadto sporadycznie koń czył o się piwo w barze przy basenie. Uderzył a mnie sytuacja, kiedy był nieobecny przez jeden dzień i nikt nie zrobił nic, ż eby to zaistniał o, aż do chwili, gdy oburzeni goś cie podnieś li tę kwestię na recepcji, kiedy drugiego dnia ich cierpliwoś ć „wybuchł a”.
W ogó le nie był o animacji. Z deklarowanych rzutek, tenisa stoł owego i aerobiku nie był o w ogó le nic, bo nie był o animatoró w, któ rzy mogliby to wszystko przeprowadzić . Po prostu postanowili zaoszczę dzić pienią dze. Ale przede wszystkim uderzył mnie okropny stosunek do goś ci. Oszczę dnoś ci na wszystkim. Jeś li coś się koń czy, pojawia się dopiero po pilnych proś bach goś ci lub wcale się nie pojawia. Barman stara się jak najmniej przebywać w swoim miejscu pracy, aby goś cie po prostu znudzili się czekaniem na niego i wyjechali z niczym. Wszystko odbywa się zgodnie z zasadą „i tak zrobi”. Wszystkie leż aki są w fatalnym stanie i jest ich za mał o, jeś li nie zabierzesz leż aka na plaż ę wcześ nie rano, to o 10-00 nie moż esz już pró bować . Animacja nie jest klasą . Wszystko to stał o się z winy i polecenia gospodyni tego hotelu, dla któ rej Sł owianie to nie tylko „ludzie drugiej kategorii”, ale wcale nie ludzie.

Ale „szczytem” cał ej sytuacji był a postawa przewodnika hotelowego Coraltravel. Po zorientowaniu się w pierwszej poł owie naszego pobytu w hotelu i zobaczeniu, doką d trafiliś my, zdecydowaliś my się na natychmiastową przeprowadzkę , nawet za dodatkową opł atą . Czekaliś my na spotkanie z hotelowym przewodnikiem, któ ry nazywał się Reseda. Przewodnik hotelowy kategorycznie odmó wił udział u w naszym przesiedleniu, nawet nie sł uchają c naszych roszczeń . Mó wił a z oczywistą pogardą i niegrzecznie stwierdził a, ż e ​ ​ nie jest zainteresowana naszym problemem, a przeprowadzka do innego hotelu był a niemoż liwa.
Nasze wakacje był y beznadziejnie zrujnowane, ponieważ hotel nie odpowiada kategorii 4*, nie wykonano cał ej listy deklarowanych usł ug i odmó wiono nam przesiedlenia, co nie dawał o nam moż liwoś ci naprawienia sytuacji i spę dzenia wakacji w innym hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał