Sam hotel jest dobry, wszystko psuje personel, no cóż, brudne morze?

Pisemny: 28 październik 2020
Czas podróży: 10 — 23 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Postawa personelu pozostaje do ż yczenia, od recepcji po barmanó w. Przy takich osobach sł uż ą , jakbym prosił a o poż yczkę , ale nie zapł acili. Sprzą taczka nie uzupeł niał a materiał ó w eksploatacyjnych, dopó ki nie powiesz, ż e nie ma elementarnych wkł adek do uszu. Zbierz rę czniki, zapomnij wł oż yć - wielokrotnie. Osobny temat to alkohol, whisky Red Label, Chivas, Belis Liqueur - wszystko jest podrobione, pijesz 3-4 porcje, rano czujesz się jakbyś upił tanim alkoholem. Myś lał em przez pierwsze kilka dni, wydawał o się , ż e kupił em butelkę na rynku, wypił em 0.7 wieczorem - rano wszystko jest w porzą dku. Swoimi obserwacjami podzielił am się z nowymi znajomymi z Moskwy i Ukrainy - 100% zbieg okolicznoś ci, podró bka alkoholu. Tylko zwykł e piwo. W recepcji nie ma wagi - jak to w ogó le jest? Trzy dni poproszono o przyniesienie - nie czekał am, zważ ył am torby przed lotem na straganie obok hotelu. Woda w morzu to najgorsza rzecz, Turcja zawsze przycią gał a Lazurowe Wybrzeż e - w tym hotelu jest tylko bł oto i brud (moż e to efekt uboczny falochronó w). Do czystego morza trzeba chodzić przez 20 minut.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał