Hotel jest okropny?

Pisemny: 25 styczeń 2020
Czas podróży: 1 — 7 październik 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Jedyną dobrą rzeczą w tym hotelu jest jego lokalizacja. Pod wszystkimi innymi wzglę dami jest to oczywiś cie kompletna ś mieć ! ! ! Zameldowanie o godzinie 14, zaję li pokó j w budynku gł ó wnym z dopł atą.30$ (ale podobno wł oż yli te pienią dze do kieszeni w recepcji, bo nie dawali ż adnych czekó w i pokwitowań , to niemoż liwe zapł acić kartą tylko gotó wką ). W moim pokoju i korytarzu gł ó wnego budynku są karaluchy. Woda jest wył ą czana w nocy i wł ą czana dopiero o 7 rano, do mycia problem cią gle zakrę cana woda lub się koń czy, wielokrotnie czekał em mydł em, aby wszystko zmyć !
Hotel to dawny banknot trzyrublowy i cał y jego remont - kilka okien wymienili na plastikowe, przypisali sobie czwó rkę , ale w rzeczywistoś ci zostali tró jką , jedzenie jest okropne i ledwo cią gnie na tró jkę ! Naczynia w jadalni są okropne i pokryte tł uszczem, wyglą da na to, ż e po prostu myją je bez specjalnych narzę dzi, duż o naczyń z frytkami! Siedzą c w recepcji widział em, jak myje się szklanki w barze, barman po prostu je opł ukiwał i ponownie nalewał napoje i dawał je wczasowiczom, a nie widział em, ż eby mył je w jakiejś maszynie ani nawet z pienię dzmi !! ! ! Dalej w opisie przed wyjazdem przeczytał am, ż e hotel posiada parking i salę fitness, któ rej w ogó le nie był o widać !! !
Po wynaję ciu samochodu musiał em dł ugo szukać na podwó rkach parkingu. Sprzą tanie pokoju to tylko jedna nazwa, nie potrzebujesz wiele uwagi, aby grzebać brudną szmatą w pokoju. W momencie zameldowania w pokoju nie był o kapci, rę cznikó w plaż owych, przy zameldowaniu dowiedzieliś my się , ż e od tego dnia plaż a się zmienił a, umowa zakoń czył a się poprzednią . Leż aki na plaż y pierwsza linia jest pł atna, na pozostał ych leż aki są już doś ć zmę czone i wię kszoś ć z nich jest po prostu zepsuta. Na plaż y nie ma baru, pł aci się tylko w odpowiednich cenach kurortu. Alkohol w barze w recepcji jest lokalny i bardzo przecię tnej jakoś ci.

W hotelu kompletnie brakuje standardó w przyję tych w branż y hotelarskiej (zwł aszcza w zakresie sprzą tania pokoi, utrzymania czę ś ci wspó lnych oraz standardó w sanitarnych przyję tych w miejscach gastronomicznych).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał