Nie radziłbym!

Pisemny: 23 sierpień 2023
Czas podróży: 13 — 20 sierpień 2023
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Zacznijmy od tego, ż e jeś li hotel oszczę dza na klimatyzacji w restauracji, holu, recepcji, to o czym moż emy rozmawiać . Jeś li znalazł eś miejsce w pobliż u klimatyzatora, moż esz mieć trochę szczę ś cia. Okna i drzwi restauracji są szeroko otwarte - cał y dym z grilla (któ ry był gotowany na ulicy, nie na wę glach, ale na "wielbł ą dzim gó wnie") wydmuchuje wszystko do ś rodka, a takż e wszystkie inne zapachy, w tym (jaki jest apetyt ? ). Naczynia w restauracji są poplamione, w barze przy basenie widział em jak myją szklanki - to ś mieci. Kelnerzy sprzą tają c przy barze przy basenie, rozsypują resztki drinkó w przy stoł ach na palmy, na trawę . Bar w holu (zdaje się , ż e nazywany „Gatto”) był klimatyzowany, ale sam bar nie. Miejscami, w któ rych moż na był o się ochł odzić są sala (klimatyzacja indywidualna dział ają ca cał ą dobę ) oraz centrum SPA w podziemiach drugiego budynku.
O jedzeniu: jeś li przyjdziesz na otwarcie, to jest wybó r, to nie informują . Problemy z miejscami w restauracji. W przypadku trzech gwiazdek jest to normalne.
Wycieczki został y specjalnie odebrane od organizatora wycieczek (mieliś my ANEX, dziewczyna Victoria): autobus z zepsutą klimatyzacją , nie ma organizacji, bezpieczeń stwa też , warto przepł acać . Reklamacja u operatora - brak reakcji (kasa nieczynna). Najwyraź niej Tü rkiye nie jest już takie samo – ceny poszł y w gó rę , a usł uga po prostu się zał amał a.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał