obrzydliwe

Pisemny: 19 sierpień 2021
Czas podróży: 9 — 17 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 2.0
Zawsze zostawiam prawdziwe opinie - na co hotel zasł uguje, postaram się kró tko:
Hotel cią gnie maksymalnie 3 gwiazdki.
1. Retseshin, spotkają cię nieprzyjazne Melina i Pion i zaczną cię drę czyć osadą , aby wył udzić od ciebie pienią dze na osadę . Nigdy nie daję pienię dzy na ugodę , ale mogę Ci podzię kować , jeś li osiedlił eś się wcześ niej. Zameldowaliś my się o 15:00 ze skandalem, ponieważ pró bowali oszukać i dać pokó j w klasie ekonomicznej, chociaż zapł acili za standard.
2. Hotel posiada 3 windy na 287 pokoi i 10 pię ter, jedna z nich bardzo czę sto nie dział a na 10 pię trze, aby się tam dostać , problem ró wnież zejdzie. W windach wentylator nie dział a, wysiadasz mokry.

3. Sprzą tanie: nie był o sprzą tania w pokoju, wychodzą c z morza zostawili pienią dze na ł ó ż ku, wró cili i byli w szoku dolar znikną ł a sprzą tanie polegał o na wymianie workó w na ś mieci i to wszystko, nawet nie wł oż yli papieru toaletowego, mydł o w pł ynie pojawił o się.5 dnia po skandalu na recepcji.
4. Jedzenie, codziennie tego samego rodzaju, ale nie bę dziesz gł odny, pracownicy restauracji latają jak pszczoł y.
5. Animacja jest ró wna zero.
6. Pokó j dziecię cy nie dział a i jest peł en ś mieci.
Odpoczywaliś my w Turcji po raz szó sty i byliś my bardzo zdenerwowani tym hotelem.
Nie polecam! ! ! A ty sam decydujesz dalej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał