BOOR SERVICE i LAME "PEGAS"

Pisemny: 9 kwiecień 2009
Czas podróży: 5 — 12 sierpień 2008
LAME „PEGAS” („PEGAS-Touristik”). Konflikt turecki.
Turcja, 7 dni, sierpień.2008.
Organizator wycieczek „Pegas Touristik”.
Biuro podró ż y LLC „Intertour”, Piatigorsk.
Hotel CLUB CEMAR BEACH 3* z zakwaterowaniem w pokoju dwuosobowym, kategoria standard (Std), wyż ywienie - all inclusive (AL).

W hotelu zostaliś my umieszczeni w pokoju bez numeru na drzwiach - na kluczu był a brudna kartka z numerami "007". Szafa, krzesł a - nie. Z mebli - tylko ł ó ż ko, stolik, lusterko na trzę są cych się nogach i brudny sejf na podł odze z wył amanym zamkiem. Nie ma telewizora. Nie ma zasł on. Nie ma dywanu, z wyją tkiem mał ego brudnego kawał ka przy drzwiach. Goł a, brudna podł oga betonowa. Zamiast przeł ą cznikó w ze ś cian wystają przewody. Lampy sufitowe bez lamp. Od oś wietlenia - lampa stoł owa na stoliku nocnym, stoją ca przy WC. Nie ma zasł ony prysznicowej, plamy na lampie. Zamek i klamka drzwi z filtrem przeciwsł onecznym są zepsute, drzwi się nie zamykają . Pawę ż w nim jest otwarty, a takż e nie zamyka się , zmuszają c klimatyzator do pracy w temperaturze ulicznej powyż ej 35 stopni przez cał ą dobę . Itp.
Każ dego ranka przewodnik hotelowy Rustem obiecywał przeprowadzkę . Potem wspomniał o swoim „przecią ż eniu” i znikną ł do koń ca dnia. Zadzwonił em do biura podró ż y w Piatigorsku, dyrektor obiecał skontaktować się z organizatorem wycieczek. Czwartego dnia, 8 sierpnia, zadzwonił em telefonicznie do gł ó wnego przewodnika firmy Pegas Turistik, Evgenii. +9.533 47.6202. Przyjechał a, obejrzał a lokal i powiedział a, ż e ​ ​ "za pewne niedocią gnię cia - to jest standard". Odmó wił a podpisania wł asnych sł ó w, mó wią c, ż e: „Odpowiem na piś mie tylko na ż ą danie są du”. Obiecał przenieś ć się do "pokoju standardowego" przed 12 w poł udnie. Nie. Spotkanie nagraliś my na dyktafon, wszystko też sfotografowaliś my, nakrę ciliś my wideo.
Pią tego dnia przeniesiono nas do innego pokoju. I od razu osiedlili się w naszej stodole nowi turyś ci. Inni znaleź li się w podobnej sytuacji - cał e pierwsze (wedł ug numeracji hotelowej zero) pię tro, 4 pokoje, nie najlepszy z naszych. Każ dego ranka na recepcji pojawiają się narzekania i kobiece ł zy są siadó w. Obsł uga natychmiast przestaje rozumieć rosyjski i uś miecha się . Czekają na kogoś bardziej wytrwał ego i po kilku dniach zostają przesiedleni. Są siedzi, któ rzy krę cą wideo, zostali przeniesieni do 5-gwiazdkowego hotelu w ostatnią noc ich wycieczki.
Do wykupionych przez nas usł ug standardowych (std) należ y codzienne sprzą tanie pokoju oraz zmiana poś cieli i rę cznikó w 3 razy w tygodniu. Na tablicy informacyjnej hotelu jest napisane, ż e powyż sze robi się "2 razy w tygodniu". Do naszej uwagi

Przewodnik hotelowy, Rustem, powiedział , ż e: „w ich hotelu robi się to raz w tygodniu”.
Plus klocki z:
- jedzenie: jeś li nie przyjechał eś wcześ niej, nie staną ł eś w kolejce - brakuje naczyń i sztuć có w,
- brzydka plaż a z zardzewiał ymi kawał kami ż elaza wystają cymi z betonowego „brzegu” i poł amanymi, zardzewiał ymi metalowymi schodami. Przewodnik hotelowy ostrzegał : „aby unikną ć kontuzji, należ y udać się na plaż ę są siedniego hotelu, ale nie opalać się tam i niczego nie uż ywać ”.
Bę dą c „na wakacjach”, wykupiliś my jednodniową wycieczkę do Stambuł u za 440 € dla dwojga od Pegas Touristik za poś rednictwem przewodnika hotelu Rustem, dowiedziawszy się wcześ niej od niego, ż e w programie uwzglę dniona jest wizyta w Katedrze Al-Sofia . To jest gł ó wna rzecz, za któ rą zapł acili. Obiecał . W Stambule przewodnik wycieczki poinformował , ż e: „W czwartki (w dniu, w któ rym wycieczka został a nam sprzedana) nie ma wizyty w Al-Sofia”. Zapytana, co obiecał Pegasus, odpowiedział a z irytacją : „Mam doś ć odpowiadania turystom Pegaza. Jego turyś ci nigdy nic nie wiedzą ”.
Pegas Touristik nie odpowiedział na pisemną skargę , ale biuro podró ż y, Intertour LLC, Piatigorsk, stosuje zasady dotyczą ce organizatora wycieczek. Zamiast przyjemnych wraż eń – spory są dowe.
Dodatkowo: rejestracja na czarter na lotnisku Rostó w nad Donem był a brzydko zorganizowana.
Z poważ aniem, Aleksandrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał