Hotel nie realizuje swojego potencjału. Niegrzeczność w recepcji?

Pisemny: 22 październik 2019
Czas podróży: 12 — 20 październik 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel nie jest drogi, a jakoś ć usł ug jest odpowiednia. Zajmuje bardzo skromną pozycję w rankingu z innymi hotelami. Moja ż ona i ja nie jesteś my mł odymi ludź mi, przyjechaliś my z pozytywnym nastrojem bez wysokich oczekiwań ze wzglę du na poł udniowe sł oń ce i ciepł e morze.

Przybył z Moskwy czarterem z opó ź nieniem o 22.00. Począ tkowo mieszkaliś my w pokoju w bloku nr 1, ale okazał o się , ż e jest tam magazyn kilku pudeł od podł ogi do sufitu. Zmieniono pokó j na są siedni 4-osobowy. Jak tylko rozpakowaliś my rzeczy, pojawił się mę ż czyzna, któ ry nió sł nasze walizki i powiedział , ż e zaszł a pomył ka i przekazał klucz do trzeciego pokoju w tym bloku. Był to pokó j numer B105, w któ rym mieszkaliś my do naszego wyjazdu.


Uznaliś my przeskok ż aby przeprowadzkowej za przygodę i nadal utrzymywaliś my dobry nastró j, chociaż w pokoju nie był o papieru toaletowego, a prysznic przeciekał . Swoje uwagi wyraziliś my na recepcji. Rosyjskoję zyczna kobieta natychmiast dał a nam rolkę papieru toaletowego, ostrzegają c, ż e to jej ostatnia.
Ś mialiś my się i kupiliś my jeszcze kilka buł ek.

Przez kolejne dni codziennie chodziliś my na recepcję , jak do pracy, namawiają c nas do naprawienia problemó w z hydrauliką , posprzą tania i wymiany rę cznikó w. Odpowiedzią był y tylko chytre obietnice i bezczelne uś mieszki. Jeden z administratoró w szczegó lnie wyró ż niał się chamstwem i chamstwem, ale mó wił wył ą cznie po turecku. Zaproponował em mu, jeś li jest tak odważ ny, ż eby przemó wił przed kamerą smartfona. Nastą pił gwał towny gniew i agresja.

Mł ody 20-letni przedstawiciel hotelu wykrę cił rę ce i pró bował wyrwać gadż et 63-letniemu emerytowi, jednocześ nie rozbijają c szybę smartfona. Musiał em skontaktować się z ż andarmerią . Konflikt rozstrzygną ł przedstawiciel TezTour. Ż aden z kierownictwa hotelu nie chciał się ze mną spotkać i nie przeprosił za swojego pracownika.

W uczciwoś ci zauważ am, ż e rę czniki był y jeszcze raz dla nas zmieniane, ale tuż przed wyjazdem.

Ż ona zrobił a cał e sprzą tanie.
Nieszczelny wą ż pod prysznicem, z ró ż nym skutkiem wyeliminował em z improwizowanych ś rodkó w.

Trzeba przyznać , ż e inni pracownicy hotelu (restauracja, bar, animatorzy, ochrona) bardzo się starają , wyró ż nia ich ż yczliwoś ć i chę ć pomocy.

Poł oż ony na pierwszej linii, z doskonale zadbanym terenem i infrastrukturą , przy odpowiednim zarzą dzaniu, hotel ma realne moż liwoś ci podniesienia swojej oceny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał