Jeśli pokojówki kradną twoje rzeczy, to twój problem.

Pisemny: 1 sierpień 2020
Czas podróży: 24 — 31 lipiec 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 10.0
Zacznę od wad:
- Kuchnia (menu monotonne, nie był o nic z kuchni tureckiej), kotlety i mię so obrzydliwe, z dań gł ó wnych jest tylko ryż bez niczego i puree ziemniaczane, któ re smakują jak smarki, sł odycze są na kaszy mannie.
- Sł aba obsł uga klienta.

Osiedlił się wieczorem, na szlaku. pewnego ranka po oczyszczeniu odkryli utratę drogiego dezodorantu (Pacco Rabanne 40 USD). Nie mogliś my pomyś leć , ż e trzeba ukrywać wszystko, co ma najmniejszą wartoś ć . Nie dostaliś my też klucza do sejfu.
Zaraz po wykryciu zaginię cia wszyscy byli wielokrotnie sprawdzani i dopiero potem zwracali się do przewodnika. Podeszli z nim do recepcji i dodatkowo zadzwonili na infolinię . Reż yser jest nieobecny w weekendy, a na odpowiedź czekaliś my do poniedział ku.

W poniedział ek przewodnik poinformował , ż e odpowiedział , ż e nigdy go nie mieli i ż e pokojó wki nie mogą go ukraś ć . Nikt z administracji nie kontaktował się z nami iw ż aden sposó b nie zareagował na sytuację.
Dlatego, jeś li idziesz do tego hotelu, ukryj wszystkie rzeczy lub nie wpuszczaj pokojó wek lub bą dź przygotowany na kradzież od pokojó wek i zatuszowanie przez administrację.

PS Widzieliś my podobną recenzję od innych klientó w na jednej z witryn.
P. S. S. Zał ą czam zdję cia księ gi skarg i sugestii hotelu, któ ry ma ponad 20 lat (nasza recenzja jest jedyna).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał