stosunek do turystów

Pisemny: 10 może 2019
Czas podróży: 1 — 8 może 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Wł aś nie wró cił em z tego hotelu. Odpoczywał od 1 maja do 8 maja 2019 r. W dniu wyjazdu, czyli 8 maja, odkryli, ż e na stoliku nocnym brakuje zł otego wisiorka z brylantem (zdję to je w dniu przyjazdu, ponieważ codziennie odwiedzali saunę i masaż e). Rano zwró ciliś my się do recepcji do kierownikó w hoteli (Mansur i Sinan), kazano nam przyjś ć za godzinę , przyszli za godzinę i powiedzieli, ż e przyjdą za kolejne 1.5 godziny, podobno oglą dają wideo o tym, kto przyszedł wszedł i wyszedł z pokoju. Zbliż ył o się kolejne 1.5 godziny pó ź niej, w najbardziej niegrzecznej formie, powiedziano, ż e jeś li chcemy wezwać policję , musimy zapł acić za usł ugi tł umacza w wysokoś ci 100 euro, musimy sami wezwać taksó wkę i dojechać do policja 15 km. Nalegaliś my, aby policja został a wezwana do hotelu, bo wieczorem mieliś my lot i transfer na lotnisko, na co starszy kierownik hotelu z wybał uszonymi oczami wrzeszczał nam w twarz, ż e to my sami jesteś my winni za wszystko , ż e nie wł oż yliś my cennych rzeczy do sejfu. Menedż er, w szczegó lnoś ci Mansur, najwyraź niej nie był zainteresowany rozwią zaniem naszej sytuacji, wię c siedział na telefonie komó rkowym z pustym spojrzeniem, kiedy powiedział em, ż e na pewno napiszę recenzję i powiem, co się dzieje w tym hotelu, on Zaczę li grozić , ż e jeś li przyjedzie policja, to nie wypuszczą nas z kraju. Nie przynieś li nam nawet ani jednego sł owa przeprosin, po prostu stali się niegrzeczni, nie mó wią c już o wsparciu w rozwią zaniu naszej sytuacji. Cał kowita niekompetencja, chamstwo, nieprofesjonalizm i prosta ludzka nieuprzejmoś ć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał