Hotel jest bardzo przeciętny. Są plusy, ale jest też wiele minusów

Pisemny: 4 lipiec 2018
Czas podróży: 14 — 28 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywał em z dzieckiem (9 lat) od 14 do 28 czerwca 2018 r. Do hotelu przywieziono nas okoł o godziny 23:00. W recepcji powiedziano nam, ż e nasz pokó j nie znajduje się w tym budynku, ale w innym - Marhaba Club. To mi nie odpowiadał o, ponieważ zarezerwowaliś my Marhaba Resort. W tym celu zaproponowano nam spę dzenie nocy w pokoju, któ ry był nam pierwotnie przydzielony, a rano rozstrzygnie się kwestia innego pokoju, ponieważ powinno to zostać rozstrzygnię te z wł adzami. Zabrano nas do są siedniego budynku, do jakiejś pó ł piwnicy. Pokó j jest okropny: ś mierdzi wilgocią , duż o komaró w, mają krwawe ś lady na ś cianach, pleś ń w ł azience. W pokoju nie ma wody pitnej ani szklanek. Wanna jest tak okropna, ż e ​ ​ ludzie wsiadali do niej w kapciach. Bez mydł a, ż eli pod prysznic, szamponu. Z gwoź dzia zwisał a rozpakowana czepek. Okna wychodzą na basen, krzyczą cą dyskotekę . Ogó lnie horror jest straszny. Wcześ niej zaproponowano nam obiad w restauracji mieszczą cej się w tym samym budynku. Weszliś my i natychmiast wyszliś my - pachniał o bardzo chlorem. Poł oż yli się gł odni. Rano poszliś my do recepcji, aby rozwią zać problem z numerem. Nie był o rozwią zania. Dopiero gdy dał em do zrozumienia, ż e ​ ​ dzię kuję , zaoferowali mi pokó j. Pokó j jest cał kiem dobry. Na trzecim (ostatnim) pię trze budynku gł ó wnego. Okna na terenie (widoczne palmy i morze). W pokoju był y: szklanki, ż ele pod prysznic, mydł o, szampony. Nie ma kapci, w ogó le nie mó wię o szlafrokach. Nic nie pachniał o, nie był o pleś ni. Za ten numer został em poproszony o ł apó wkę w wysokoś ci 100 dolaró w (nie dinaró w, tylko dolaró w). W rezultacie uzgodniono 40 dolaró w. Teraz kró tko o zaletach i wadach.
Zalety:
1) ł adna plaż a z parasolami. Biał y piasek, stosunkowo czysty. ALE parasole i kozł y muszą być zaję te do 7 rano, w przeciwnym razie albo w ogó le nie bę dziesz mieć kozł ó w, albo tylko na sł oń cu (co jest nie do zniesienia);

2) morze jest super! Bardzo dobry zaró wno w ciszy jak i burzy. W przeciwień stwie do innych regionó w Tunezji w morzu nie był o duż o glonó w, woda jest bardzo czysta;
3) pokó j był codziennie sprzą tany. Bez komentarza. Nie dawano pienię dzy na sprzą tanie;
4) doś ć duż y obszar.
Niedogodnoś ci:
1) restauracja. To nie jest restauracja, to stoł ó wka. Jedzenie jest monotonne, bez smaku. Praktycznie nie ma wyboru. Każ dy dzień jest taki sam z niewielkimi ró ż nicami. Ś niadanie był o takie samo przez wszystkie 14 dni. Kolejki po jajecznicę i naleś niki są bardzo dł ugie. Kucharze gotowali je bardzo powoli, powoli rozmawiają c ze sobą , przez przypadek nie mogliś my wylecieć z Tunezji i touroperator osadził nas w trzygwiazdkowym hotelu na czas opó ź nienia lotu. Wię c ż ywił o się lepiej niż w naszym hotelu. Obsł uga okropna, moż na powiedzieć , ż e nie. Musimy szukać widelcó w, noż y, serwetek, soli i pieprzu. Funkcje kelneró w polegają tylko na posprzą taniu brudnych naczyń , a potem, gdy te czyste już się skoń czą . Nawiasem mó wią c, czyste naczynia nie są bardzo czyste. Cią gle coś się koń czy (dotyczy to potraw i jedzenia). Wzią ł em kiedyś wino. Wlali to dla mnie do plastikowego jednorazowego kubka, bo szklanki oczywiś cie się skoń czył y. Nigdy w ż yciu nie pró bował em tak obrzydliwego wina. Już nie pił em alkoholu. Wszystkie owoce są ł apane wł asnymi rę kami, aby wybrać ten bardziej dojrzał y. I nie ma urzą dzeń , aby te owoce zabrać nie rę kami, nie.

2) rę czniki. Rę czniki wydawane są za kaucją - 20 dinaró w za rę cznik. Czas wydania rę cznikó w pozostał niejasny. Moż na przyjś ć o 9 rano i wydawanie rę cznikó w bę dzie zamknię te. Moż esz przyjś ć o 8 i je zabrać . Recepcja nie odpowiada na reklamacje dotyczą ce pó ź nego otwarcia wydawania rę cznikó w. Dozownik rę cznikó w to prawdziwy cham. Rę czniki nie są zmieniane w cią gu dnia. Kaucję moż na wpł acić w dolarach lub euro, ale zwracana jest tylko w dinarach.
3) personel. Personel jest niegrzeczny i nieprzyjazny. Nie spotkał em się z tym ani w Turcji, ani w Egipcie, ani w Hiszpanii, ani w Chinach - nigdzie. Moim zdaniem sł uż enie turystom był o poniż ej ich godnoś ci. Animacja jest normalna. Nie przepadał em za animacją , ale dziecko poszł o kilka razy, był o zadowolone;
4) był o gł oś no w pokoju wieczorami, kiedy zaczynał się program. Co wię cej, ten hał as pochodził nie tyle z naszego hotelu, co z są siedniego. Spać moż na tylko przy zamknię tym balkonie;
5) przez pierwsze dwa dni klimatyzator nie dział ał .
Wniosek: nie pojadę ponownie do tego hotelu. Nie pozostawił o zbyt dobrego wraż enia. Nie warte twoich pienię dzy
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał