hotel jest dobry, ale nie ma dobrej organizacji personelu pracującego?

Pisemny: 7 sierpień 2018
Czas podróży: 11 — 23 lipiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Wybierają c hotel wybraliś my hotel rodzinny, w któ rym bę dzie dobrze przede wszystkim dla dzieci, ale….
Minusy: . 1. Zatrzymaliś my się.11 lipca, dwoje dorosł ych i dwoje dzieci. Jeden nie ma 4 lat, drugi nie ma roku. Dotarliś my tam o 9 rano!!! ! ! Zameldowanie od godziny 14:00. W recepcji wielokrotnie podchodził am z proś bą o wcześ niejsze sprawdzenie nas, ponieważ dziecko już pł akał o i nie mogł o spać . Zaproponował a dopł atę za samodzielne umycie pokoju, ale.....mł oda wysoka dziewczyna udawał a, ż e ​ ​ nic nie rozumie i odwoł ywał a się do "standardó w mię dzynarodowych". W tym samym czasie przyjechał o kilku muzuł manó w i natychmiast się osiedlili. . Nasze dziecko był o już w histerii. Dopiero po tym, jak inni wczasowicze zaczę li oburzać się GŁ OŚ NO, osiedliliś my się (o 13.40). Jednocześ nie ci, któ rzy już tam odpoczywają , mó wili, ż e są pokoje WOLNE… Nie ma pokoi typu „matka z dzieckiem”, aby nakarmić dziecko i poł oż yć je do ł ó ż ka
2. Tego dnia mieliś my czas na ś niadanie, jeś li moż na to tak nazwać . Bierzesz talerz w dł onie, a na nim suszone jedzenie !! ! ! To nie jest jeden talerz. . Jeś li przejedziesz po nim rę ką , wydaje się , ż e piasek przykleił się do talerza. W efekcie mieliś my coś do jedzenia…. W porze lunchu był o tak samo z daniami, tylko gorzej ze stolikami. Sam lunch jest przeznaczony na kró tki okres czasu. A wszyscy wczasowicze zmuszeni są stać w kolejce przed otwarciem, aby zają ć stolik..... Nie zdą ż yliś my się najeś ć i nakarmić dzieci, bo wczasowicze już stoją nad duszami i pytają , czy wyjeż dż amy. (To pytanie nie jest dla wczasowiczó w, ale dla pracownikó w, musimy obliczyć liczbę wczasowiczó w i stolikó w!! ! ) Mę ż czyź ni, któ rzy zmywali naczynia, byli w bardzo brudnych ubraniach!!!! !

Kolejka po owoce, kolejka po smaż one ziemniaki, kolejka, kolejka....To psuł o nastró j specyficznie......
Kiedy wczasowicze przyszli nam z pomocą (w kwestii osiedlenia), wyrazili wszystko na temat jadalni. Na obiad naczynia był y mniej lub bardziej znoś nie umyte.
Od 12 dnia naczynia był y czyste, a personel w czystych ubraniach.
3.19 lipca w jednym z budynkó w w nocy wł ą czył się alarm przeciwpoż arowy. Wyszedł em 5 minut po starcie, za mną zaczę li podjeż dż ać kolejni wczasowicze. Zapach dymu, widoczny dym nie był nigdzie widoczny, ale NIKT nie wyszedł od strony hotelu przez 15 minut !!! ! ! Potem po prostu wszyscy się rozproszyliś my, nie czekają c na nikogo. Dobrze, ż e to był fał szywy alarm, ale co by był o, gdyby ogień był prawdziwy? Ratowanie wczasowiczó w to praca samych wczasowiczó w ????!!!! !
4. Tylko 15 lipca był o duż o meduz. Reszta dni był a, ale mniej. Trawy był o duż o, ale moż na ją był o ominą ć .
5. Wi-fi dział ał o tylko w recepcji, a potem przy odrobinie szczę ś cia.
6. W pomieszczeniu nie ma izolacji akustycznej, sł yszalnoś ć jest doskonał a. To, co robią są siedzi i to, o czym rozmawiają , sł ychać doskonale. Chociaż Niemcy mieszkali w pobliż u, moż e byli po prostu gł oś ni?

7. Osobno chciał bym niezbyt przyjemnie wspomnieć o administratorce z recepcji (wysoka mł oda dziewczyna), któ ra udawał a, ż e ​ ​ nie rozumie, o co ją pytamy, nawet nie umie dzwonić z pokoju do pokoju, nie znał em hasł a do Wi-Fi i wiele wię cej itp. Administrator jest twarzą hotelu, a po rozmowie z tą panią rozumiesz, ż e tu nie ma porzą dku i nigdy nie bę dzie. Moż esz ją pocał ować w miejscu pracy i NIE ROZWIĄ ZYWAĆ problemó w wczasowiczó w, tylko uś miechnij się sł odko i udawaj, ż e nic nie rozumiesz. . .
8. Nie ma owocó w jako takich. Figi moż na był o kupić tylko obok sklepu w hotelu. Stanie w kolejce po arbuzy lub zielone brzoskwinie z dzieć mi nie jest zbyt wygodne.
9. Kiedy się zameldowaliś my, w pokoju był y 2 kostki mydł a, potem musieliś my bł agać pokojó wki. . Dobrze, ż e zabrali szampon i ż el pod prysznic z domu.
10 much!! ! ! Muchy jest baaardzo duż o! Muszę jeś ć i odpę dzać muchy.
KORZYŚ CI: 1. piaszczysta plaż a dla dzieci, dobra
2. Hotel, choć stary, jest doś ć czysty i pię kny. Cał kiem nieź le jak na trzy gwiazdki.
3. Osobno chciał bym wspomnieć o ich cukierniku. Wszystko był o bardzo smaczne, od ciastek po ró ż norodne suflety.
Konkluzja: nie chcę już jechać do Tunezji. W czasie odpoczynku wyczuł em jakiś wyniosł y, arogancki stosunek personelu do wczasowiczó w. Począ wszy od przyję cia, a skoń czywszy na pokojó wkach. A minusy jakoś okazał y się bardziej..... .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (4) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар